Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Route-beschrijving Puppy/Jonge hondenwandeling 30-10-2004

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Route-beschrijving Puppy/Jonge hondenwandeling 30-10-2004

Ongelezen bericht door Scooby »

Hoi allemaal,

Hierbij de route-beschrijving naar de puppy- en jonge hondenwandeling die op 30 oktober 2004 gehouden wordt in het Zandenbos bij Nunspeet. We spreken daar om 13:30 uur af.

Route-beschrijving naar:
‘Het veldje bij Het Ronde Huis’ in het Zandenbos in Nunspeet:

Vanuit het noorden:
A28, richting Amersfoort; afslag: Nunspeet-oost/Epe. Onderaan de afslag linksaf, richting Epe.
* Na een paar honderd meter de eerste weg rechts, het Zandenbos in. Dit is een éénrichtingsweg en een toeristische route door het Zandenbos. Deze weg ongeveer vijf minuten volgen, totdat je bij een t-splitsing komt. Bij deze t-splitsing rechtsaf. Vervolgens na ongeveer 100 meter het eerste zandpad links inrijden. Dit zandpad eindigt na ongeveer 50 meter in een veldje. Hier kun je je auto parkeren.

Vanuit het oosten:
A50; afslag Epe/Nunspeet. Bovenaan de afslag richting: Nunspeet. Deze weg ongeveer 12 kilometer volgen, totdat er een afslag naar links het Zandenbos in is. (Deze afslag staat aangegeven met een ANWB-bord) Verder zie: * hierboven.

Vanuit het zuiden en westen:
A28, richting Zwolle; afslag: Nunspeet/Elspeet. Bovenaan de afslag rechtsaf, richting Elspeet. Vervolgens, na ongeveer 200 meter, de eerste weg linksaf (Petersom Ramringweg?) het Zandenbos in. Deze weg volgen tot je bij een soort kruising komt. Hier rechtsaf, dit wordt een éénrichtingsweg. Weg volgen. Op een gegeven moment kom je, na een paar honderd meter, een tweede grasveld aan je linkerhand tegen. Om dit grasveld moet je als het ware heen rijden, dus neem je het eerste zandpad linksaf, gelijk nadat het grasveld afgelopen is. Zodra je weer op de verharde weg bent, neem je weer het eerste zandpad linksaf. Dit zandpad eindigt na ongeveer 50 meter in hetzelfde veldje. Hier kun je je auto parkeren

Neem een stoeltje mee, zodat je na het wandelingetje nog lekker kunt zitten als de pupjes met elkaar spelen.

Tot zaterdag! :ok:
Laatst gewijzigd door Scooby op 25 okt 2004 16:09, 2 keer totaal gewijzigd.
little-wolf
Zeer actief

Ongelezen bericht door little-wolf »

tnx.
zal hem van de week uitprinten. zag wel dat ik 2u moet tuffen naar nunspeet. moet ook niet langer zijn anders krijg ik pijn in mn kont van t zitten. (alleen als ik zelf rij. als ik meerij weer niet ) :mrgreen:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Wel echt super leuk dat je komt! :ok: Er komen ook 'lotgenoten' van je uit Belgie, dus die moeten ook een flink eind rijden! :wink:
cane corso
Zeer actief

Ongelezen bericht door cane corso »

little-wolf schreef:tnx.
zal hem van de week uitprinten. zag wel dat ik 2u moet tuffen naar nunspeet. moet ook niet langer zijn anders krijg ik pijn in mn kont van t zitten. (alleen als ik zelf rij. als ik meerij weer niet ) :mrgreen:
Het is jammer dat ik eerst hondenschool hebt, anders hadden we kunnen car-poolen.
Dan had je eens kunnen gaan verzitten met je kontje :smile: maar als je het alsnog wilt dan kan dit maar vanaf Rotterdam.
Groetjes van Deborah, Spiky en Alonso.
Afbeelding
little-wolf
Zeer actief

Ongelezen bericht door little-wolf »

cane corso schreef:
little-wolf schreef:tnx.
Het is jammer dat ik eerst hondenschool hebt, anders hadden we kunnen car-poolen.
Dan had je eens kunnen gaan verzitten met je kontje :smile: maar als je het alsnog wilt dan kan dit maar vanaf Rotterdam.
:mrgreen:

now, ik denk dat t lastig wordt met de honden.
kheb een renault kangoo. als ik met de honden op sta ga, zitten ze in een bench. de planning was om t zo te maken dat er standaard 2 benches in de auto zouden staan, maar dat is door prive omstandigheden op de lange baan gezet.
dus nu zitten ze gezellie met zn 2en in een grote bench en kan er als we stil staan een deur open voor frisse lucht.
en balou gaat mee...
anders had ik het graag gedaan. :wink:
cane corso
Zeer actief

Ongelezen bericht door cane corso »

O ik snap het, nee dan gaat het niet lukken. Was het met mijn eigen auto had het gegaan die heeft ook benche's als ik wil hoor.
Maar ik ga met de diezel van de zaak, echt een hollander he. Is lekker zuinig. :wink:
Dan zie ik je wel daar.!!!!
Groetjes van Deborah, Spiky en Alonso.
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Hoi allemaal,

Even voor de duidelijkheid; de aanvangstijd van de wandeling is verschoven naar 13:30 uur!
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”