Wij hebben toen wij samen een hond namen al afspraken gemaakt hierover. We hebben toen besloten dat Indy mijn hond was, en ik heb ook het meeste met haar gedaan om dit te benadrukken voor haar. Als we uit elkaar gaan blijft ze ook bij mij wonen, en gelukkig is ze ook het meeste op mij gesteld. Maar mijn vriend zou haar dan wel om het weekend komen opzoeken, net zoals hij de vakanties op mijn honden zou passen en ik op de zijne. Zijn hond is ook niet mijn hond, en dat weet die hond donders goed

Maar als ik hem nooit meer zou zien zou ik hem toch vreselijk missen... Mja, als je nog helemaal vriendelijk met elkaar bent zijn zulke afspraken makkelijk gemaakt, ik hoop niet uit te vinden hoe het in de praktijk zou werken!
Ik zou het zo bekijken, mijn honden zijn ook helemaal gek op mijn moeder, ze gaan graag mee, maar komen ook graag thuis, dan is er niets aan de hand. Als dit met je ex-vrinedin en hond ook zo is zou ik toch overwegen ze lekker met elkaar op stap te laten gaan. Als de hond zelf ook vindt dat ie bij jou hoort is ie niet teleurgesteld om weer thuis gebracht te worden denk ik.