Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Na lang zoeken heb ik de fokker van onze zwarte gevonden en er zit een toplijn achter haar de fokker gaat voor mij nog verder uitpluizen en ik weet nu ook dat er uit dit nest nog 3 andere honden in de sport zitten de fokker vond het leuk dat ik hem zocht en is blij te horen dat Tessa na een moeilijke start nu helemaal gezond is ik kan je niet zeggen hoe blij ik nu ben
Groetjes Dierenfreek en Duco
Duco is mijn kampioen, En Rebbel volgt hem op dat weet ik zeker
Elmar schreef:en heb je al contact gehad?
Welke bloedlijnen zitten er dan allemaal achter?
zijn deze te vinden op www.bloedlijnen.nl ?
Hij gaat het verder voor me uitzoeken wand Sammo is nl niet de stamboomnaam van de vader is wel een van fort van oranje maar de stamboomnaaam word even nagevraagd wel is leuk om te weten dat er nog 3 broeertjes /zusjes ook in de sport zijn beland en zich allen goed laten zien en zitten bij de fokker op de clubhij heefd Cobra de teef ook nog steeds in bezit maar deze ligt stil omdat hij zelf een nieuwe hond heefd jonger en met meer capaciteiten maar de man vind het leuk dat we nu contact hebben en voreg ook om contact te onderhouden als ik meer weet laat ik het je weten okay??heb even gekeken in mijn mailbox de vader van Cobra is van de heer alfred zwarts en moeder stamt af vermoedelijk van hogeling cobra is dus de moeder van onze teef
volg je het nog??
groetjes Dierenfreek en Duco
Ja, ik volg het nog.
Dhr. Hogeling woont niet zover van mijn woonplaats af en op www.bloedlijnen nl zag ik dat hij ook met xGroenendaelers fokt, dus vandaar het zwart.
Als je een hond koopt bij een fokker weet je toch hoe die heet?
of zie ik het mis en heb je de hond niet rechtstreeks bij de fokker weg
??
leg het mij eens uit hoe het zit.
[url=http://www.ofwolftemper.nl]HEE JIJ, HIER KLIKKEN!!!!! [/url]
Mika schreef:Als je een hond koopt bij een fokker weet je toch hoe die heet?
??
Mika schreef:Als je een hond koopt bij een fokker weet je toch hoe die heet?
??
Ik heb het gelezen, ik blijf het een vaag verhaal vinden.
Er staat niet bij hoe je aan de hond gekomen bent.
Hoe ben je er aan gekomen eingenlijk?
Niet kwaad bedoelt hoor maar ben gewoon erg nieuwsgierig naar het verhaal.
Een paar leestekens in je eerste verhaal maakt de boel trouwens ook een stuk duidelijker.
[url=http://www.ofwolftemper.nl]HEE JIJ, HIER KLIKKEN!!!!! [/url]
Mika schreef:Ik heb het gelezen, ik blijf het een vaag verhaal vinden.
Er staat niet bij hoe je aan de hond gekomen bent.
Hoe ben je er aan gekomen eingenlijk?
Niet kwaad bedoelt hoor maar ben gewoon erg nieuwsgierig naar het verhaal.
Een paar leestekens in je eerste verhaal maakt de boel trouwens ook een stuk duidelijker.
we hebben haar rechtstreeks bij de fokker weg maar doordat we een nieuwe pc hebben en zijn verhuist zijn we een en ander kwijdgeraakt
zodra ik de kennel naam heb van Sammo dat is de vader van onze zwarte dan hoor je het echt van me in deze topic
Je wist toch al dat de vaderhond Sammo van Fort Oranje was?
Hoi Shita
ja dat wist ik wel al maar Sammo blijkt de roepnaam te zijn op zijn stamboom staat het anders maar de eigenaar van Sammo traint bij de fokker van onze hond dus hij gaat even vragen hoe Sammo heet op pappier
misschien dat ik er over heen heb gelezen hoor, maar hoe oud is je hondje.
een aantal jaartjes geleden, zat er ook een zwarte mechel in een nest van fort oranje, We hebben er heel lang over naar gedacht om hem te nemen, het was namelijk een lief,vrij en zeker hondje,maar helaas ik konden we de hond niet nemen. i.v.m gezinssituatie. We hadden op dat moment al drie honden. En aangezien we niet zo heel groot wonen. En een hond niks te kort willen doen.
We vinden het eigenlijk erg jammer dat we toen niet genomen hebben, (maar ja je moet keuzes maken.) Vooral omdat je niet veel zwarte mechels ziet
misschien dat ik er over heen heb gelezen hoor, maar hoe oud is je hondje.
een aantal jaartjes geleden, zat er ook een zwarte mechel in een nest van fort oranje, We hebben er heel lang over naar gedacht om hem te nemen, het was namelijk een lief,vrij en zeker hondje,maar helaas ik konden we de hond niet nemen. i.v.m gezinssituatie. We hadden op dat moment al drie honden. En aangezien we niet zo heel groot wonen. En een hond niks te kort willen doen.
We vinden het eigenlijk erg jammer dat we toen niet genomen hebben, (maar ja je moet keuzes maken.) Vooral omdat je niet veel zwarte mechels ziet
Hoi Dulci
Tessa word in december 1 jaar
groetjes marjo