Eline* schreef:Misschien moet je eens koffie gaan drinken met Eva T.
.....hoe komt het toch dat ik een gevoel krijg dat jij, Eline, hier iets persoonlijks van probeert te maken?
En mensen mogen gissen waar dit over gaat
Ik heb niet het minste idee dat je enig begrip kunt opbrengen voor het gegeven dat ik inderdaad door dit voorval angst heb opgelopen.
Dat dit niet positief werkt weet ik en ik doe er alles aan om dit zoveel mogelijk te nivelleren.
Ik laat mijn hond sowieso al nooit meer in een groepje van meerdere honden los na jouw advies
Ik heb geoefend met veilige honden zodat ie leert wat rustiger te doen en af te taaien als hij aan hun grens komt (op advies hondenschool)
Ik weet dat (hopelijk gebeurt dit nooit weer) angst een slechte raadgever is en wat ik het beste kan doen
Waarom ik nu zo behandeld wordt, weet ik niet en zou ik graag horen
Ik neem niet klakkeloos dingen aan, misschien? Ik denk teveel door en wil dingen snappen? Ik wil duidelijkheid?
Kunnen mensen daar niet tegen????
Wat zou het toch zijn, je werd toch niet voor niets eerder de Bitch van het forum genoemd
Het bagatelliserende in je eerste opmerking in mijn topic komt helaas bedrogen uit:
Bobje is nu in de dierenkliniek
Hij werd erg ziek, kreeg koorts, had wit tandvlees en jankte. Hij moest daar direct blijven. Waarschijnlijk heeft ie een interne verwonding opgelopen. Het is zorgelijk.
'Goed dat je direct hebt ingegrepem, al kan dit voor jezelf wel riskant zijn' zei de dierenarts nog.
Honden zijn niet altijd lief naar elkaar hoor!
Nee, dat weet ik nu ook
Helaas
Maar dat mag hier niet gezegd worden