Moderator: moderatorteam
mag ik nu even lachen/Net schreef:Ik zal nooit meer lachen om een bericht over mensenstront-etende honden. Sinds een week ongeveer vreet Duke alle stront op die die tegenkomt. En niet een hapje, nee, pas stond ie met een complete drol in zijn bek. Vandaag stond ie weer ergens te vreten, dus wij gillend er naar toe 'NEE DUKE NEE LOS!!!'. We komen dichterbij en zien daar...... stront liggen met het pleepapier er nog aan
.
Bente is er ook stapel oprosie schreef:dan zal ik maar niet meer klagen omdat ze zich er alleen maar doorrollen zeker??...
lekker is het wel niet dat je daarvoor witte maltezer, er nu uitziet als een wandelende mesthoop, maar opeten heb ik hem nog nooit zien doen
Nee niet lachen was heel ergien schreef:mag ik nu even lachen/Net schreef:Ik zal nooit meer lachen om een bericht over mensenstront-etende honden. Sinds een week ongeveer vreet Duke alle stront op die die tegenkomt. En niet een hapje, nee, pas stond ie met een complete drol in zijn bek. Vandaag stond ie weer ergens te vreten, dus wij gillend er naar toe 'NEE DUKE NEE LOS!!!'. We komen dichterbij en zien daar...... stront liggen met het pleepapier er nog aan
.
![]()
![]()
![]()
het pleepapier is handig om daar z'n snuit mee aftevegen
Niet leuk nee, maar het kan erger.Net schreef:Nee niet lachen was heel ergien schreef:mag ik nu even lachen/Net schreef:Ik zal nooit meer lachen om een bericht over mensenstront-etende honden. Sinds een week ongeveer vreet Duke alle stront op die die tegenkomt. En niet een hapje, nee, pas stond ie met een complete drol in zijn bek. Vandaag stond ie weer ergens te vreten, dus wij gillend er naar toe 'NEE DUKE NEE LOS!!!'. We komen dichterbij en zien daar...... stront liggen met het pleepapier er nog aan
.
![]()
![]()
![]()
het pleepapier is handig om daar z'n snuit mee aftevegen. De hond moest nog mee op de achterbank in de auto (met de kinderen er naast).
Luka gaat er altijd op piesen.rosie schreef:dan zal ik maar niet meer klagen omdat ze zich er alleen maar doorrollen zeker??...
lekker is het wel niet dat je daarvoor witte maltezer, er nu uitziet als een wandelende mesthoop, maar opeten heb ik hem nog nooit zien doen
Doet me denken aan die keer dat ik met 2 honden naar huis moest die in een mestvaalt hadden geroldLiesbeth schreef:Niet leuk nee, maar het kan erger.Net schreef:Nee niet lachen was heel ergien schreef:mag ik nu even lachen/Net schreef:Ik zal nooit meer lachen om een bericht over mensenstront-etende honden. Sinds een week ongeveer vreet Duke alle stront op die die tegenkomt. En niet een hapje, nee, pas stond ie met een complete drol in zijn bek. Vandaag stond ie weer ergens te vreten, dus wij gillend er naar toe 'NEE DUKE NEE LOS!!!'. We komen dichterbij en zien daar...... stront liggen met het pleepapier er nog aan
.
![]()
![]()
![]()
het pleepapier is handig om daar z'n snuit mee aftevegen. De hond moest nog mee op de achterbank in de auto (met de kinderen er naast).
Mijn vorige hond presteerde het om midden in de winter (dat was nog een échte winter) door de mensenpoep te rollen.
Alle ramen open en nóg meurde ik de auto uit en kóud dat ik het had ........................ ja, de hond ook, maar dat kon me toen ff niks schelen.