hij doet t dus niet altijd.
soms gaat t een tijdje goed.
enne rob, ik ken je boxie's heel anders hoor. hihihi.
Moderator: moderatorteam
Van de hond uit bezien is een hond onzindelijk als hij plast en/of poept daar waar hij het normaal niet doet. Honden staan vanuit zichzelf niet echt stil bij het waar en waar niet van hun behoeftes. Ze vinden zich dan ook meestal wel zindelijk, vermoed ik.little-wolf schreef:is een hond per defintie onzindelijk alstie wel eens in huis plast?
enne rob, ik ken je boxie's heel anders hoor. hihihi.
Ja maar heb ik dus ook erbij gezet in me antwoord?little-wolf schreef:nu al vergeten? het stonk best hoor 2 van de 3 monsters van je.Angel-eyes schreef:Hoe bedoel je?little-wolf schreef:is een hond per defintie onzindelijk alstie wel eens in huis plast?
enne rob, ik ken je boxie's heel anders hoor. hihihi.![]()
zouk ook gauw zeggen. heh heh.Angel-eyes schreef:Ja maar heb ik dus ook erbij gezet in me antwoord?little-wolf schreef:nu al vergeten? het stonk best hoor 2 van de 3 monsters van je.Angel-eyes schreef:Hoe bedoel je?little-wolf schreef:is een hond per defintie onzindelijk alstie wel eens in huis plast?
enne rob, ik ken je boxie's heel anders hoor. hihihi.![]()
....in hun kennel poepen of plassen ze en bij anderen, maar in huis bij mij nooit.
Lees maar terug?little-wolf schreef:zouk ook gauw zeggen. heh heh.Angel-eyes schreef:Ja maar heb ik dus ook erbij gezet in me antwoord?little-wolf schreef:nu al vergeten? het stonk best hoor 2 van de 3 monsters van je.Angel-eyes schreef: Hoe bedoel je?![]()
....in hun kennel poepen of plassen ze en bij anderen, maar in huis bij mij nooit.
![]()