Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Knibbelknabbel...

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

CopyKid
Vaste gebruiker

Knibbelknabbel...

Ongelezen bericht door CopyKid »

Het valt soms voor dat ons Dogje, net zoals ik andere honden ook al wel eens heb zien doen, kleine beetjes in zijn vacht geeft met zijn voorste tanden (waarbij hij de lippen optrekt en dus het tandvlees ontbloot). Ik dacht dan wel eens: goh, het beestje heeft wat jeuk... Alleen probeert hij dat de laatste tijd ook in mijn arm... en dat doet niet zo'n deugd. Wat probeert hij mij duidelijk te maken? Dat ik dringend onder de douche moet? :denken:

CopyKid
Ditis nepis potentis negro te.
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

Hij probeert je te verzorgen, je vachtje!!!!
weg gehaald zit een virus in
Baily

Ongelezen bericht door Baily »

Heel herkenbaar, ze bedoelen het goed geloof ik maar het doet zeer............. :roll: steeds zo'n piepklein velletje oppakken.
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Pietsen ?? :mrgreen:

sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Leuk dat ik dit hier lees. Onze vorige teckel Noortje deed dat ook, vooral als je haar lekker kroelde. Het kwam op mij over zoals paarden dat ziet doen doen "ik krabbel jou als jij mij krabbelt"
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

lief he, hier in huis hebben we ook zo'n knuffelkont :mrgreen: Ze doet het ook bij bezoek dus die gaan ook met blauwe plekjes op de armen naar huis :smile:

Heel lief bedoelt van je hondje, maar het doet wel zeer.
CopyKid
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door CopyKid »

Hahaha... ik had al zo' n vermoeden dat ie me meer als rasgenoot zag dan als baasje! Zolang hij maar tegen zijn eigen poten blijft aanplassen, en die van mij ongemoeid laat... Het is inderdaad een dikke knuffelkont. Hij vindt het ontzettend fijn als je naast hem op de grond gaat zitten zodat ie zijn voorpoten over je benen kan leggen terwijl hij op een grote kluif sabbelt. Niet aan te raden met een nette broek... Zolang je maar in zijn buurt blijft is het perfect. Droogvoer eet hij ook enkel als ik naast hem blijf staan (beetje verlatingsangst?). Met Duck maakt het hem niet uit of er iemand in de buurt is: dan moet de kom zo snel mogelijk leeg!

Bedankt voor jullie reacties!

CopyKid
Ditis nepis potentis negro te.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”