Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
(dwerg)keeshond of pom liefhebbers?
Moderator: moderatorteam
- Jilleroo
- geregistreerd lid
(dwerg)keeshond of pom liefhebbers?
Hallo ik ben nieuw op dit forum maar ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn op dit forum die in het bezit zijn van een dwerg of kleine keeshond?
ik zou graag in contact met jullie willen komen.
ik heb sinds kort zelf een dwergkeeshond (maar word overgeschreven naar kleinkees omdat ie iets te groot zou zijn?)
en vroeger hebben wij grote grijze (blauwe) keeshonden gehad.
lopen jullie ook shows met jullie hondjes ?
Ik wil shows gaan lopen met mijn kees, hoop dat jullie wat tips kunnen geven.
greetz Marije
ik zou graag in contact met jullie willen komen.
ik heb sinds kort zelf een dwergkeeshond (maar word overgeschreven naar kleinkees omdat ie iets te groot zou zijn?)
en vroeger hebben wij grote grijze (blauwe) keeshonden gehad.
lopen jullie ook shows met jullie hondjes ?
Ik wil shows gaan lopen met mijn kees, hoop dat jullie wat tips kunnen geven.
greetz Marije
pas op, ik ben een wandelend natuurramp
-
Presa Pais bajos
- Actief
- Contacteer:
- Mika
- Actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
- Contacteer:
-
tbeast
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
- greatdane
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog-Wolfspitz
- Aantal honden: 2
Wij hebben 5 jaar een witte keeshond gehad(middenslag)uit het asiel deze is 19 jaar geworden,hierna hebben we besloten om een dwergkeesje te nemen,een erg lief vrolijk hondje maar helaas door een tragisch voorval op 7½ maand leeftijd overleden(zijn er nog kapot van)Ik heb nog een paar fotos op mijn pc staan die met de webcam gemaakt zijn,helaas niet zo duidelijk,hier met 4 maanden oud.
Dit is Golden Ringo van Karifra
je ziet de nestharen hier nog dit werd al steeds mooier(heb helaas geen recentere fotos op mijn pc.
Dit is Golden Ringo van Karifra
je ziet de nestharen hier nog dit werd al steeds mooier(heb helaas geen recentere fotos op mijn pc.
Bruno 07-05-2012-*16-10-2012
-
Presa Pais bajos
- Actief
- Contacteer:
-
tineke
Wij hebben een wit klein keesje gehad en die is helaas in 2002 overleden wel op bijna 18 jarige leeftijd en ik heb altijd veel plezier aan die kleine felle donder gehad.
Hij was ongelofelijk trouw en ik nam hem overal mee naar toe.
Heb er nooit iets mee gedaan shows of iets het was trouwens een smeerkees en nooit mooi wit maar meestal smoezelig.
Hij was ongelofelijk trouw en ik nam hem overal mee naar toe.
Heb er nooit iets mee gedaan shows of iets het was trouwens een smeerkees en nooit mooi wit maar meestal smoezelig.
-
Suzan
- Zeer actief
Hallo, wij hebben vroeger een dwergkees gekocht en die hebben we later op de clubmatch van de keeshondenclub over laten schrijven naar middenslag. Wij zijn er diverse keren mee naar de tentoonstelling geweest. Het hondje genoot zo'n dag. Hij is ruim 17 jaar geworden en van ouderdom overleden. We missen hem nog elke dag. We hebben nu een grijze en een witte kees. groetjes, Gerda.
- greatdane
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog-Wolfspitz
- Aantal honden: 2
Hebben jullie zo`n grote grijze keeshond?Wij zitten namelijk te denken dat als we ooit een hond erbij nemen dit een grijze keeshond moet worden,omdat een dwergkees toch erg kwetsbaar is en wij dit niet 2x willen meemaken denken we er beter aan te doen om het grootste formaat te nemen.Nu ken ik er van de grote grijzen niet veel en vraag me af in hoeverre het karakter overeenkomt met de dwerg/kleine en middenslag,want deze ken ik wel en zijn praktisch hetzelfde zou jij me iets over deze grijze keeshond kunnen vertellen?Suzan schreef:Hallo, wij hebben vroeger een dwergkees gekocht en die hebben we later op de clubmatch van de keeshondenclub over laten schrijven naar middenslag. Wij zijn er diverse keren mee naar de tentoonstelling geweest. Het hondje genoot zo'n dag. Hij is ruim 17 jaar geworden en van ouderdom overleden. We missen hem nog elke dag. We hebben nu een grijze en een witte kees. groetjes, Gerda.

Bruno 07-05-2012-*16-10-2012
-
Suzan
- Zeer actief
Ja, wij hebben een grote grijze keeshond, een teef van 4 jaar. Het karakter van alle kezen is toch wel hetzelfde. Steeds bij je willen zijn, aan je voeten liggen, altijd achter je aan lopen, steeds de ogen op je gericht, denken dat je zonder hen niet leven kan. Zo waren en zijn onze kezen. Ze zijn zelfstandig maar luisteren wel goed. Ze zijn waaks. Als het klikt dan is het eens een kees, altijd een kees. Een kees wordt nooit je slaaf, maar wel je vriend, las ik eens en zo is het ook. We hebben altijd meerdere kezen gehad en kunnen ons ons leven niet voorstellen zonder kezen. groetjes.
- Twinkles
- Vaste gebruiker
Ik ben opgegroeid met keeshonden (of te wel: pomeranian). M'n eerste krteeg ik toen ik 7 werd. Op een leeftijd van 14 is ze overleden. M'n 2e en laatste keeshond heeft me enkele maanden geleden "verlaten". Zij is 15,5 geworden!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helaas kan ik je geen tips geven mtb shows. Nooit aan meegedaan.
Helaas kan ik je geen tips geven mtb shows. Nooit aan meegedaan.
HELP DE DOOR DE RAMP GETROFFEN (ZWERF)HONDEN IN THAILAND
http://www.soidogfoundation.org/phuket_ramp.htm
http://www.soidogfoundation.org/phuket_ramp.htm
- Mama Sanneke
- Zeer actief
- jolanda68
- geregistreerd lid
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
kruising kees

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- jolanda68
- geregistreerd lid
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Dank je!jolanda68 schreef:ach wat een mooi hondje zeg heel lief toetje ook

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- jolanda68
- geregistreerd lid
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dustyjolanda68 schreef:dan ben ik blij dat ze bij jou terecht is gekomen ze straalt ook veel liefheid uit hoe heet ze.

- jolanda68
- geregistreerd lid
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
in haar inentingsboekje stond een kruising keeshond x foxterrier... de oortjes zouden daar idd. van kunnen zijn maar verderjolanda68 schreef:wat leuk mijn honden heten beer en boris en er zit 1,5 jaar tussen hun maar ze hebben wel dezelfde ouders dus ik zeg altijd dat ze broertjes zijn van elkaar. jij zei dat dusty een kruising is weet jij ook met welk ander ras. ik dacht zelf een lassiehond of heb ik het helemaal verkeerd