Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Diaree met slijm normaal
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Diaree met slijm normaal
Iemand vroeg op een ander forum advies omdat ze over wilde stappen op FF. Daarop gaf iemand antwoord dat wanneer ze op FF over zou gaan de hond eerst een paar dagen diaree met slijm zou hebben en dat dit normaal zou zijn
Het zou ook in de folder staan, is dat nou echt zo?

-
- Zeer actief
- Jasparov
- Vaste gebruiker
Re: Diaree met slijm normaal
In de infobrochure staat:Brigitte schreef:Iemand vroeg op een ander forum advies omdat ze over wilde stappen op FF. Daarop gaf iemand antwoord dat wanneer ze op FF over zou gaan de hond eerst een paar dagen diaree met slijm zou hebben en dat dit normaal zou zijnHet zou ook in de folder staan, is dat nou echt zo?
'Naast het bovenstaande komt het ook regelmatig voor dat de honden de eerste tijd na overschakeling op Farm Food HE meer ontlasting hebben dan normaal. Heel vaak ziet men dat er een soort (slijm)vliesje om de ontlasting heen zit. Dit is een gevolg van het feit dat ook de darmen worden gereinigd van alles wat zich daar in de loop der tijd aan de (dikke) darmwand heeft verzameld. " ( ook terug te vinden op de site van ff)
Verstandig is om voordat de hond over gezet wordt op FF eerst een aantal dagen achter elkaar een kompleet diepvries versvlees waar vuile pens inzit te voeren aan de hond. Dit is om de darmflora te stimuleren en het ontgiftingsproces in te zetten.
Het mengen van FF met de oude brokken raden we af omdat FF geperst is en de meeste andere brokken geexpandeerd . FF valt uiteen in de maag en een krokante brok zuigt zich vol en zet uit in de maag. Niet echt lekker voor de hond.
Jullie zullen wel denken, wie is dat nou weer,????
Ik werk bij Farm Food en ben diegene die altijd op shows in de stand van FF werk. Ik heb zelf 3 honden , 2 teckels en een basset artesien.
Groeten Ursula
Dan heb ik je wel eens gezien en je basset artesien ook. Welkom op het forum!Jasparov schreef:
Ik werk bij Farm Food en ben diegene die altijd op shows in de stand van FF werk. Ik heb zelf 3 honden , 2 teckels en een basset artesien.
heee, ursula van aan de telefoonJasparov schreef: 'Naast het bovenstaande komt het ook regelmatig voor dat de honden de eerste tijd na overschakeling op Farm Food HE meer ontlasting hebben dan normaal. Heel vaak ziet men dat er een soort (slijm)vliesje om de ontlasting heen zit. Dit is een gevolg van het feit dat ook de darmen worden gereinigd van alles wat zich daar in de loop der tijd aan de (dikke) darmwand heeft verzameld. " ( ook terug te vinden op de site van ff)
Verstandig is om voordat de hond over gezet wordt op FF eerst een aantal dagen achter elkaar een kompleet diepvries versvlees waar vuile pens inzit te voeren aan de hond. Dit is om de darmflora te stimuleren en het ontgiftingsproces in te zetten.

dat 'ontgiften' vind ik toch zo zweverig klinken. wat voor 'gif' wordt er dan weggewerkt?
-
- Erelid
- Contacteer:
[quote="Jasparov]
Ik werk bij Farm Food en ben diegene die altijd op shows in de stand van FF werk. Ik heb zelf 3 honden , 2 teckels en een basset artesien.[/quote]
effe offtopic
Heb ik jou zondag op de Winner gezien en gevraagd Gerrit de groeten te doen van "een barfer??"??
Ik had het toen over dit forum 
Ik werk bij Farm Food en ben diegene die altijd op shows in de stand van FF werk. Ik heb zelf 3 honden , 2 teckels en een basset artesien.[/quote]
effe offtopic
Heb ik jou zondag op de Winner gezien en gevraagd Gerrit de groeten te doen van "een barfer??"??

- Jasparov
- Vaste gebruiker
- Jasparov
- Vaste gebruiker
effe offtopicien schreef:[quote="Jasparov]

Ja, uhm ben niet blond hoor. Weet heel goed over welk forum je het had.
Groeten Ursula
- Jasparov
- Vaste gebruiker
-
- Erelid
- Contacteer:
maar als je gewoon, hop, farmfood gaat voeren, dan verdwijnen die overbodige en wellicht schadelijke stoffen toch vanzelf omdat ze niet meer aangevuld worden?Jasparov schreef:Alle opgeslagen overbodige stoffen die het lichaam uit moeten.
Stoffen die niet in hondenvoeding thuis horen zoals de antioxidanten, conserveringsmidelen, kleur, geur stoffen, vulmiddelen. enz.
- Jasparov
- Vaste gebruiker