Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een bedrijf uit België is bezig om ijs te maken dat speciaal voor honden is. Drie jonge marketing studenten zijn tevreden over hun ‘honden ijs’. Het ijs komt eruit te zien als een bot en de drie denken dat het een groot succes zal worden.
De eerste smaak die ze gaan produceren is vanille. De studenten denken dat het in de toekomst mogelijk moet worden om speciale vleessmaken aan het ijs toe te voegen. Ze zijn op het idee gekomen om ijs te maken voor honden, toen ze zagen dat op straat heel veel hondenbezitters hun ijsje delen met hun hond. Het ijs moet 3,99 euro gaan kosten.
D'r is niks gezelligers als 'n ijsje met je hond te eten en dan gewoon samen hetzelfde ijsje, hoeft niet speciaal hondenijs te zijn, 'n magnum is net zo lekker!
daar heb je een heeeeeeeeeeeeeele hoop van die goedkope zelf in te vriezen ijsjes voor (die ik toch nog steeds de aller lekkerste vind.. ) hoe verzinnen ze het weer he?
Er bestaan overigens al hondenijsjes...... schapenvet in kleine bakjes..... dus zo origineel is het niet.... alhoewel die van ons na een boswandeling gewoon bij de snackbar een vanille-ijsje van 95 cent krijgen...
Ik ben deze zomer ook al speciaal hondenijs tegengekomen. Ook onder het mom van 'veel eigenaren delen hun ijsje met hun hond'. Voor mij is het dus oud nieuws.
Denk wel dat een Magnum minder goed is voor de hond dan dat een hondenijsje zal zijn. Maar goed, dat is slechts een assumptie. (neeeeee, geen consumptie )
4 pleuro voor een ijsje??????????????? Als we ze allemaal 1 willen geven zijn we 48 eurootjes kwijt Tja dan maar een maand niet meer eten
ben blij dat ze hier net zo blij met een markiesje of een frolicje zijn als lekker hapje Of een stuk fruit ofzo
ladybird schreef:4 pleuro voor een ijsje??????????????? Als we ze allemaal 1 willen geven zijn we 48 eurootjes kwijt Tja dan maar een maand niet meer eten
ben blij dat ze hier net zo blij met een markiesje of een frolicje zijn als lekker hapje Of een stuk fruit ofzo
Voer jij jouw honden mijn ras als lekker hapje??? :N:
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe
Mijn honden krijgen overigena al jaaaaaren iedere zomer ijsjes. Gewoon een bakje voor ijsklontjes vullen met karnemelf, frolicje erin of gewoon water met een frolicje. Heerlijk vinden ze dat.
Verder krijgen ze geregeld een kong gevuld met bijvoorbeeld yoghurt, die eerst een paar uur in de vriezer heeft gelegen. Veel goedkoper dan zo'n hondenijsje en waarschijnlijk minstens zo lekker.
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe
Twinkles schreef:Denk wel dat een Magnum minder goed is voor de hond dan dat een hondenijsje zal zijn. Maar goed, dat is slechts een assumptie. (neeeeee, geen consumptie )
Maar goed, EUR 4,00!!!!!!! Die's gek!!!
Denk dat je dat moet zien in de hoeveelheid en hoe vaak. Ga toch echt niet hondenijsjes maken, dan vriezen we liever nog zelf iets, kipfiletje koken en het vocht dan invriezen?? Lijkt me veel goedkoper.
Mijn honden zijn helemaal gek van softijs gemaakt van geitenmelk!
(en ik ben daar ook gek op hoor )
Dus als wij lekker naar het Amsterdamse Bos gaan is het vaste traditie daar heen te lopen, ijs halen en smikkelen maar.
Een magnum heeft een flinke chocolade laag, cacao (en dus ook chocolade) bevat Teobromine, hieraan kan een hond overlijden. Een reep pure chocolade is al genoeg om een volwassen labrador te vellen!!!
Dus geen magnum delen met je hond!!!!!
Ook is snelle afkoeling voor een hond heel slecht, bv water met ijsklontjes, sneeuw etc. Dit kan een maag torsie opleveren met alle gevolgen van dien.
Dus als je je hond iets lekkers wil geven geef dan een rauw stukje kipfilet of biefstuk, lekker gezond en veel goedkoper dan wat dan ook (per kg)
Wij maken ze ook regelmatig zelf (in de zomer dan) gewoon een klein laagje (slappe) bouillon in een wegwerpbekertje en in de vriezer zetten.
Makkelijk, goedkoop en ze vinden het lekker.