Sunnybunny schreef:Ik heb het niet alleen over mijn vorige hond. Ik heb nu een Jack russel en een kruising, ook stroomloos

Waarom niet vergelijken? Het gaat hier toch over de stroomband? Wordt die alleen bij herders gebruikt dan, wat een onzin.
inderdaad onzin dus... ik had het over meerdere WERKHONDENrassen....
dus wat er al gezegd is: herder, boxer, dober, rottweiler noem maar op. Deze rassen kun je al niet eens met elkaar vergelijken...en dan doe jij dat ook nog met je vorige pittbull en Jack russel
Deze honden zijn NIET GEFOKT op manwerk de werkhondenrassen wel, en ja daar trainen de meeste nu eenmaal met een herder.. maar er zijn tig soorten herders hoor.....
We zijn het gewoon niet eens heel simpel. Jammer dat sommige mensen het dan direct zo op de man spelen en dan als enige intelligente commentaar kunnen roepen dat ik geen idee heb waar ik het over heb. En nee, ik heb geen hond die gefokt is voor het pakwerken. Dat zal dan volgens jullie wel weer inhouden dat ik mijn mond verder moet houden.
dat jij hele zinsdelen uit hun verband trekt moet je zelf weten maar dan ook nog veronderstellen dat wij zeggen dat je niks meer mag zeggen

dit is een forum.. daar is het de bedoeling dat er een discussie is.... Als jij zegt dat een driftige pittbull hetzelfde is als een werkhond die erg hoog in z'n driften zit

dan zet ik er mijn vraagtekens inderdaad bij. Maar zo makkelijk vooroordelen trekken zonder enig verstand van manwerk te hebben

Ga dan zelf eerst eens kijken of laat je voorlichten hoe en wat m.b.t. africhting.... VOORDAT je oordeelt.