Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hij vindt het leuk!!!-> Update... :S

Moderator: moderatorteam

Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Hij vindt het leuk!!!-> Update... :S

Ongelezen bericht door Lysette »

Yessssss!! Job is vandaag meegeweest naar de flyball. Ik dacht, zal wel niks worden. En daar leek het eerst ook op. Hij stond aan de kant al weer erg idioot te doen :roll: Vrouwtje kijk nou, daar rennen hondjes. IK WIL MEEDOEN. Nee Job, nu niet dadelijk..
Nou en toen mocht ie. De instructeur was zo slim geweest om een bal in een sok mee te nemen. GEWELDIG vond Job. Daar kun je pas goed mee zwiepen :ok: Eerst de sprongetjes maar. Hij achter die bal aan en ik achter hem. Nja de eerste keer moest ie natuurlijk ff kijken wie die andere hondjes waren maar hij werd meteen afgestraft :mrgreen: Nja dan maar alleen met de bal spelen. Dus hij elke keer rennen en daarna elke keer ff gesjort met die bal. Het eerste rondje mocht hij al meteen 4 hindernissen :ok:
Toen weer wachten. Nou op 1 hondje wachten hield hij nog wel uit maar daarna werd het moeilijk. Ben maar gewoon rond gaan lopen op het veld en toen ging het redelijk. Jammere was alleen dat het veld op sommige plekken een beetje drassig was en Job flink er doorheen liep te stampen zodat ik na een uur tot mn knieën nat was, maar goed :mrgreen:
Daarna mocht ie weer. Nu de bak. Meter voor de bak starten, poot, bal, belonen. Nja dat was het idee. Job vond dat dat voor mietjes was en deed gewoon bak en 4 hindernissen terug :roll: :mrgreen:
Toen weer even wachten (NIET leuk vond Job) en daarna mocht ie weer. Na 1 les kan ie al 1 hindernis heen en 4 terug :cheer: Maar het belangrijkste is nog: HIJ VINDT HET HELEMAAL SUPER! :cheer: :cheer:
Laatst gewijzigd door Lysette op 06 jan 2005 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Geweldig!!!!!
Wat een knappe hond, maar vooral dat hij het leuk vindt.
Heel veel plezier samen met het flyballen.
clausipaus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door clausipaus »

He komt toch nog zijn border collie kant naar boven :mrgreen:

Dat vraagt wel om foto's he :mrgreen:
Penotti & Sombra!

Afbeelding

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

clausipaus schreef:He komt toch nog zijn border collie kant naar boven :mrgreen:

Dat vraagt wel om foto's he :mrgreen:
Ja het wordt nog wat :mrgreen:
Als het weer lichter is zal ik foto's maken maar dat duurt dan nog wel ff :jank:

Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Goed zo!!! Leuk.

Yentie heeft gisteren voor het eerst uitgevonden dat een bal leuk is, nadat ze nu een paar maanden achter Toby aan rent terwijl hij zijn bal gaat halen, zonder dat ze wist waarom eigenlijk. :mrgreen:
Dus wie weet wat voor flyballer daar nog in schuilt. :wink:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Roelfien schreef:Goed zo!!! Leuk.

Yentie heeft gisteren voor het eerst uitgevonden dat een bal leuk is, nadat ze nu een paar maanden achter Toby aan rent terwijl hij zijn bal gaat halen, zonder dat ze wist waarom eigenlijk. :mrgreen:
Dus wie weet wat voor flyballer daar nog in schuilt. :wink:
Hahaha, zo kon Job ook eerst doen. Het zal wel heel interesant zijn als jij er achter aan rent dus doe ik ook maar mee :mrgreen: Wie weet komt de flyballgeest bij Yentie dan nog naar boven :ok:

Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Bleh gisteren ging het écht bagger. Er stonden nu 2 banen op dus hij kon niet los (want dan gaat hij bij alle honden op bezoek zeg maar :mrgreen: ) dus moest hij aan de lijn. Ging opzich goed alleen fokt hij zit tussendoor vreselijk op. Toen gingen we weer de bak doen en dan 4 terug maar ik kon hem niet houden en alle spanning werd even op een andere hond afgereageert :(: Gelukkig had ie niks en flyballde die daarna vrolijk verder mja, daar heb ik dus geen zin in. Dus ik heb nog ff achter op het veld met hem gelopen maar kreeg weer totaal zijn aandacht niet. Dus maar even in de auto gezet. Toen ik met Floor gelopen had en alle honden van het veld af waren heb ik het nog even geprobeerd maar hij was met alles bezig behalve flyball.
Daar komt ook nog bij dat hij gisterenavond en vanochtend verrekte van de pijn :jank: Met een kwart extra pijnstiller ging het wel weer goed maar echt gezond is dat ook weer niet.
Dus ik weet nog niet wat ik er mee doe. Ik baal d'r wel van, dacht ik iets gevonden te hebben wat hij leuk vond en wat nog wel te doen was voor hem krijg je dit weer.
Dus ik moet nog even denken wat ik er mee doe :ugh:

Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”