Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zutphen en omgeving

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Tinkel schreef:
tis maar goed dat warnsveld bij zutphen hoort dan he? Dan mogen wij ook deel uitmaken van het gemeente bos :smile:
:smile:
Maureen en de meiden
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maureen en de meiden »

Scooby schreef:
Tinkel schreef:
tis maar goed dat warnsveld bij zutphen hoort dan he? Dan mogen wij ook deel uitmaken van het gemeente bos :smile:
:smile:
:E:
Afbeelding

Groetjes van Maureen en een natte neus van Beau en Nanou!
Tinkel
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tinkel »

Tja het is me nog niet duidelijk waarom ze ineens het topic binnen kwam vallen :blah:
Misschien wil ze aandacht en wil ze graag uitgenodigd worden om mee te gaan wandelen, dus........

Bram&Thijs........heb je misschien zin om mee te gaan wandelen met zn allen? We zijn eventueel bereid een verklaring te tekenen dat we het bos niet bekend maken op internet, zodat er niet nog meer mensen op af komen.
:cheer:
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Scooby schreef:
bram en thijs schreef:De overlast blijft toenemen en er is aardig wat gemorrel onder de dorpsgenoten, die zouden het maar wat graag willen! Op zondag kun je in ieder geval al niet meer normaal lopen, het is een soort Bussloo aan het worden. Hoorde laatst van een dorpsgenoot dat de één of andere oen het bos zelfs op internet heeft gegooid. Het is een verdorie een, steeds kleiner wordend, dorps losloopgebiedje. Hoe gek wil je het verder nog hebben? :19: :19: :19:
Volgens mij is het een openbaar bos, dus voor iedereen toegankelijk. Bussloo is toch ook niet alleen voor de mensen uit Bussloo?
Het bosje is inderdaad erg klein en verder is er in de omgeving geen losloopbos of iets dergelijks, dus dan krijg je dit al snel.
De overlast zal vast niet alleen komen door de honden die niet uit Warnsveld komen, denk je wel?
Op zondag kwam ik er zowiezo al nooit, want dan loopt de halve wereld die verder nooit met zijn hond naar het bos gaat, behalve op zondag er, volgens mij.
:smile: :smile: :smile: Sukkelllllllllll :lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh: Maar toevallig werden we er destijds wel op aangesproken, toen je opeens op kwam dagen :pffff: :pffff: :pffff: Weer zo'n vreemdeling met honden die almaar groter werden :pffff: :pffff: :pffff: en dat was natuurlijk weer een hint voor ons :pffff: :pffff: :pffff: Ze is zelfs nog eens achterover van je gevallen :smile: :smile: :smile:
AfbeeldingAfbeelding
Tinkel
Actief
Contacteer:

Ik hoop dat Karen je verhaal nog kan volgen, want dit is echt niet te begrijpen :denken:

Hoe oud ben jij trouwens?
Maureen en de meiden
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maureen en de meiden »

Bram en Thijs schreef:
Sukkelllllllllll Maar toevallig werden we er destijds wel op aangesproken, toen je opeens op kwam dagen Weer zo'n vreemdeling met honden die almaar groter werden en dat was natuurlijk weer een hint voor ons Ze is zelfs nog eens achterover van je gevallen

Ach gut... destijds had je er schijnbaar geen problemen mee toen jullie gingen wandelen samen. Waarom nu ineens wel dan???? En waarom hier een potje lopen schreeuwen terwijl dit een wandelingencontacten topic is en geen discussie hoek nogmaals!
Wie is hier nou de sukkel? :denken:
Afbeelding

Groetjes van Maureen en een natte neus van Beau en Nanou!
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

bram en thijs schreef: :smile: :smile: :smile: Sukkelllllllllll :lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh: Maar toevallig werden we er destijds wel op aangesproken, toen je opeens op kwam dagen :pffff: :pffff: :pffff: Weer zo'n vreemdeling met honden die almaar groter werden :pffff: :pffff: :pffff: en dat was natuurlijk weer een hint voor ons :pffff: :pffff: :pffff: Ze is zelfs nog eens achterover van je gevallen :smile: :smile: :smile:
:roll: Waar werd je op aangesproken?!
Ik loop inmiddels toch ook alweer drie jaar met mijn reuzen rond in dat bos, dus ik mag toch aannemen dat al die dorpelingen daar inmiddels wel gewend zijn aan onze verschijning en weten dat mijn dogjes geen andere honden opeten?!? :roll:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Tinkel schreef:Ik hoop dat Karen je verhaal nog kan volgen, want dit is echt niet te begrijpen :denken:
Hoi,

Ik dènk dat ik het verhaal nog volg, ja... :wink:
bram en thijs
Zeer actief

Scooby schreef:
bram en thijs schreef: :smile: :smile: :smile: Sukkelllllllllll :lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh: Maar toevallig werden we er destijds wel op aangesproken, toen je opeens op kwam dagen :pffff: :pffff: :pffff: Weer zo'n vreemdeling met honden die almaar groter werden :pffff: :pffff: :pffff: en dat was natuurlijk weer een hint voor ons :pffff: :pffff: :pffff: Ze is zelfs nog eens achterover van je gevallen :smile: :smile: :smile:
:roll: Waar werd je op aangesproken?!
Ik loop inmiddels toch ook alweer drie jaar met mijn reuzen rond in dat bos, dus ik mag toch aannemen dat al die dorpelingen daar inmiddels wel gewend zijn aan onze verschijning en weten dat mijn dogjes geen andere honden opeten?!? :roll:
Als je goed nadenkt weet je wie het was :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ze is echt eens achterover gevallen van je :smile: :smile: :smile: Want ze vond de jongens al zo verschrikkelijk groot en toen kwam jij om de hoek kijken, hadden wij nergens meer last van :ok: :ok: :ok:
AfbeeldingAfbeelding
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

bram en thijs schreef:Als je goed nadenkt weet je wie het was :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ze is echt eens achterover gevallen van je :smile: :smile: :smile: Want ze vond de jongens al zo verschrikkelijk groot en toen kwam jij om de hoek kijken, hadden wij nergens meer last van :ok: :ok: :ok:
Ja, ik wist ook wel op wie je doelde. :wink:
Maarre..., als ik het goed begrijp, hebben mijn dogjes het leven voor jouw jongens in het bos een heel stuk vergemakkelijkt?! :mrgreen:
bram en thijs
Zeer actief

Scooby schreef:Maarre..., als ik het goed begrijp, hebben mijn dogjes het leven voor jouw jongens in het bos een heel stuk vergemakkelijkt?! :mrgreen:
Yep, ze bleken bij nader inzien miniscuul :smile2: :smile2: :smile2:
AfbeeldingAfbeelding
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

bram en thijs schreef:
Scooby schreef:Maarre..., als ik het goed begrijp, hebben mijn dogjes het leven voor jouw jongens in het bos een heel stuk vergemakkelijkt?! :mrgreen:
Nou, dan hebben jullie in elk geval wat gehad aan een extra Zutphenaar in het bos! :tong:
bram en thijs
Zeer actief

Scooby schreef:
bram en thijs schreef:
Nou, dan hebben jullie in elk geval wat gehad aan een extra Zutphenaar in het bos! :tong:
Zeg dat nou niet hardop, dat is slecht voor de dorpssfeer :mann: :mann: :mann:
AfbeeldingAfbeelding
Tinkel
Actief
Contacteer:

Ppffff :blah:
Tinkel
Actief
Contacteer:

Maureeeeeeheeeeeeeeeeeeeennnnnnn ik wil de foto's van vandaag ziehieeeeeeen :mrgreen:

En natuurlijk veel plezier morgen :cheer:
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

Tinkel schreef:
bram en thijs schreef:
Tinkel schreef:Er zijn al zo belachelijk weinig plaatsen waar je de hond mag los laten rennen. Denk jij nou echt dat ik iedere dag naar bussloo ga rijden om de hond eens lekker vrij te laten, terwijl er een prachtig bos om de hoek ligt?

Ik snap sowieso niet waar jij het lef vandaan haalt zoiets te zeggen. hoemeer ondjes hoe meer feest. Kan jou hond niet met andere honden omdat ie niet goed gesocialiteert is, ga je maar ergens anders wandelen. Verder zie ik geen enkel probleem
Klets jij altijd zo uit je nek?
En als jij niets weet om terug te zeggen hou dan alsjeblieft gewoon je mond :ok:
goh, wist jij dat irene, dat er ook tokkies in zutphen wonen?
bram en thijs
Zeer actief

linlin schreef:
Tinkel schreef:
bram en thijs schreef:
Tinkel schreef:Er zijn al zo belachelijk weinig plaatsen waar je de hond mag los laten rennen. Denk jij nou echt dat ik iedere dag naar bussloo ga rijden om de hond eens lekker vrij te laten, terwijl er een prachtig bos om de hoek ligt?

Ik snap sowieso niet waar jij het lef vandaan haalt zoiets te zeggen. hoemeer ondjes hoe meer feest. Kan jou hond niet met andere honden omdat ie niet goed gesocialiteert is, ga je maar ergens anders wandelen. Verder zie ik geen enkel probleem
Klets jij altijd zo uit je nek?
En als jij niets weet om terug te zeggen hou dan alsjeblieft gewoon je mond :ok:
goh, wist jij dat irene, dat er ook tokkies in zutphen wonen?
Waarom dacht je dat 94% van de dorpelingen tegen samenvoegen met Zutphen was (is/blijft) :19: :19: :19:
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”