Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

raar !

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

flatgoldje
Vaste gebruiker

raar !

Ongelezen bericht door flatgoldje »

Het is alweer een jaar geleden dat ik het pepper zag doen, eigenlijk ook toen het water zo koud was en ze het toch nodig vond erin te duiken...
Zodra ik thuis kom met een natte flatgold, rent ze door het huis en schraapt steeds met haar achterpoten ( net als een reu (of sommige teven :mrgreen: ) die net hebben geplast, markeren zeg maar) keihard over de plavuizen.
Dan gaat ze in haar mand liggen...heel even en dan hup er weer uit, rennen in draf en dan weer dat schrapen.....weer even in de mand, enz.

Wie herkend dit ?
Vreemd, vreemd, vreemd.....iets van een krampgevoel ofzo ?
astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door astrid »

Gekke Pep :mrgreen: Ik heb het d'r inderdaad nooit zien doen, zou kunnen natuurlijk, het wordt toch weer kouder.
flatgoldje
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door flatgoldje »

Jaaaaaaaa, lijkt mij niks, ben al zo'n koudevoeten type :mrgreen: , maarja, ik hou haar echt niet tegen om ergens in te springen hoor, geeft niets, wist ik al van deze zwemhonden, maar ergens komisch hoe ze door het huis rent....ze weet zich duidelijk geen raad.
aaaaaaaa :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”