Als je het adres weet of in elk geval de weg waaraan die plekjes liggen kun je goed uit de voeten met www.routenet.nlkimennoa schreef:Ik heb vanmiddag gewandeld met de dames in en om de Mookerplas. Jullie hadden helemaal gelijk...erg mooi en afwisseld om die twee meiden eens goed aan het werk te zetten. Bedankt voor de tips....enne hoe kom ik nu bij die andere mooie stekkies?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nijmegen
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- M@ri@nne
- Zeer actief
- kimennoa
- Vaste gebruiker
- M@ri@nne
- Zeer actief
Ok de bekende "kuil" in Berg en Dal.
Rij naar de Rijksweg richtin de MAc. Na de mac linksaf de Scheidingsweg op.
Alsmaar rechtdoor, rotonde rechtdoor, langs het Bijbels openluchtmuseum, weg volgen, linksaf tegenover Afrika museum rechtdoor, bij Hotel Erica linksaf. Pakeren bij het hotel en daar achter het hotel het bos in. KOm je vanzelf een keer bij een grote kuil.
Rij naar de Rijksweg richtin de MAc. Na de mac linksaf de Scheidingsweg op.
Alsmaar rechtdoor, rotonde rechtdoor, langs het Bijbels openluchtmuseum, weg volgen, linksaf tegenover Afrika museum rechtdoor, bij Hotel Erica linksaf. Pakeren bij het hotel en daar achter het hotel het bos in. KOm je vanzelf een keer bij een grote kuil.
Groetjes, Marianne.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- M@ri@nne
- Zeer actief
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Nijmegen
Zelf woon ik in Nijmegen, maar al die plekken die hier genoemd worden, ken ik ook nog niet. Ik ga meestal naar de Beerendock, het stadspark in Dukenburg, of de Hatertse vennen. Af en toe naar Heumensoord.kimennoa schreef:Wie weet er leuke plekken waar twee stoere Mechelaars hun beentjes onder hun gat kunnen wegrennen in de buurt van Nijmegen....en wie vind het gezellig om dit een keertje samen te doen
Al die andere plekken ken ik niet, omdat ik niet zo'n held ben om in m'n eentje in onbekend gebied te gaan lopen. Ik verdwaal namelijk altijd. Dus ik zou het wel leuk vinden om eens iets af te spreken om samen te lopen.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- M@ri@nne
- Zeer actief
Re: Nijmegen
Ik zeg open een topic en doe een voorstel.Belle schreef:Zelf woon ik in Nijmegen, maar al die plekken die hier genoemd worden, ken ik ook nog niet. Ik ga meestal naar de Beerendock, het stadspark in Dukenburg, of de Hatertse vennen. Af en toe naar Heumensoord.kimennoa schreef:Wie weet er leuke plekken waar twee stoere Mechelaars hun beentjes onder hun gat kunnen wegrennen in de buurt van Nijmegen....en wie vind het gezellig om dit een keertje samen te doen
Al die andere plekken ken ik niet, omdat ik niet zo'n held ben om in m'n eentje in onbekend gebied te gaan lopen. Ik verdwaal namelijk altijd. Dus ik zou het wel leuk vinden om eens iets af te spreken om samen te lopen.

Groetjes, Marianne.

- kimennoa
- Vaste gebruiker
- Marit
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Border collie en kruising
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
een beetje een late reaktie... maar in het bos bij Berg en Dal (dat bos van de kuil...) is een wandelroute uitgezet. Je hoeft alleen de bordjes te volgen en je komt altijd weer uit bij waar je begonnen bent! (circa 5 km).
(ik parkeer zelf trouwens altijd bij hotel Erica, dat is ook makkelijk te vinden)
Op de bordjes staat trouwens dat honden er aangelijnd moeten lopen, maar het is een zogenaamde gedoogzone. Staat nergens, maar iedereen heeft daar de hond los. Er zijn ook joggers en mountainbikers, maar iedereen houdt gewoon rekening met elkaar.
Als je langs het hek loopt langs het bijbels openlucht museum en daar oversteekt richting het bos bij Groesbeek, daar is het formeel losloopgebied. Alleen het stukje hei in het midden niet (vanwege het wild). Als je er maar voor zorgt dat je honden geen wild opjagen, mogen ze gewoon los. Vanwege de heuvels daar, rijden de mountainbikers wel wat harder... dus ik kijk daar altijd wat beter uit. Ook lopen daar meer ruiters.
Volop mogelijkheden!
(ik parkeer zelf trouwens altijd bij hotel Erica, dat is ook makkelijk te vinden)
Op de bordjes staat trouwens dat honden er aangelijnd moeten lopen, maar het is een zogenaamde gedoogzone. Staat nergens, maar iedereen heeft daar de hond los. Er zijn ook joggers en mountainbikers, maar iedereen houdt gewoon rekening met elkaar.
Als je langs het hek loopt langs het bijbels openlucht museum en daar oversteekt richting het bos bij Groesbeek, daar is het formeel losloopgebied. Alleen het stukje hei in het midden niet (vanwege het wild). Als je er maar voor zorgt dat je honden geen wild opjagen, mogen ze gewoon los. Vanwege de heuvels daar, rijden de mountainbikers wel wat harder... dus ik kijk daar altijd wat beter uit. Ook lopen daar meer ruiters.
Volop mogelijkheden!