Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

eerste nacht

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

ykoontje
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door ykoontje »

:mrgreen: :mrgreen: ohwww wat is het fijn om te horen hahaha dat IK niet de enige kroelkont ben die zijn pup bij zich in bed heeft genomen ...
zalig gewoonweg,....en uhmzzz lekker gepit :slaap: dat ik heb ,....... :ok:
nix slapeloze nachten :neenee: waar je alleen maar chaggie van wordt en duss minder kan hebben de volgende morgen :boos: :jank: .......
HET EI VAN COLUMBUS....... :wink: gewoon bij je nemen!!!en je slaapt als een roosje,.....en je pup,......... :ok: is gelukkig :ok: ...en dus snel heel erg.....op zijn/haar gemakkie bij je :smile:.....ik heb in de afgelopen twee weekjes een band al met mijn hondje,.....onbetaalbaar!!
Van dit weekend pas gaan we proberen of hij in de bench wil slapen naast ons bed,.....(zal wel moeilijk worden),....en als het nog niet lukt dan zie ik wel weer hoor,....probeer ik het later nog een keertje :pffff: :wink: :mrgreen: groetjes,.....Diezel en Yvonne
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

ykoontje schreef::mrgreen: :mrgreen: ohwww wat is het fijn om te horen hahaha dat IK niet de enige kroelkont ben die zijn pup bij zich in bed heeft genomen ...
nix slapeloze nachten :neenee: waar je alleen maar chaggie van wordt en duss minder kan hebben de volgende morgen :boos: :jank: .......
HET EI VAN COLUMBUS....... :wink: gewoon bij je nemen!!!en je slaapt als een roosje,.....en je pup,......... :ok: is gelukkig :ok: ...en dus snel heel erg.....op zijn/haar gemakkie bij je :smile:.....ik heb in de afgelopen twee weekjes een band al met mijn hondje,.....onbetaalbaar!!
Van dit weekend pas gaan we proberen of hij in de bench wil slapen naast ons bed,.....(zal wel moeilijk worden),....en als het nog niet lukt dan zie ik wel weer hoor,....probeer ik het later nog een keertje :pffff: :wink: :mrgreen: groetjes,.....Diezel en Yvonne
Verzamel jij Smilies ?? :mrgreen:
Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

ykoontje schreef::mrgreen: :mrgreen: ohwww wat is het fijn om te horen hahaha dat IK niet de enige kroelkont ben die zijn pup bij zich in bed heeft genomen ...
Nou, in bed vind ik toch wel iets te veel van het goede, gewoon gezellig ernaast. Maar goed, er liepen bij mij ook nog 3 katten rond die ook op bed sliepen, dus waarschijnlijk niet zo'n goed idee.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”