Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
runderstaart?
Moderator: moderatorteam
- sabina&rakker
- geregistreerd lid
runderstaart?
kun je je hond als versvlees runderstaart en runderschenkel geven en dan aanvullen met wat rijst en groenten?
Of is runderstaart en schenkel niet geschikt?
groetjes Rakker en Sabina
-
- Actief
- Contacteer:
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
-
- Erelid
- Contacteer:
Re: runderstaart?
gelukkig kunnen wij je hier ook een antwoord gevensabina&rakker schreef:kun je je hond als versvlees runderstaart en runderschenkel geven en dan aanvullen met wat rijst en groenten?

Als je hond geen botten gewend is om te eten zou ik zeker niet met runderstaart beginnen.runderbotten zijn hard..dat geldt ook voor die schenkel
kalfstaarten zijn veel zachter !!
Als je hond dagelijks compleet voer krijgt kan die best eens een keer een maaltijd krijgen die niet compleet is en kan je rustig eens een maaltijd geven van rijst met wat groente en [klein beetje] gehakt of zo.

-
- Actief
- Contacteer:
Wel rundergehakt geen half om half, want daar zit varkensvlees in.rijst met wat groente en [klein beetje] gehakt of zo.
Op www.barfplaats staan lijsten wat je wel/niet mag geven en ook de verhoudingen van vlees, groente en vitamines.
Als je 2 keer per week een eigen maaltijd maakt, hoef je niet echt te letten op de verhoudingen.
Groetjes Anneke

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
heb je aandelen www.barfplaats.nl ofzodanja schreef:Wel rundergehakt geen half om half, want daar zit varkensvlees in.rijst met wat groente en [klein beetje] gehakt of zo.
Op www.barfplaats staan lijsten wat je wel/niet mag geven en ook de verhoudingen van vlees, groente en vitamines.
Als je 2 keer per week een eigen maaltijd maakt, hoef je niet echt te letten op de verhoudingen.
Groetjes Anneke

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nou denk het niet hoor.. want ik las alweer :N: dat je op een ander forum moest kijken....ien schreef:gelukkig kunnen wij je hier ook een antwoord gevenen is er op dit forum ook heel veel brede kennis over voer en juist omdat er zoveel verschillende meningen/visies zijn leuk en leerzaam om te lezen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Haha, ik wilde het ook al vragen. Ik word ook een beetje moe van dat gepapegaai van wat ze op barfplaats zeggen. Ik vraag me af hoe goed Anneke zèlf nadenkt over wat ze haar honden geeftmalinois schreef:heb je aandelen www.barfplaats.nl ofzoin elk topic waar jij iets qua voeding inzet wordt het tig keer genoemd....

-
- Erelid
- Contacteer:
Mond dicht en verder breien jijmalinois schreef:[nou denk het niet hoor.. want ik las alweer :N: dat je op een ander forum moest kijken....

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ien schreef:Mond dicht en verder breien jijmalinois schreef:[nou denk het niet hoor.. want ik las alweer :N: dat je op een ander forum moest kijken....![]()

- Peet2
- Zeer actief
Als er veel vlees aan zit, kan het best voor een keer. Maar ik vind runderbot altijd een beetje eng, omdat het zo hard is. Ik ben als de dood dat mijn super-schrokkerige-hebbert er een kies van breekt. Persoonlijk geef ik dus liever zachter bot, bijv kippenek of lamsrib. Maar als je een voorzichtige kluiver hebt (en er bij blijft) zou het geen probleem zijn, denk ik.....je hond al er in ieder geval van genieten!sabina&rakker schreef:kun je je hond als versvlees runderstaart en runderschenkel geven en dan aanvullen met wat rijst en groenten?