Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

overstap van puppyvoer naar 'grote-honden' voer

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

danja schreef:
heb je een glazen bol ofzo... of heb je daar wetenschappelijk bewijs voor???
Heb jij die dan wel?????
Dat zeg je steeds wel, maar je geeft zelf brok en versvlees, wat is dan het probleem bij jouw :denken:

Ik heb hier Benji als bewijs en daar heb ik niks wetenschappelijks voor nodig. Ik had de keus om hem op de langdurige medicijnen te zetten of versvleesvoeding. Mijn keuze was dus niet moeilijk. Lees voor de gein is de Energique site en dan de brokken site. Wat zit er in en wat voor onzinnige E nummers etc. Die sprokkeld een wolf in de natuur ook niet bij elkaar, dus is versvleesvoeding natuurlijker dan brok. :wink:
ik zeg ook niet dat honden langer leven als ze vers krijgen.. jij wel.. dat is het verschil.. daarom heb ik ook geen glazen bolletje..
ik heb geen probleem :roll: , maar mijn honden doen het net zo goed op brok als op vers dus ik zie niet in wat er dus beter is aan vers...
Als je hond qua gezondheid echt veel en veel beter doet op vers, prima dan geef je dat toch.. de mijne blijkbaar niet en ik zie zoveel honden die het perfect op brok doen.. dus dat overtuigt mij nog niet dat vers beter is dan brok.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

ien schreef: yep..en druk dat de boswachter het heeft om hertjes enz door het vleesmachientje te halen :mrgreen: voor wolfjes
vergeet niet dat ze nog tot hamburgertjes geperst moeten worden :pffff:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Chipper
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Chipper »

Ik denk dat de hoevelheid troep in een goede premiumbrok wel meevalt hoor. Geen geur-, kleur- en smaakstoffen, geen conserveringsmiddelen
en een goede inhoud.
Ik heb zowel mijn honden als mijn katten nu op een premium brok.
Ben het wel met je eens dat de goedkopere brokken een stuk minder goed zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”