Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vraagje??

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

malinois schreef:
Mol schreef:in mijn optiek is een geperste brok een onderhouds brok,dus ze doen het er op maar je moet dan ook niet de honden in het werk zetten of iets dergelijks want dan komen ze gewoon weg te kort.

mol :8):
:denken: ik heb juist een geperste brok genomen voor mijn hond omdat hij door het vele trainen zoveel afviel en niet aankwam van de geexpandeerde sponsjes.
Hier kon hij heel weinig van op (heb div. merken geprobeerd niets werkte) nu heeft hij prins geperste brok en dat gaat perfect. Hij zit prima op gewicht en blijft ook netjes op gewicht.
zou haast zeggen moet je toch mijn brok eens proberen.

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Mol schreef:
malinois schreef:
Mol schreef:in mijn optiek is een geperste brok een onderhouds brok,dus ze doen het er op maar je moet dan ook niet de honden in het werk zetten of iets dergelijks want dan komen ze gewoon weg te kort.

:denken: ik heb juist een geperste brok genomen voor mijn hond omdat hij door het vele trainen zoveel afviel en niet aankwam van de geexpandeerde sponsjes.
Hier kon hij heel weinig van op (heb div. merken geprobeerd niets werkte) nu heeft hij prins geperste brok en dat gaat perfect. Hij zit prima op gewicht en blijft ook netjes op gewicht.
zou haast zeggen moet je toch mijn brok eens proberen.

mocht er om wat voor reden weer een andere brok genomen moeten worden (slecht eten, gewicht etc.) dan hou ik me zeker aanbevolen. Ik heb nu elke hond op voor hun de juiste brok hoop ik.....
:ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”