Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ruiken honden zwangerschap?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

sample
Zeer actief

Ruiken honden zwangerschap?

Ongelezen bericht door sample »

Eén van mijn vriendinnen is zwanger. En Bono loopt als hij de kans krijgt de hele tijd met zijn neus in der kruis. Op het genante af :mrgreen:

Zou hij het ruiken? Zou zij onder invloed van hormonen anders zijn gaan ruiken?
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Toen mijn vriendin zwanger was (en dit nog niet bekend had gemaakt) was ze bij mij op mijn verjaardag, en was Sjefke niet bij haar uit de buurt te slaan. Ze bleef bij haar zitten, en volgde haar als ze even wegliep.
Of het toeval is geweest zullen we nooit weten, maar ik vond het in ieder geval heel frappant, omdat zij zelf niet zo'n hondenvriend is en Sjefke anders ook nooit zo close met haar was...
Floortje
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Floortje »

hier ook zo'n hond met vader gevoelens.
mijn zus is nu 7 maanden zwanger en Frib ruikt idd in haar kruis terwijl hij dat anders nooit doet en is ook helemaal gefixeerd op haar buik.
hij is normaal al een knuffelkont :J:
maar nu zit hij zowat aan mijn zus vastgeplakt
Maaike
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maaike »

Ik heb het zelf mogen ondervinden bij een korthaar collie die niet bij me was weg te slaan....zemelen, piepen, in me kruipen... Ik was toen net 1,5 week gestopt met de borstvoeding en Tijn was toen al ruim 6 maanden, dus vond het alsnog erg frappant. Een oxcytocine gevoelig hondje...zwanger was ik toch echt niet meer? Kweet niet, maar het vrouwtje vertelde me al dat hij dat altijd deed bij zwangere vrouwen :denken:
Groetjes van mij en een poot van Casper
Afbeelding
**Ella**
Tamara/Bayko

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

De border van een kennis, die normaal absoluut niet van knuffelen en lichamelijk contact houdt, ging bij een zwangere vriendin opeens knuffelen en de hele tijd erom heen hangen. Zij was zwanger. Later nog een keer bij een andere vrouw, en jaar hoor ook zij was op bezoek gekomen om te vertellen dat ze zwanger was. Heel typisch.
Joy C
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Joy C »

absoluut! :ok:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Ursula
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ursula »

Zeker weten!!! Ik heb ´t nu zelf aan de hand, ik voel me de zwaarst gestalkte zwangere muts van Leidschendam.
Vooral Bono wijkt niet van mijn zijde. Met Max is ´t ietsjes minder maar toch ook veel meer aanhankelijk dan hij ooit geweest is.
Soms is ´t gewoon vervelend en dan stuur ik ze naar hun plaats waar ze dan ook zonder morren gaan liggen.
Maar ze hebben ´t wel degelijk in de gaten!!
Life is great with a Molosser by your side!!!

Afbeelding
TaMa
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door TaMa »

Ik ben nu ook 11 weken zwanger en ik denk dat Batish het toch ook wel aan me merkt hoor, hij springt niet meer tegen me op terwijl hij dat altijd deed, hij doet echt voorzichtiger met me.
Rust zacht mijn lieve Batish 15-03-2003 - 18-04-2005
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”