Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Boeken Eberhard Trumler
Moderator: moderatorteam
-
EvavT
Boeken Eberhard Trumler
Heeft iemand de boeken van Eberhard Trumler gelezen:
--- Honden moet je serieus nemen en
---Honden zijn om van te houden ?
Wat vond je ervan?
--- Honden moet je serieus nemen en
---Honden zijn om van te houden ?
Wat vond je ervan?
-
Sjiel
- Zeer actief
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- Niekie
- Zeer actief
Ik hoor van zoveel mensen over deze boeken, daarom snap ik niet dat ze niet opnieuw door iemand worden uitgegeven. Ze zijn niet te krijgen (in elk geval twee van de drie niet, eentje wel, weet alleen niet meer welke). Of tweedehands misschien, maar ik wil ze graag nieuw. Als je tips voor me hebt....Wil de hond schreef:Bijzonder leerzaam, getuigend van een diep inzicht in het wezen van de hond. Absolute aanraders, evenals een ander boek van hem, "Het Jaar van de Hond".
Groetjes Anique
Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

- Niekie
- Zeer actief
Tja, ik weet niet, da's een tic van mijInge O schreef:
ik wilde ze persé voor onze studenten dierenzorg in onze schoolbibliotheek, en heb ze onlangs dus tweedehands aangeschaft.
beter tweedehands dan niet!
Vind tweedehandsboeken niet prettig
Ik lees graag in bed, dat vind ik niet fris met een tweeehands boek (ik weet het....)
Groetjes Anique

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
gelukkig dat je het zelf weet.....Niekie schreef:Tja, ik weet niet, da's een tic van mijInge O schreef:
ik wilde ze persé voor onze studenten dierenzorg in onze schoolbibliotheek, en heb ze onlangs dus tweedehands aangeschaft.
![]()
Vind tweedehandsboeken niet prettig![]()
Ik lees graag in bed, dat vind ik niet fris met een tweeehands boek (ik weet het....)
maar ik zal mijn oren en ogen openhouden, idd honden moet je serieus nemen is makkelijk nieuw te verkrijgen.....in het nederlands, , het jaar van de hond wel in het duits, maar ja....
-
annemie
- Zeer actief
-
Daan
ik heb dat ook hoor.Inge O schreef:eigenlijk kan ik daar wel inkomen.......maar wil er express niet teveel over nadenken, of ik kan zelfs geen boek meer bij de bieb halenNiekie schreef:Tja, ik weet niet, da's een tic van mijInge O schreef:
![]()
Ik lees graag in bed, dat vind ik niet fris met een tweeehands boek (ik weet het....)...
Ik lees wel van de bieb, maar koop het liefst alles nieuw.
Gatver, al die mensen die hun handen nooit wassen na.....
en wel gezellig een boek lezen, jakkes.
Maar mijn huis is niet groot genoeg, dus meestal lees ik het eerste boek van de bieb, koop die achteraf toch, en koop daarna alles.
De bieb is mijn proeflezerij zeg maar.
- Niekie
- Zeer actief
Nee, daar moet je ook niet teveel over nadenken, dan word je net als ikInge O schreef:eigenlijk kan ik daar wel inkomen.......maar wil er express niet teveel over nadenken, of ik kan zelfs geen boek meer bij de bieb halenNiekie schreef:Tja, ik weet niet, da's een tic van mijInge O schreef:
![]()
Ik lees graag in bed, dat vind ik niet fris met een tweeehands boek (ik weet het....)...
Ik haal dus inderdaad geen boeken bij de bieb.....
Groetjes Anique

- Niekie
- Zeer actief
O gelukkig, ik ben toch niet de enige.....dacht al; jullie zullen wel denkenDaan schreef:ik heb dat ook hoor.Inge O schreef:eigenlijk kan ik daar wel inkomen.......maar wil er express niet teveel over nadenken, of ik kan zelfs geen boek meer bij de bieb halenNiekie schreef:Tja, ik weet niet, da's een tic van mijInge O schreef:
![]()
Ik lees wel van de bieb, maar koop het liefst alles nieuw.
Gatver, al die mensen die hun handen nooit wassen na.....
en wel gezellig een boek lezen, jakkes.
Maar mijn huis is niet groot genoeg, dus meestal lees ik het eerste boek van de bieb, koop die achteraf toch, en koop daarna alles.
De bieb is mijn proeflezerij zeg maar.
Inderdaad, al die mensen die hun handen nooit wassen
Maar ook van die "plakvlekken". Dan zit aan de ene kant van de bladzijde een stukje van iets wat ooit eten was en aan de andere kant de vlek daarvan.......ha ha ha ha. Ik denk echt teveel na, hoor. Heb dat ook met Openbaar Vervoer en zo.
Groetjes Anique

-
Wammes
- Vaste gebruiker
-
Daan
daar heb ik dus weer minder moeite mee.Wammes schreef:Goh!!!!!, ik heb zelfs een tweedehands hond! Zat ook vol met onbestemde vlekken, zoals b.v. kauwgom in zijn staart!
Dat is een keer wassen en klaar. Dat is toch anders.
ook heb ik geen moeite met tweedehandskleding, voor mijn meisjes.
Dat kan ik ook wassen.
Maar die boeken van de bieb....
Ik haal ze en lees ze.
Maar ik blijf ze vies vinden.
-
Wammes
- Vaste gebruiker
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben te lang uit Nederland weg om je wat nederlandse boeken betreft tips te kunnen geven.Niekie schreef:Ik hoor van zoveel mensen over deze boeken, daarom snap ik niet dat ze niet opnieuw door iemand worden uitgegeven. Ze zijn niet te krijgen (in elk geval twee van de drie niet, eentje wel, weet alleen niet meer welke). Of tweedehands misschien, maar ik wil ze graag nieuw. Als je tips voor me hebt....Wil de hond schreef:Bijzonder leerzaam, getuigend van een diep inzicht in het wezen van de hond. Absolute aanraders, evenals een ander boek van hem, "Het Jaar van de Hond".
Duits leren misschien? Dat is tenslotte zijn taal, en zodoende lees je dan zijn eigen woorden. In het Duits zijn ze nog gewoon te krijgen.
Ik met mijn Limburgse achtergrond heb gelukkig geen enkele moeite met Duits.
- Niekie
- Zeer actief
Ha ha ha. Nee, een tweedehands hond is geen probleem, daar ben ik niet vies van. Een partner is ook vaak tweedehands trouwens, zou ook wat zijn als ik daar ook al vies van wasWammes schreef:Ik begrijp wat je bedoelt hoor! Tweedehandskleding vind ik best, maar het openbaar vervoer.........Brrrrrrr! En boeken idem, vooral als iemand anders er voor mij niet te begrijpen aantekeningen naast de kantlijn in geschreven heeft!
En de tweedehands hond is intussen weer als nieuw!
Ik heb het inderdaad echt met boeken en OV en zo. Maar blijkbaar niet eens zo vreemd als ik dacht, want jullie herkennen het wel. Er is nog hoop
Groetjes Anique

- Niekie
- Zeer actief
Wil de hond schreef:Ik ben te lang uit Nederland weg om je wat nederlandse boeken betreft tips te kunnen geven.Niekie schreef:Ik hoor van zoveel mensen over deze boeken, daarom snap ik niet dat ze niet opnieuw door iemand worden uitgegeven. Ze zijn niet te krijgen (in elk geval twee van de drie niet, eentje wel, weet alleen niet meer welke). Of tweedehands misschien, maar ik wil ze graag nieuw. Als je tips voor me hebt....Wil de hond schreef:Bijzonder leerzaam, getuigend van een diep inzicht in het wezen van de hond. Absolute aanraders, evenals een ander boek van hem, "Het Jaar van de Hond".
Duits leren misschien? Dat is tenslotte zijn taal, en zodoende lees je dan zijn eigen woorden. In het Duits zijn ze nog gewoon te krijgen.
Ik met mijn Limburgse achtergrond heb gelukkig geen enkele moeite met Duits.
Pffff.....nee, dat wordt echt niks! Ik ben erg slecht in Duits.....ik hou mijn ogen en oren open, misschien vind ik ze ooit nog ergens. Gat in de markt trouwens, die boeken herdrukken. Als ik lees (ook in vorige topics) hoeveel mensen ze willen hebben!
Groetjes Anique