Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Cane Corso en Presa Canario,Waarin verschillen deze honden

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

kelly 1981
Zeer actief

Ongelezen bericht door kelly 1981 »

ambull kan ook heel goed met kinderen hoor
en die kan ook tegen een stootje
alleen met andere honden kan een probleem zijn :ok:
Afbeelding
Ca Cajuina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ca Cajuina »

Zoie schreef:
tineke schreef: Ben met je eens dat de populariteit van sommige rassen mij ook niet vrolijk maakt zeker als ik de baasjes erbij zie en dat dit soort honden niet voor iedereen geschikt is maar een hoop molossers zijn echt de rust zelve en hebben een heel stabiel karakter.
Mijn zus woont met haar man in een groot huis met een grote tuin met vier kinderen die allemaal vriendjes en vriendinnetjes hebben in alle leeftijdcategorieen ( de jonste is geloof ik acht ) die daar in en uit lopen , spelen enz . No way dat je dat als ouder allemaal volcontinu in de gaten kunt houden . Uitlaatmogelijkheden zat in de buurt .

Haar hond ( newfoundlander ) is onlangs ingeslapen , en we hebben het er wel eens over gehad of ze een neiuwe hond zouden nemen . Wat vind jij ( of iemand anders ) : zou een boerboel of Fila of pressa enz . een geschikte huishond kunnen zijn in deze situatie , of moet het dan afgelopen zijn met kinderen die in en uit lopen , spelen , ravotten enz .

Gezien de waaksheid van een mechelaar zou ze die b.v. nooit nemen : iedereen moet zonder problemen in en uit kunnen lopen . Zelf dacht ik dan eerder aan een staffie als leuke hond en speelkameraad voor de kinderen . Maar misschien kan zelfs dat niet ?
Geen Presa in ieder geval :mrgreen: En een herder of mix vind ik in dit geval ook geen goede combinatie. Inderdaad een engelse staff zou het er goed doen.
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera

Afbeelding
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

Zoie schreef:
ach , je ziet het een beetje zwart - wit . Ze was gek op haar hond , dus ze vindt het wel leuk , maar er komt ook het een en ander bij kijken wat betreft uitlaten , verzorging , vakantie enz . Dus mocht ze ooit zwichten , dan gaat ze er wel voor hoor , zo ken ik haar wel .

En welke hond het dan zou worden , weer een newfoundlander of een andere hond moeten ze natuurlijk zelf weten , maar wat is er tegen informeren en nadenken wat een geschikte hond zou zijn en daarbij eventuele vooroordelen en misverstanden te bestrijden ?
dat zal vast wel dat ze ervoor zal gaan. maar nog, als je het niet wil en de kids wel en je schaft daar toch een hond voor aan, ben je niet goed bezig. zoals je zelf zegt, er komt toch het e.e.a bij kijken.

ik zeg nergens dat er iets op tegen is om verder te informeren.
wilde alleen zeggen als ze een staff niet vertrouwd of iets in die geest, dan zijn de andere honden van dat soort type molosser ook niks voor haar.
:wink:
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

little-wolf schreef: dat zal vast wel dat ze ervoor zal gaan. maar nog, als je het niet wil en de kids wel en je schaft daar toch een hond voor aan, ben je niet goed bezig. zoals je zelf zegt, er komt toch het e.e.a bij kijken.
Mijn zussie is heel verstandig , heeft tien jaar een hond gehad , weet echt wel wat het is , en kan prima , met de rest van de familie , ze heeft ook nog een man , en b.v. een kind van zestien jaar , een verstandige beslissing maken . Natuurlijk wordt het niet van : ik wil het niet , maar de kinderen vinden het zo leuk , dus vooruit dan maar . Wel is het zo dat als zij het niet wil , het idd niet gebeurt .
Afbeelding
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

Ca Cajuina schreef: Geen Presa in ieder geval :mrgreen: En een herder of mix vind ik in dit geval ook geen goede combinatie. Inderdaad een engelse staff zou het er goed doen.
Nee , ik was daar zelf ook niet op gekomen en wel op de engelse staf . De vraag was mede bedoeld om aan de hand van een praktijksituatie te kijken of ik het zelf goed begrepen had .

Ik denk dat een heleboel overigens goed willende mensen zich verkijken op allerlei fraaie gedragsomschrijvingen van genoemde honden , als " moedige verdediger van huis en haard ', of ' speelkameraad voor de kinderen " enz . , en geen idee hebben waar ze aan beginnen .

De voorlichting over deze honden zou veel en veel duidelijker moeten zijn .
Afbeelding
mollosser
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door mollosser »

Zoie schreef:
tineke schreef: Ben met je eens dat de populariteit van sommige rassen mij ook niet vrolijk maakt zeker als ik de baasjes erbij zie en dat dit soort honden niet voor iedereen geschikt is maar een hoop molossers zijn echt de rust zelve en hebben een heel stabiel karakter.
Mijn zus woont met haar man in een groot huis met een grote tuin met vier kinderen die allemaal vriendjes en vriendinnetjes hebben in alle leeftijdcategorieen ( de jonste is geloof ik acht ) die daar in en uit lopen , spelen enz . No way dat je dat als ouder allemaal volcontinu in de gaten kunt houden . Uitlaatmogelijkheden zat in de buurt .

Haar hond ( newfoundlander ) is onlangs ingeslapen , en we hebben het er wel eens over gehad of ze een neiuwe hond zouden nemen . Wat vind jij ( of iemand anders ) : zou een boerboel of Fila of pressa enz . een geschikte huishond kunnen zijn in deze situatie , of moet het dan afgelopen zijn met kinderen die in en uit lopen , spelen , ravotten enz .

Gezien de waaksheid van een mechelaar zou ze die b.v. nooit nemen : iedereen moet zonder problemen in en uit kunnen lopen . Zelf dacht ik dan eerder aan een staffie als leuke hond en speelkameraad voor de kinderen . Maar misschien kan zelfs dat niet ?
neem absoluut een stafford, ik ken geen grotere kindervriend onder de honden.Het zijn clowns en erg vriendelijk tegenover mensen ,ook vreemden.Ze zijn gefokt om met andere dieren te vechten en geen agressie tegen mensen te tonen.Ik heb er zelf 1 gehad,hij was zonder kinderen opgegroeid zag aleen kinderen als ze op bezoek kwamen.Hij werd aan zijn oren getrokken en aan zijn staart ,het enige wat hij deed was mij zielig aankijken dan schoot ik hem te hulp.Nu zullen mensen denken dat hij geen pit had.Ik moet dan wel erbij zeggen dat deze lieve hond een loslopende bouvier heeft doodgebeten.Dus ze zijn wel dieronvriendelijk heel agressief kunnen ze zijn,maar dit geld niet voor allemaal.Als je er een neemt uit een nest laat dan eentje selecteren met een karakter die bij kinderen past dan heb grote kans dat de hond ook vriendelijk is tegen andere honden.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

mollosser schreef:Nu zullen mensen denken dat hij geen pit had.Ik moet dan wel erbij zeggen dat deze lieve hond een loslopende bouvier heeft doodgebeten.Dus ze zijn wel dieronvriendelijk heel agressief kunnen ze zijn,maar dit geld niet voor allemaal.
Excuse me!!! :eek:
Hoe heeft dat kunnen gebeuren en wat zocht je nu ook al weer voor type hond? :jank:
Afbeelding
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Lijkt me voor de kinderen niet leuk als je een stafford hebt (of wat voor ras dan ook) en je hond bijt een andere hond dood. Voor kinderen is zoiets heel ingrijpend. Ik weet zeker dat ze een hond die zoiets heeft gedaan met heel andere ogen gaan bekijken.
greatdane
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog-Wolfspitz
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door greatdane »

MARC_S schreef:
mollosser schreef:Nu zullen mensen denken dat hij geen pit had.Ik moet dan wel erbij zeggen dat deze lieve hond een loslopende bouvier heeft doodgebeten.Dus ze zijn wel dieronvriendelijk heel agressief kunnen ze zijn,maar dit geld niet voor allemaal.
Excuse me!!! :eek:
Hoe heeft dat kunnen gebeuren en wat zocht je nu ook al weer voor type hond? :jank:
Was het geen gamebred APBT?? :piew:
Afbeelding
Bruno 07-05-2012-*16-10-2012
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Vreemd dat jij je hond aan zijn staart en oren laat trekken door kinderen lijkt me dat je dat moet verbieden.
Vind het ook niet iets om prat op te gaan als je hond een andere hond heeft doodgebeten meer iets om je voor te schamen.
Wij hebben al 23 jaar molossers vanaf dat mijn oudste zoon geboren was die zijn nooit aan hun oren en staart getrokken door de kids en hebben ook nog nooit een hond verwond.
Heb ik dan van die brave kids en watjes van honden nee hoor zoiets heet opvoeden en verantwoording dragen.
Denk dat jij al deze rassen links moet laten liggen en er een bij bart smit moet kopen kunnen de kids hem slopen en zijn alle andere honden veilig.
Jij bent dus duidelijk een van die bazen waar we niet blij mee hoeven te zijn met je molossertje aan de lijn.
the dude
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door the dude »

http://www.dogbreedinfo.com/canarydog.htm

de presa komt uit spanje

http://www.dogbreedinfo.com/canecorsoitaliano.htm

en de cane corso uit italie

das al een verschil. hier staat allerlei info :blah: ook over hoe het ras is ontstaan.
little-wolf
Zeer actief

the dude schreef:http://www.dogbreedinfo.com/canarydog.htm

de presa komt uit spanje

das al een verschil. hier staat allerlei info :blah: ook over hoe het ras is ontstaan.
zow, jij bent scherp! :smile:
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

the dude schreef:http://www.dogbreedinfo.com/canarydog.htm

de presa komt uit spanje

das al een verschil. hier staat allerlei info :blah:
Joh... dat meen je :mrgreen:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
the dude
Vaste gebruiker

:idea:

sorry ben net nieuw hier, ik dacht ik heb ook eens een linkje :hamer:
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

the dude schreef::idea:

Haha geeft niets ik denk dat wij meer reageerden op jouw mededeling dat de CC uit Italie en de DC uit Spanje komt :mrgreen: dat is namelijk wel bekend hoor
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
little-wolf
Zeer actief

the dude schreef::idea:

tis iig een mooie binnenkomer! :mrgreen:
Presa Pais bajos
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Presa Pais bajos »

:lol1: Hihihihihihi.
Maakt niks uit hoor. Alle linkjes zijn welkom.
Ca Cajuina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ca Cajuina »

Zoie schreef:
Ca Cajuina schreef: Geen Presa in ieder geval :mrgreen: En een herder of mix vind ik in dit geval ook geen goede combinatie. Inderdaad een engelse staff zou het er goed doen.
Ik denk dat een heleboel overigens goed willende mensen zich verkijken op allerlei fraaie gedragsomschrijvingen van genoemde honden , als " moedige verdediger van huis en haard ', of ' speelkameraad voor de kinderen " enz . , en geen idee hebben waar ze aan beginnen .

De voorlichting over deze honden zou veel en veel duidelijker moeten zijn .
Daar heb je helemaal gelijk in
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera

Afbeelding
mollosser
Vaste gebruiker

Ik schaam me niet dat mijn hond een andere heeft doodgebeten en ben er ook niet trots op.Als je je hond uitlaat moet je verantwoording dragen over je hond,dus als jou hond losloopt en de mijne vast en jou hond komt in de buurt van de mijne en ik waarschuw de eigenaar die niet echt opgewekt reageerd ondanks dat ik met een stafford loop,en zijn hond wil die van mij domineren,ja dan loopt het fout.

Great dane het was geen game bred,maar hij was precies kwa karakter hoe hij word omschreven in de boeken.

En trouwens ik melde dit aleen om duidelijk te maken dat deze hond heel lief was tegen kinderen ook al waren ze vervelend.Om aan te geven dat ik het over de ras heb die veel mensen angst aanjaagd,(onverantwoordelijke mensen met loslopende dominante honden).
Een ras gefokt voor vechten kan heel vriendelijk zijn tegen mensen.

waarom reageerd iedereen zo zielig en word ik weer uitegmaakt voor iemand die fout met honden bezig is.

Ik probeer aleen iemand te helpen aan een leuke hond voor haar kinderen.

En hoe jullie het verder willen bekijken boeit me niet ,ga maar weer zielige dingen schrijven marc ik ga slapen :slaap:
greatdane
Zeer actief

mollosser schreef:Ik schaam me niet dat mijn hond een andere heeft doodgebeten en ben er ook niet trots op.Als je je hond uitlaat moet je verantwoording dragen over je hond,dus als jou hond losloopt en de mijne vast en jou hond komt in de buurt van de mijne en ik waarschuw de eigenaar die niet echt opgewekt reageerd ondanks dat ik met een stafford loop,en zijn hond wil die van mij domineren,ja dan loopt het fout.
Hier kan ik me eigen wel enigzins in vinden ik heb het ook al een paar x meegemaakt dat een andere loslopende hond mijn hond wilde pakken en het vechten werd en nu zit ik met een hond die winnerservaring heeft en geen hond meer duld als hij aan de lijn zit(sommige mensen :devil: )maar ik denk dat ik hem wel erg ver moet laten gaan om hem een andere hond dood te laten bijten,je hebt hem ten slotte toch aan de lijn. :denken:
Afbeelding
mollosser
Vaste gebruiker

Het probleem was great dane dat hij niet los liet.Ik heb mijn hond wel 15 meter meegesleurd met de andere hond eraan vast en de eigenaar die aan zijn hond trok ik sleurde iedereen mee.op een gegeven moment scheurde hij los van die hond hij had nog vacht in zijn mond.(het was een bouvier een beetje oud).

De Am staff heeft hele sterke kaken voor een hond van zijn gewicht en daarom loopt het ook meestal ernstiger af dan bij een andere ras die minder hard bijt.

Als iedereen zijn hond aanlijnd of op tijd reageerd waneer een andere hond in de buurt komt kan niks fout gaan.

De meeste mensen met honden die dominat zijn ontwijken mensen met loslopende honden,ze lopen om dat deed ik zelf ook vaak.
greatdane
Zeer actief

mollosser schreef:Het probleem was great dane dat hij niet los liet.Ik heb mijn hond wel 15 meter meegesleurd met de andere hond eraan vast en de eigenaar die aan zijn hond trok ik sleurde iedereen mee.op een gegeven moment scheurde hij los van die hond hij had nog vacht in zijn mond.(het was een bouvier een beetje oud).

De Am staff heeft hele sterke kaken voor een hond van zijn gewicht en daarom loopt het ook meestal ernstiger af dan bij een andere ras die minder hard bijt.

Als iedereen zijn hond aanlijnd of op tijd reageerd waneer een andere hond in de buurt komt kan niks fout gaan.

De meeste mensen met honden die dominat zijn ontwijken mensen met loslopende honden,ze lopen om dat deed ik zelf ook vaak.
Ik ken de amstaff en ik ken bouviers heel erg goed en ik denk dat mijn hond minder moeite zou hebben om een bouvier bv dood tebijten,maar dit heeft niet met kaakkracht of wat te maken,maar hoe jij de controle hebt over je hond.Ikzelf heb 1x meegemaakt met mijn dog dat hij een franse bulldog niet wilde lossen(zie foto in fotohoek en kijk naar zijn linkeroor)toen moest ik hem een flinke tik op zijn bek geven en dit kun je bij de amstaff ook doen zou hij niet willen lossen,maar meestal is een brul al genoeg en daarbij stopt mijn hond 99% van de keren als de andere op zijn rug ligt.(hij en de bull zijn alweer vriendjes hoor :wink: alleen is dit een erg aggressief bulletje die toendertijd altijd ineens mijn dog greep en opeens was hij dit blijkbaar echt zat)
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

mollosser schreef:Ik schaam me niet dat mijn hond een andere heeft doodgebeten en ben er ook niet trots op.Als je je hond uitlaat moet je verantwoording dragen over je hond,dus als jou hond losloopt en de mijne vast en jou hond komt in de buurt van de mijne en ik waarschuw de eigenaar die niet echt opgewekt reageerd ondanks dat ik met een stafford loop,en zijn hond wil die van mij domineren,ja dan loopt het fout.
Maar als je hond zo voor de kill gaat moet je hem wat mij betreft muilkorven. Je hond is levensgevaarlijk voor andere honden die geen vlieg kwaad doen. Iedere reu test wel eens een hond op kracht door er dominant omheen te draaien. Iedere reu is wel eens weggerend op een andere hond af en iedere reu is jong geweest en onbesuisd. Het is totaal niet terecht dat omdat de andere hond los loopt hij maar dood moet toch? Ik heb daar wel moeite mee.

[img]Great dane het was geen game bred,maar hij was precies kwa karakter hoe hij word omschreven in de boeken.

En trouwens ik melde dit aleen om duidelijk te maken dat deze hond heel lief was tegen kinderen ook al waren ze vervelend.Om aan te geven dat ik het over de ras heb die veel mensen angst aanjaagd,(onverantwoordelijke mensen met loslopende dominante honden).[/img]

Dominante honden en niet dominante honden gaan prima samen, twee dominante honden hebben zo nu en dan een klein gevechtje met veel kabaal en weinig schade. Nu doe je net of een wat dominantere hond erom vraagt uit elkaar getrokken te worden door een soortgenoot die niet doet aan normale hondentaal tijdens een ontmoeting, niet doet aan normaal vechten en niet doet aan loslaten als de baas dat wil. Je hoort een breakstick te hebben, een muilkorf en veel controle over een hond die dergelijk agressief gedrag vertoond. Weet je wat voor drama's gezinnen doormaken als hun hond verscheurd is. In mijn omgeving is een oude Airdale terrier van 14 verscheurd door twee staffies omdat hij dominant kwam snuffelen. Die hond had nog nooit gevochten en heeft gegild en gekrijst. De eigenaar van de staffs vond dat ze die hond maar vast hadden moeten houden net als hij deed. "Jammer, so be it!" Gadver! :kotz:

[img]waarom%20reageerd%20iedereen%20zo%20zielig%20en%20word%20ik%20weer%20uitegmaakt%20voor%20iemand%20die%20fout%20met%20honden%20bezig%20is.[/img]

Dat valt best mee, alleen had je het wat erger kunnen vinden.

En hoe jullie het verder willen bekijken boeit me niet ,ga maar weer zielige dingen schrijven marc ik ga slapen :slaap:
Kinderen vinden het leuk om met de hond te spelen en te wandelen, niet om hun hond de lieve golden die wat dominant kwam snuffelen uit elkaar te zien trekken en een bloedbad met gillende mensen te zien. Een reu zou ik dus nooit aanraden en een Amstaff ook niet. Een staffordshire bull teefje, dat zou ik aanraden. Kleiner, op te tillen en net wat minder bruut :wink:
Afbeelding
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Iemand die een Staff of iets dergelijks meeneemt de straat op en niet in staat is om te voorkomen dat zijn hond een andere hond doodbijt is een sul die zo´n hond niet zou mogen hebben.

Wat nou, 15 meter iedereen en alles meesleuren?

Dan ben je toch gewoon niets meer of minder dan een oetlul? En helemaal als je dan ook nog eens de schuld bij de arme eigenaar en zijn dooie hondje gaat leggen.

Dit soort figuren zijn mede-schuldig aan het uitsterfbeleid mbt. de Pitbull.

Ohohoh, wat wordt ik pissig van dit soort waardeloze figuren, laat ze lekker cavia´s gaan houden. :evil:
cane corso
Zeer actief

Ongelezen bericht door cane corso »

Ook ik wordt steeds een beetje boos over het feit dat er steeds maar weer gezegt wordt dat een ieder die zijn hond los laat lopen verantwoordelijk is.
Ik heb een reu van 11 maanden die geen vlieg kwaad doet , ik ben hem aan het leren om vanuit zijn loslopen bij mij te roepen en dit gaat al heel goed. Ook wil ik hem mensen die voorbij komen leuk laten zijn zodat hij er geen reactie op geeft en niet springt iets wat Spiky dus wel doet en ik heel erg vervelend vindt.
maar er kan een keer zijn dat hij de andere hond leuker vindt als ik, (ik luisterd ook niet altijd toch????) en dan zou het maar gebeuren dat ik jou was tegen gekomen met je dominanten, niet onder controle houdende Amm Staff.
Nou ik vindt dat al loopt mijn hond los dat jij dan gewoon verantwoordelijk bent voor als er iets gebeurd.
Ik vindt in zo'n geval ook een muilkorf het beste.

En ik kom er wel steeds meer achter dat jij echt geen geschikte eigenaar bent voor een Cane corso. ( dit bericht is voor Molosser)
Groetjes van Deborah, Spiky en Alonso.
Afbeelding
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

jij hebt je verantwoordelijkheid niet genomen. als jij weet dat jouw hond andere honden vermoordt, dan moet je maatregelen nemen om dat uit te sluiten. muilkorf, dus. dat jij vindt dat jij wel op de juiste manier de verantwoordelijkheid over jouw hond hebt genomen, bewijst in ieder geval dat jij dus zo'n hond niet aankan. jij hebt geen flauw idee wat die verantwoordelijkheden van jou zijn.
waarom reageerd iedereen zo zielig en word ik weer uitegmaakt voor iemand die fout met honden bezig is.

moet je nou toch lezen wat je uitkraamt. je lijkt wel een tokkie. de enige zielige in dit verband ben jij. en helaas voel ik geen greintje medelijden. louter afkeer en dédain.
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Het is toch g*dv*rr*d*mm* van de gekke: "Jouw hond liep los en ik had de mijne aan de riem dus je hebt gewoon pech gehad, laat hem lekker kremeren en jank niet zo".

Wat is dit voor een primitief gepriet-denk?

Kun je nou echt niet verder kijken dan je neus lang is joh, probeer je eens in de schoenen van die ander te plaatsen. Echt Molossert, ik wordt steeds misselijker als ik aan jouw houding denk. :kotz:
Leanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita

Ongelezen bericht door Leanne »

mollosser schreef:Als iedereen zijn hond aanlijnd of op tijd reageerd waneer een andere hond in de buurt komt kan niks fout gaan.
Er kan ook niks fout gaan als mensen die weten dat hun hond aggresief is hem een muilkorf omdoen...
Afbeelding
the dude
Vaste gebruiker

linlin schreef:
jij hebt je verantwoordelijkheid niet genomen. als jij weet dat jouw hond andere honden vermoordt, dan moet je maatregelen nemen om dat uit te sluiten. muilkorf, dus. dat jij vindt dat jij wel op de juiste manier de verantwoordelijkheid over jouw hond hebt genomen, bewijst in ieder geval dat jij dus zo'n hond niet aankan. jij hebt geen flauw idee wat die verantwoordelijkheden van jou zijn.
nuff said !
paco + the dude = :jump1:
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Wil de hond schreef:Iemand die een Staff of iets dergelijks meeneemt de straat op en niet in staat is om te voorkomen dat zijn hond een andere hond doodbijt is een sul die zo´n hond niet zou mogen hebben.

Wat nou, 15 meter iedereen en alles meesleuren?

Dan ben je toch gewoon niets meer of minder dan een oetlul? En helemaal als je dan ook nog eens de schuld bij de arme eigenaar en zijn dooie hondje gaat leggen.

Dit soort figuren zijn mede-schuldig aan het uitsterfbeleid mbt. de Pitbull.

Ohohoh, wat wordt ik pissig van dit soort waardeloze figuren, laat ze lekker cavia´s gaan houden. :evil:
Inderdaad een oetlul ben je dan.
Groetjes Els
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”