ps de rest zijn teefjes en het is familie van elkaar!
ik heb ze allemaal van pup af aan!!
Moderator: moderatorteam

eliza38 schreef:het is duidelijk een gedrags probleem,hij kijkt niet triest erbij!het is wel een vorm blijheid als hij ons ziet s,morgens!maar hij heeft wel meer eigenwijze dingen momenteel,uitproberen wat kan en niet kan,en als hij moet plassen doet hij het gewoon, in huis of niet!reutjes schijnen hun plas slechter op te kunnen houden als teefjes!ik straf hem niet,stuur hem alleen weg,ben tegen straffen,goede dingen belonen werkt beter!we zullen er wel uit komen mettertijd,het is wel irritant en veel was he![]()
mischien als hij straks een jaar is houd het op heb ik wel vaker gehoord!tips om het te voorkomen of over de aanpak hiervan zijn welkom!

Ik hoor eigenlijk 2 dingen door elkaar. 1. Hij doet een deemoed plasje als hij jullie ziet. 2. hij plast tegen mensen aan en op je bed.eliza38 schreef:het is duidelijk een gedrags probleem,hij kijkt niet triest erbij!het is wel een vorm blijheid als hij ons ziet s,morgens!maar hij heeft wel meer eigenwijze dingen momenteel,uitproberen wat kan en niet kan,en als hij moet plassen doet hij het gewoon, in huis of niet!reutjes schijnen hun plas slechter op te kunnen houden als teefjes!ik straf hem niet,stuur hem alleen weg,ben tegen straffen,goede dingen belonen werkt beter!we zullen er wel uit komen mettertijd,het is wel irritant en veel was he![]()
mischien als hij straks een jaar is houd het op heb ik wel vaker gehoord!tips om het te voorkomen of over de aanpak hiervan zijn welkom!