Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hart van smuldier

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

jidde

hart van smuldier

Ongelezen bericht door jidde »

Ik wil Nanni met kerst hart gaan geven van smuldier (€1.36). Alleen is mijn vraag... Kan ik dat zo geven? of eerst koken?

Ik heb een week in een asiel stage gelopen en daar kreeg een hond ook hart, alleen dat werd eerst gekookt.
de drentjes
Actief

Ongelezen bericht door de drentjes »

Hoi,

Nee hoor dat is niet nodig. Beter van niet zelfs.

Maar als je toch een keer hart wil geven kun je ook bij de islamitische slager om lamshart vragen. En hier kun je het gewoon ingevroren bij de Rijnmondslager kopen. Ziet er een stuk beter uit ook.

Wil
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Als jouw hond tegen rauw vlees kan dan kan je hart ook gewoon rauw geven.
en geef niet teveel in 1 x als ze het nog nooit gehad heeft.
Afbeelding
jidde

Nanni krijgt wel eens vaker versvlees en tot nu toe nooit problemen. Hart van smuldier is 400 gr, is dat te veel voor 1x?
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Je kan gewoon dezelfde hoeveelheid aanhouden als bij haar gewone versvlees maaltijden. :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

O..een beetje meer of minder maakt gewoon niet uit.
ik geef altijd een heel lamshartje,soms een 1/2 runderhart..denk dat die wel een pond is..voor een keer maakt het gewoon niet uit hoeveel.
Afbeelding
Angeniet
Erelid
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Angeniet »

1x in de week krijgen ze hier rauw runderhart, met wat rijst en groente erdoor heen gemixed. Ze weten niet hoe snel ze het naar binnen moeten krijgen!
jidde

Bedankt voor de tips :ok: Nanni krijgt normaal 400 gr, dat kan ik nu dus ook geven. Misschien dat ik er nog wat rijst bij doe om het extra lekker te maken
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

de mormels hebben de neiging om een beetje aan de dunne te raken als ze vers, rauw hart hebben gekregen.

niks ergs hoor, maar gewoon eventjes wat eerder en een keertje extra naar buiten. :wink:
jidde

Nanni raakt heeeel soms ook wat aan de dunnere poep, maar meestal zijn het juist harde en mindere ontlasting. En ach, 1x aan de dunne kan denk ook niet veel kwaad. Als ze het altijd doet, dan geef k het natuurlijk niet. Maar het is 1 op de 10x dat ze wat dunner poept
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”