Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
henne pet food
Moderator: moderatorteam
- rosie
- Actief
henne pet food
arco heeft heel zijn leven al maag en darmklachten, daarom staat hij op dieetvoeding met een visbasis
het merk henne pet food van kronch ( basic )
algemeen gaat het goed met deze voeding, maar nu hoorde ik toevallig iemand praten in de dierenwinkel, hij wou graag overschakelen op een andere voeding omdat zijn hond er heel zenuwachtig van werd.
en omdat arco ook een zenuwpees is zou ik wel eens willen weten of iemand met dit merk bekend is en wat zijn ondervindingen ervan zijn?
kan het eigenlijk wel, dat een hond meer zenuwen zou hebben door zijn voedsel?
het merk henne pet food van kronch ( basic )
algemeen gaat het goed met deze voeding, maar nu hoorde ik toevallig iemand praten in de dierenwinkel, hij wou graag overschakelen op een andere voeding omdat zijn hond er heel zenuwachtig van werd.
en omdat arco ook een zenuwpees is zou ik wel eens willen weten of iemand met dit merk bekend is en wat zijn ondervindingen ervan zijn?
kan het eigenlijk wel, dat een hond meer zenuwen zou hebben door zijn voedsel?
groetjes rosie
- Peet2
- Zeer actief
Als je bedenkt dat veel kinderen adhd-verschijnselen kunnen krijgen door oa kleurstoffen, kunnen honden ook vreemde gedragingen vertonen van chemische toevoegingen in hun brokken, toch?
Overigens, als jouw hond maag-darm klachten heeft, zou ik hem op Bibi, Carnibest of Energique zetten, de light versies....Veel gezonder dan die brokken en lichter verteerbaar.
Overigens, als jouw hond maag-darm klachten heeft, zou ik hem op Bibi, Carnibest of Energique zetten, de light versies....Veel gezonder dan die brokken en lichter verteerbaar.

- Perle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
- Aantal honden: 5
- rosie
- Actief
op de verpakking staat dat er geen kunstmatige kleur, smaak en conserveermiddelen inzitten.....Peet2 schreef:Als je bedenkt dat veel kinderen adhd-verschijnselen kunnen krijgen door oa kleurstoffen, kunnen honden ook vreemde gedragingen vertonen van chemische toevoegingen in hun brokken, toch?
groetjes rosie
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador
maltezer - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Onze honden hebben lange tijd op Henne brokjes gestaan en ze deden het er niet slecht op. Geen problemen ondervonden qua zenuwachtigheid ofzo. Ik vind het één van de betere (minder slechte?) brokjes trouwens. En er zitten inderdaad geen bewaarmiddelen, kleurstoffen of smaakstoffen in.
Maar omdat Binno het niet graag at (geen enkele brok) én we nog een andere hond met chronische darmproblemen hebben, zijn we overgeschakeld op Duck (kompleet versvoer). En dat bevalt nog stukken beter.
Sinds de brokken hier de deur uit gegooid zijn heeft hij nergens last meer van!
Maar omdat Binno het niet graag at (geen enkele brok) én we nog een andere hond met chronische darmproblemen hebben, zijn we overgeschakeld op Duck (kompleet versvoer). En dat bevalt nog stukken beter.
Sinds de brokken hier de deur uit gegooid zijn heeft hij nergens last meer van!

Moos (labrador) Gian (maltezer)
-
- Vaste gebruiker
Hai,
Daar mijn hond vanwege een gezondsheidprobleem het dus niet goed deed op barf en kvv voedingen ben ik weer terug gegaan naar de brokken.
De brokken van Henne en ik moet zeggen dat ik er tevreden over ben.
(heb ze al eens eerder gehad hoor).
Ze is niet anders dan anders.....
Was ze toen trouwens ook niet..
Jill
Daar mijn hond vanwege een gezondsheidprobleem het dus niet goed deed op barf en kvv voedingen ben ik weer terug gegaan naar de brokken.
De brokken van Henne en ik moet zeggen dat ik er tevreden over ben.
(heb ze al eens eerder gehad hoor).
Ze is niet anders dan anders.....

Was ze toen trouwens ook niet..

Jill
- mechelaar_fan
- Zeer actief