Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Hallo, graag zou ik willen weten of er hier iemand droogdoeken gebruikt of pet towels voor de honden. Er zijn verschillende en ook qua prijs. Welke is beter de gootkope of duurdere of zijn ze allebei goed????
zijn dat die gewonen afwas dweiltjes, die je in de keuken ook gebruikt.
Ga het proberen. En ik denk dat ik die goedkopere ga bestellen. Ik droog de hondjes altijd met de handdoek af, maar dan blijven ze evenzogoed erg nat, dus ik dacht misschien is dit de oplossing.
Wij hebben dus wel zo'n dure doek. Een originele Pet Towel. Geloof dat mijn moeder die een keer voor iets van 30 gulden op de Winner heeft gekocht. Ding is werkelijk ideaal en is na ruim 5 jaar nog in een prima staat.
Hier ook de Pet Towel. Hij droogt heel goed en neemt goed het vuil mee. Effe spoelen als de honden erg vuil zijn en wringen en weer verder.
Ik heb 1 doek voor twee grote honden. Met handdoeken had ik vier zeiknatte badlakens van 140x70 cm als het regende. Reken maar uit als je dan een keer of 4 á 5 daags naar buiten moet als het regent.
Die koker om de doek in te bewaren vind ik ook ideaal.
Ik heb de Pet Towel. Geen idee hoe lang al, maar al wel jaren. Al voor Saar, dus meer dan 4 jaar.
Ideaal. Ik gebruik hem niet heel veel hoor (natte of vieze honden maakt mij niet zoveel uit) maar ze drogen wel super. Ik ben blij dat ik hem heb!
Wilma schreef:Hier ook de Pet Towel. Hij droogt heel goed en neemt goed het vuil mee. Effe spoelen als de honden erg vuil zijn en wringen en weer verder.
Ik heb 1 doek voor twee grote honden. Met handdoeken had ik vier zeiknatte badlakens van 140x70 cm als het regende. Reken maar uit als je dan een keer of 4 á 5 daags naar buiten moet als het regent.
Die koker om de doek in te bewaren vind ik ook ideaal.
Inderdaad en het verschil merk je pas echt als je dus een keer die Pet Towel vergeet. Ik ging op een gegeven moment met iemand mee wandelen en die had dus alleen 2 badlakens mee. Ik was de Pet Towel vergeten en na de wandeling waren de badlakens kleddernat en de honden nog steeds niet droog.
bedankt voor de leuke reacties. Ik ga ze zeker aanschaffen.
Alleen als je hem gebruikt hebt moet je hem nat in de koker terugstoppen, gaat dat niet stinken, of heb ik het verkeerd begrepen.
Goed begrepen Als je die doek niet vochtig in de koker terugstopt wordt ie knalhard en dus onbruikbaar. Maar als die doek gaat stinken betekend het dat ie vies in de koker is gestopt. Als ie vies is moet je hem even goed uitspoelen en als dat niet helpt in de wasmachine. Kan tot 60 graden gewassen worden, alleen geen wasverzachter gebruiken.