Ik vind dat een hond niet op tafels/bed thuis hord.Dorien schreef:Ik heb geen tafel.
Heeft te maken met hoe je het beestje opvoedt en wie de baas is
Nellalisa.
Moderator: moderatorteam
Ik vind dat een hond niet op tafels/bed thuis hord.Dorien schreef:Ik heb geen tafel.
afgelopen zomer was het niet zo erg om met de benen buiten het bed te hangenmalinois schreef:ja dat heb ik gezien op die foto jaDingo schreef:Precies. Als je geen rangorde problemen hebt, hoef je je daar ook niet druk over te maken. Hier ligt de hond gewoon op bed en op de bank, maar hij weet heel goed wie de dienst uit maaktvraag me nog steeds af hoe jullie er nog naast moeten in bed... op 't randje

En jij hebt dan nog maar 1 mechelaar op je bed liggen, bij ons willen er 2 duitsers bij als het ff kan!Dingo schreef:afgelopen zomer was het niet zo erg om met de benen buiten het bed te hangenmalinois schreef:ja dat heb ik gezien op die foto jaDingo schreef:Precies. Als je geen rangorde problemen hebt, hoef je je daar ook niet druk over te maken. Hier ligt de hond gewoon op bed en op de bank, maar hij weet heel goed wie de dienst uit maaktvraag me nog steeds af hoe jullie er nog naast moeten in bed... op 't randje
maar nu word het toch wel wat minder
Nellalisa schreef:Ik vind dat een hond niet op tafels/bed thuis hord.Dorien schreef:Ik heb geen tafel.
Heeft te maken met hoe je het beestje opvoedt en wie de baas is.
Nellalisa.

geitewollensokkenDingo schreef:afgelopen zomer was het niet zo erg om met de benen buiten het bed te hangenmalinois schreef:ja dat heb ik gezien op die foto jaDingo schreef:Precies. Als je geen rangorde problemen hebt, hoef je je daar ook niet druk over te maken. Hier ligt de hond gewoon op bed en op de bank, maar hij weet heel goed wie de dienst uit maaktvraag me nog steeds af hoe jullie er nog naast moeten in bed... op 't randje

Waar staat dat dat de hond dan de baas is???malinois schreef:Nellalisa schreef:Ik vind dat een hond niet op tafels/bed thuis hord.Dorien schreef:Ik heb geen tafel.
Nellalisa.dus als de hond op bed ligt is hij de baas??
Konijnensloffenmalinois schreef:geitewollensokkenDingo schreef:afgelopen zomer was het niet zo erg om met de benen buiten het bed te hangenmalinois schreef:ja dat heb ik gezien op die foto jaDingo schreef:Precies. Als je geen rangorde problemen hebt, hoef je je daar ook niet druk over te maken. Hier ligt de hond gewoon op bed en op de bank, maar hij weet heel goed wie de dienst uit maaktvraag me nog steeds af hoe jullie er nog naast moeten in bed... op 't randje

Angel-eyes schreef:Waar staat dat dat de hond dan de baas is???malinois schreef:Nellalisa schreef:Ik vind dat een hond niet op tafels/bed thuis hord.Dorien schreef:Ik heb geen tafel.
ik ben ook de baas en zo heel af en toe liggen ze hier ook op het bed... dus ik snap de link niet....wie de baas is

Dingo schreef:Konijnensloffenmalinois schreef:geitewollensokkenDingo schreef:afgelopen zomer was het niet zo erg om met de benen buiten het bed te hangenmalinois schreef: ja dat heb ik gezien op die foto javraag me nog steeds af hoe jullie er nog naast moeten in bed... op 't randje
zééér charmant

Ja, dus zij is de baas, zij bepaalt dan hoe of wat.Heb ik ook, ik ben de baas dus als ze erop liggen en ik wil liggen en ze moeten weg gaan ze weg, en zo ook op de bank, ze hebben hun eigen bankje dus dan gaan ze daar maar op.malinois schreef:Angel-eyes schreef:Waar staat dat dat de hond dan de baas is???malinois schreef:Nellalisa schreef: Ik vind dat een hond niet op tafels/bed thuis hord.
ik ben ook de baas en zo heel af en toe liggen ze hier ook op het bed... dus ik snap de link niet....wie de baas is
dat heeft toch niets met 'de baas zijn' te maken... het ging hier om rangorde... als de hond gewoon naast me op de bank of waar dan ook ligt ben ik nog steeds de baas en niet hij... ongeacht of hij lager, gelijkwaardig of hoger dan mij ligt...Angel-eyes schreef:Ja, dus zij is de baas, zij bepaalt dan hoe of wat.Heb ik ook, ik ben de baas dus als ze erop liggen en ik wil liggen en ze moeten weg gaan ze weg, en zo ook op de bank, ze hebben hun eigen bankje dus dan gaan ze daar maar op.
Ze geeft dus nergens aan dat haar hond anders de baas zou zijn, zij is het en meer niet.

malinois schreef:dat heeft toch niets met 'de baas zijn' te maken... het ging hier om rangorde... als de hond gewoon naast me op de bank of waar dan ook ligt ben ik nog steeds de baas en niet hij... ongeacht of hij lager, gelijkwaardig of hoger dan mij ligt...Angel-eyes schreef:Ja, dus zij is de baas, zij bepaalt dan hoe of wat.Heb ik ook, ik ben de baas dus als ze erop liggen en ik wil liggen en ze moeten weg gaan ze weg, en zo ook op de bank, ze hebben hun eigen bankje dus dan gaan ze daar maar op.
Ze geeft dus nergens aan dat haar hond anders de baas zou zijn, zij is het en meer niet.

nee precies wat je zegt JIJ bent de baas als dat duidelijk is maakt het niks uit, het stuk ze horen niet op de tafel want ik ben de baas.....dat slaat idd nergens op, dat is persoonlijk, net wat je wilt....Angel-eyes schreef:malinois schreef:dat heeft toch niets met 'de baas zijn' te maken... het ging hier om rangorde... als de hond gewoon naast me op de bank of waar dan ook ligt ben ik nog steeds de baas en niet hij... ongeacht of hij lager, gelijkwaardig of hoger dan mij ligt...Angel-eyes schreef:Ja, dus zij is de baas, zij bepaalt dan hoe of wat.Heb ik ook, ik ben de baas dus als ze erop liggen en ik wil liggen en ze moeten weg gaan ze weg, en zo ook op de bank, ze hebben hun eigen bankje dus dan gaan ze daar maar op.