Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

BROUWERS PETFOOD

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

jijoel
Vaste gebruiker

BROUWERS PETFOOD

Ongelezen bericht door jijoel »

Heeft er iemand ervaring met dit voer. :ok: of :kotz:
Ik zat zelf aan de sportbrokken of aan de kip en rijst versie te denken.

b.v.d. Joel :ok:
jelle
Zeer actief

Re: BROUWERS PETFOOD

Ongelezen bericht door jelle »

jijoel schreef:Heeft er iemand ervaring met dit voer. :ok: of :kotz:
Ik zat zelf aan de sportbrokken of aan de kip en rijst versie te denken.

b.v.d. Joel :ok:
Wat trekt jou er in aan?
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
jijoel
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door jijoel »

Degene waar ik mijn voer vandaan haal gaat over op dit voer alleen dan onder zijn eigen naam.
Er is zoveel aanbod van voeren en een groot gedeelte zal ook goed voer zijn maar ik vroeg me nu af of er mensen zijn die ervaring hebben met dit voer.
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

jijoel schreef:Degene waar ik mijn voer vandaan haal gaat over op dit voer alleen dan onder zijn eigen naam.
Er is zoveel aanbod van voeren en een groot gedeelte zal ook goed voer zijn maar ik vroeg me nu af of er mensen zijn die ervaring hebben met dit voer.
Naar mijn mening zijn er helemaal niet zoveel goede voeren, maar da's persoonlijk :wink:

Als ik zou willen weten of iets goed voer is zou ik bijvoorbeeld vooral gaan kijken naar waar het nou eigenlijk uit bestaat, wat er in zit en hoe het verwerkt is. Is dat iets waarvan ik serieus denk dat het goed is voor mijn hond, dan zou ik het met gerust hart proberen. Zitten er veel dingen in die ik helemaal niet in het menu van een hond vind passen, zijn er vreemde bewerkingen gedaan op het voer oid dan zou ik het niet geven.

Hoe je hond het er op doet moet je toch bepalen als je het probeert. De ene hond kan het (ogenschijnlijk) prima doen op een voer waar de ander helemaal niet tegen kan.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”