Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Dat had Miep dus. Eruit proberen te pulken, maar dat werkt natuurlijk niet. Maar voordat ik ging knippen (zat op flanken, dus zonde) heb ik eerst even geprobeerd wat m'n moeder altijd doet met kauwgum in kleren: een ijsblokje erop.
Ik had er een hard hoofd in, maar........... het werkt gewoon! De kauwgum verbrokkelt ofzo, ik weet niet wat het is. Maar ijsblokje erop, kam erdoor en weg is de kauwgum
En dan? Verpulvert het dan ook? Haha, gatver. Ze komen net van de trimmer af en ze ruiken nog een beetje naar shampoo. Da's er gelijk af als ik er pindakaas op ga smeren
En dan? Verpulvert het dan ook? Haha, gatver. Ze komen net van de trimmer af en ze ruiken nog een beetje naar shampoo. Da's er gelijk af als ik er pindakaas op ga smeren
Hoe het precies gaat weet ik ook niet. Maar het schijnt echt te werken.
yep pindakaas werkt, in ieder geval om kauwgom uit je kleren te halen...
het wordt niet keihard, maar je kunt het er zo uit wassen daarna...
die van dat ijsblokje had ik nog nooit gehoord maar als het werkt
Goeie tip Marion. Het eerste wat bij mij opkwam toen ik de titel las was ook pindakaas. Maar dat lijkt me idd een smerig gedoe. Zo'n ijsblokje is dan wel wat efficienter! Ik ga proberen hem te onthouden...
Pindakaas werkt alleen door de olie die erin zit.
De volgende keer dat je weer kauwgom in de vacht van je hond vind kan je ook heel goed met babyolie of olijf/zonnebloem olie de kauwgum eruit krijgen.
Dat weet ik omdat ik een keer kauwgom in mn haar had toen ik nog op de basisschool zat,en dat had de leraares er toen ook zo uitgekregen.
Het werkt echt
Mori no Kitsune schreef:Pindakaas werkt alleen door de olie die erin zit.
De volgende keer dat je weer kauwgom in de vacht van je hond vind kan je ook heel goed met babyolie of olijf/zonnebloem olie de kauwgum eruit krijgen.
Dat weet ik omdat ik een keer kauwgom in mn haar had toen ik nog op de basisschool zat,en dat had de leraares er toen ook zo uitgekregen.
Het werkt echt
Volgens mij is mijn ijsblokje nog steeds de schoonste en makkelijkste oplossing