Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Behendigheidswedstrijd voor Azië - Wie doen er mee?

Moderator: moderatorteam

cindy1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 3
Contacteer:

Behendigheidswedstrijd voor Azië - Wie doen er mee?

Ongelezen bericht door cindy1986 »

Behendigheid Nederland wil u uitnodigen om deel te nemen aan de benefietwedstrijd waarvan de baten ten
goede gaat komen voor de slachtoffers in Azië.

Dit idee is geboren rond oudjaarsdag en vind zijn uitvoering op 23 januari Door deze korte termijn zal het e.e.a.
anders lopen dan u op de reguliere wedstrijden gewend bent, maar met zijn allen kunnen we ervoor zorgen dat
behendig Nederland ook zijn steentje bijdraagt aan de hulp die de mensen in Azië op dit moment zo hard nodig hebben ...

Deze wedstrijd vindt plaats op 23 januari 2005 in de manege te Balkbrug. De aanvangstijd zal zijn om 9.30 uur. Het
secretariaat is vanaf 8.00 uur geopend. De wedstrijdleiding van die dag is in handen van Dhr. G. Groenensteijn
en Dhr. G. Siekmans. De kosten van deelname aan deze benefietwedstrijd zal € 10,00 bedragen per combinatie.
De totale opbrengt van deze dag zal gestort worden op giro 555 voor de slachtofferhulp in Azië.

De wedstrijd staat open voor alle klasse er is geen startlicentie nodig om deel te kunnen nemen.
De klassen A/B/C lopen in een gemengde groep, open klasse, wel is er een indeling naar mini/midi/maxi
De toygroep wordt ingedeeld bij de mini. Mini springt 25 cm lathoogte, midi springt 35 cm lathoogte en de maxi
zal 55 cm lathoogte gaan springen Veteranen kunnen inschrijven in de mini of midi groep, onder vermelding van
veteraan. Beginners, d.w.z. combinaties die nog nooit een wedstrijd hebben gelopen, kunnen inschrijven in de
debutantenklasse. Er worden drie ringen gebruikt, ook de parcoursen, tijdwaarneming, wedstrijdprogramma en
benodigde computers worden kosteloos ter beschikking gesteld. Vol is vol, dus wees er op tijd bij door het
inschrijfformulier op tijd in te vullen en te verzenden.

U kunt zich via de website aanmelden voor de wedstrijd. Mocht u vragen hebben dan kunt u een e-mail sturen via
de knop (hier links) in het menu. Bij de manege is ook een schitterende kantine. Deze kantine stelt een groot gedeelte
van de winst van deze dag ook ter beschikking voor de slachtoffers in Azie.
Meer info op: www.kczoys.com

Ik vind dit echt een goed initiatief! Ik denk erover om mee te doen, moet nog ff rondbellen om te kijken of er meer zijn die mee gaan doen :wink:
Laatst gewijzigd door cindy1986 op 18 jan 2005 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Sietske*
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sietske* »

Ik vind het initiatief perfect maar de locatie werkelijk allerbelabberdst. Als je een benefietwedstrijd organiseert lijkt het me het meest voor de hand liggend om dat in het midden van het land te doen, zodat zoveel mogelijk mensen kunnen deelnemen. Ik kan nu beter niet gaan en het inschrijfgeld + de brandstof die ik me bespaar storten op 555, daar heeft Azië nog meer aan (dit doe ik dus ook :wink: ).
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

AfbeeldingAfbeelding
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

Sietske* schreef:Ik vind het initiatief perfect maar de locatie werkelijk allerbelabberdst. Als je een benefietwedstrijd organiseert lijkt het me het meest voor de hand liggend om dat in het midden van het land te doen, zodat zoveel mogelijk mensen kunnen deelnemen. Ik kan nu beter niet gaan en het inschrijfgeld + de brandstof die ik me bespaar storten op 555, daar heeft Azië nog meer aan (dit doe ik dus ook :wink: ).
Ja, voor sommigen is het niet zo dichtbij. Ben wel blij, eindelijk een wedstrijd die een beetje dichtbij is.
Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Ik kom alleen als er ook flyball bij is :ok: Maar dat is dus nog even afwachten...
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Daphne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daphne »

Ik doe mee :ok:
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Afbeelding
Nero 11/1998 - 16/06/2014
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

Ik denk dat ik ook nog een keertje meedoe!
Afbeelding
clausipaus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
Contacteer:

Ongelezen bericht door clausipaus »

Ik baal dat Baloe het nog steeds vertikt om die raakvlakken te doen. :devil: Maar ik vind het wel een heel goed intiatiatiefdinges (hoe schrijf je dat??!!! :mrgreen: )
Penotti & Sombra!

Afbeelding

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
Daphne
Zeer actief

Lysette schreef:Ik kom alleen als er ook flyball bij is :ok: Maar dat is dus nog even afwachten...
Er staat wel een inschrijfformulier voor de flyball op de site van KC Zoys :wink:

Afbeelding
Daphne
Zeer actief

clausipaus schreef:Ik baal dat Baloe het nog steeds vertikt om die raakvlakken te doen. :devil: Maar ik vind het wel een heel goed intiatiatiefdinges (hoe schrijf je dat??!!! :mrgreen: )
Hahaha, Nero vertikt het af en toe gewoon om te springen.
Kijk, ik kan er ook onderdoor en erlangs baas :cheer:

Nou ja, met goede moed schrijf ik me in :roll:

Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Daphne schreef:
Lysette schreef:Ik kom alleen als er ook flyball bij is :ok: Maar dat is dus nog even afwachten...
Er staat wel een inschrijfformulier voor de flyball op de site van KC Zoys :wink:
Leuk :cheer: Ik hoop dat we een team bij elkaar krijgen maar denk het wel :ok:

Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Zeer waarschijnlijk hebben we wel een team dus ik heb Floor vast in geschreven voor behendigheid :mrgreen:

cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

Leuk dat er meer gaan!!! :mrgreen:
Ik heb me net ingeschreven met Rakker :mrgreen:
Afbeelding
meta.meulenbelt
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door meta.meulenbelt »

Sietske* schreef:Ik vind het initiatief perfect maar de locatie werkelijk allerbelabberdst. Als je een benefietwedstrijd organiseert lijkt het me het meest voor de hand liggend om dat in het midden van het land te doen, zodat zoveel mogelijk mensen kunnen deelnemen.
Ik denk dat je het niet kwetsend bedoelt of zo, maar het komt wel een beetje rot over zo. De locatie is werkelijk schitterend, de FHN houdt hier het komend najaar ook zijn FHN Kampioenschap behendigheid. Er is ruimte voor drie ringen. Voor ons Groningers en Friezen is deze locatie ook nog op ca. een uur rijden, dus zo noordelijk is het nou ook weer niet. Of ligt Zwolle voor sommigen al te ver weg? Gelukkig zijn er bij de FHN juist veel clubs in de regio's (noordelijk, oostelijk en zuidelijk) die wedstrijden organiseren, zodat het niet altijd de mensen aan de rand van Nederland zijn die ver moeten rijden (want even voor jouw begrip, een centraal in NL georganiseerde wedstrijd is voor mensen uit Groningen, Friesland, Zeeland en Limburg ook nog altijd minimaal twee uur rijden).

Deze lokatie werd door de eigenaren op heel korte termijn gratis ter beschikking gesteld, en er zijn geen kosten aan deze wedstrijd. Alle geld wat wordt ingezameld wordt op giro 555 gestort.

Wat ook nog een leuk feit is: de organisatoren zijn van de FHN en van Cynophilia. Twee mensen, de één scheidsrechter bij de FHN en de ander lopend bij Cyno (en misschien doet hij nog wel meer, maar dat weet ik niet). Toch wel een heel mooie samenwerking op deze manier toch?

Kortom, we mogen blij zijn dat er mensen zijn die dit voor elkaar krijgen, op welke manier dan ook. En de wedstrijd komt vast wel vol, want ook in de noord-oostelijke regio van NL zijn heel veel behendigheidslopers!

Groetjes,
Meta
Daphne
Zeer actief

Wat voor klasse hebben jullie ingeschreven?
Ik in de debutanten aangezien we nog nooit een officiele wedstrijd hebben gelopen.

Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

ik ook debutanten, het is de eerste en waarschijnlijk ook laatste behendigheidwedstrijd voor Floor :mrgreen:

cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

Daphne schreef:Wat voor klasse hebben jullie ingeschreven?
Ik in de debutanten aangezien we nog nooit een officiele wedstrijd hebben gelopen.
Ik heb me in de A-klasse ingeschreven. Ook al zit ik bij de FHN nog in de debutantenklasse, maar heb 3 wedstrijden gelopen (2 met Kiera, 1 met Rakker) dus vond het eerlijk tegenover de mensen waarvoor het de eerste wedstrijd is, om me in de A in te schrijven :wink: (niet dat we zo goed zijn hoor :roll:)
Afbeelding
gyanty
Zeer actief

Is het al vol eigenlijk? Aan ene kant wil ik best meedoen... aangezien Bas gestopt is met de wedstrijden... Maar aan de andere kant..... Bas traint nog maar weinig en is natuurlijk niet zo jong meer.... En tja aan ene kant heb ik dan.... bij debutanten inschrijven is wat oneerlijk natuurlijk (heb mijn promotipunten dit jaar net bijelkaar nog gesprokkeld) maar Bas kan zeker niet in andere klasse meelopen, want hij mag van mij geen a schutting lopen na zijn rugblessure... dus tja zit nog ff in dilemma :denken:
Afbeelding
clausipaus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
Contacteer:

Ongelezen bericht door clausipaus »

Hebben ze toevallig ook niet iets van een jumping ofzo :mrgreen: Dan kan ik ook meedoen :mrgreen:
Penotti & Sombra!

Afbeelding

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

gyanty schreef:Is het al vol eigenlijk? Aan ene kant wil ik best meedoen... aangezien Bas gestopt is met de wedstrijden... Maar aan de andere kant..... Bas traint nog maar weinig en is natuurlijk niet zo jong meer.... En tja aan ene kant heb ik dan.... bij debutanten inschrijven is wat oneerlijk natuurlijk (heb mijn promotipunten dit jaar net bijelkaar nog gesprokkeld) maar Bas kan zeker niet in andere klasse meelopen, want hij mag van mij geen a schutting lopen na zijn rugblessure... dus tja zit nog ff in dilemma :denken:
Volgens mij waren er nog een paar plaatsen.
Dan schrijf je hem toch in bij de Veteranen?
Afbeelding
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

clausipaus schreef:Hebben ze toevallig ook niet iets van een jumping ofzo :mrgreen: Dan kan ik ook meedoen :mrgreen:
Bedoel je met behendigheid? Vast wel, weet niet hoeveel rondjes er gelopen worden :wink:
Afbeelding
gyanty
Zeer actief

cindy1986 schreef:
gyanty schreef:Is het al vol eigenlijk? Aan ene kant wil ik best meedoen... aangezien Bas gestopt is met de wedstrijden... Maar aan de andere kant..... Bas traint nog maar weinig en is natuurlijk niet zo jong meer.... En tja aan ene kant heb ik dan.... bij debutanten inschrijven is wat oneerlijk natuurlijk (heb mijn promotipunten dit jaar net bijelkaar nog gesprokkeld) maar Bas kan zeker niet in andere klasse meelopen, want hij mag van mij geen a schutting lopen na zijn rugblessure... dus tja zit nog ff in dilemma :denken:
Volgens mij waren er nog een paar plaatsen.
Dan schrijf je hem toch in bij de Veteranen?
Veteranden heeft wel een a-schutting in het parcours..... vandaar...
Afbeelding
Danielle
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Danielle »

ze zitten al vol.........
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

Wie doen er zondag allemaal mee? Lijkt me wel leuk om een kleine meeting te organiseren :mrgreen:
Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ikke :mrgreen: En ons flyballteam loopt ook mee maar floor flyballt niet mee. Maar zie jou denk ik vanzelf wel :ok:

Danielle
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Danielle »

ik loop met 3 honden, 1 in de veteranen en 2 in de open klasse
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
Sietske*
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sietske* »

meta.meulenbelt schreef:
Sietske* schreef:Ik vind het initiatief perfect maar de locatie werkelijk allerbelabberdst. Als je een benefietwedstrijd organiseert lijkt het me het meest voor de hand liggend om dat in het midden van het land te doen, zodat zoveel mogelijk mensen kunnen deelnemen.
Ik denk dat je het niet kwetsend bedoelt of zo, maar het komt wel een beetje rot over zo. De locatie is werkelijk schitterend, de FHN houdt hier het komend najaar ook zijn FHN Kampioenschap behendigheid. Er is ruimte voor drie ringen. Voor ons Groningers en Friezen is deze locatie ook nog op ca. een uur rijden, dus zo noordelijk is het nou ook weer niet. Of ligt Zwolle voor sommigen al te ver weg? Gelukkig zijn er bij de FHN juist veel clubs in de regio's (noordelijk, oostelijk en zuidelijk) die wedstrijden organiseren, zodat het niet altijd de mensen aan de rand van Nederland zijn die ver moeten rijden (want even voor jouw begrip, een centraal in NL georganiseerde wedstrijd is voor mensen uit Groningen, Friesland, Zeeland en Limburg ook nog altijd minimaal twee uur rijden).

Deze lokatie werd door de eigenaren op heel korte termijn gratis ter beschikking gesteld, en er zijn geen kosten aan deze wedstrijd. Alle geld wat wordt ingezameld wordt op giro 555 gestort.

Wat ook nog een leuk feit is: de organisatoren zijn van de FHN en van Cynophilia. Twee mensen, de één scheidsrechter bij de FHN en de ander lopend bij Cyno (en misschien doet hij nog wel meer, maar dat weet ik niet). Toch wel een heel mooie samenwerking op deze manier toch?

Kortom, we mogen blij zijn dat er mensen zijn die dit voor elkaar krijgen, op welke manier dan ook. En de wedstrijd komt vast wel vol, want ook in de noord-oostelijke regio van NL zijn heel veel behendigheidslopers!

Groetjes,
Meta
Ik bedoelde het inderdaad niet kwetsend. Maar ik blijf er bij dat ik het veel beter zou hebben gevonden als je een benefietwedstrijd centraal in het land organiseert. Ik vind overigens hetzelfde gelden voor een kampioenschap. Er zijn in het midden van het land ook genoeg mooie terreinen te vinden en op die manier is het voor iedereen nog enigszins te bereiken.
Bij gewone wedstrijden kun je er voor kiezen welke wedstrijden je loopt. Zo loop ik alleen de zuidelijke wedstrijden en pik ik soms een iets noordelijker gelegen wedstrijd mee als ik er een weekend van kan maken. De Noordelingen zullen het waarschijnlijk andersom doen.

Ik blijf het overigens een prima initiatief vinden hoor. Hartstikke goed, maar ik heb er de kilometers niet voor over. En dat vind ik best jammer.
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

AfbeeldingAfbeelding
speurneus carola

Ongelezen bericht door speurneus carola »

er was geen locatie te vinden die ideaal was voor iedereen, ten eerste het was op zeer korte termijn, normaal begin je al een jaar tot ene 1/2 jaar van te voren een ruimte te boeken, dus kun je kiezen.

daarnaast geldt natuurlijk ook, welke locatie is bereid om dit ook werkelijk gratis te doen en daaraan mee te werken.

dat zijn natuurlijk beperkingen van de eerste orde en heb je maar te nemen wat er geboden wordt.

ik had ook hier naast rotterdam iets kunnen regelen, maar niet gratis, en ook niet de kans om 3 ringen te zetten maar 2, dus minder deelnemers, dus minder geldopbrengst, plus dat de locatie daar weer vanaf moet, en of ze ook een deel van de opbrengst van de kantine ter beschikking zouden stellen was ook nog maar de vraag.

dus de ideale locatie, enne je moet er wat voor over hebben. (ik moet er ook om 5 uur m'n bed voor uit, honden verzorgen, pups verzorgen, paard verzorgen, de keurmeester en zijn hond ophalen) en dat allemaal voor het goede doel :denken:

trouwens een kleine meeting, ik ben er ook, maar secretariaat, dus kan eigenlijk niet echt van mijn plek weg, want loop ook nog eens mee met 2 honden, maar als jullie je bekend maken aan mij, zou leuk zijn. danielle hoeft natuurlijk niet want die ken ik al maar de rest niet. dus, de computertipgeit ben ik deze dag. doei zie julli zondag
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Tja...............wij hadden ook graag meegedaan, maar hebben de dag ervoor ook al een wedstrijd (een selectie wedstrijd voor het W.K. Belgisch Herders) en vonden de locatie dan ook net iets te ver weg.
marcindy
Actief

Ongelezen bericht door marcindy »

Wij vertrekken zondagochtend vroeg naar Balkbrug met het flyballteam,en hebben er zin in :ok:
Zover ik nu weet zijn er 4 flyballteams ingeschreven,ik hoop alleen dat het weer niet al te beroerd is onderweg.
200 km heen en weer terug in winterse buien is nie prettig nie :wink:

groetjes Cindy Happy en Zaira
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

Danielle schreef:ik loop met 3 honden, 1 in de veteranen en 2 in de open klasse
Waar ben je aan te herkennen? (er lopen altijd heel veel Border mee namelijk :wink:) Lysette herken ik wel, dus dat is geen punt :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”