Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vreselijk bang klein hondje (buiten)

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Mayonne
Vaste gebruiker

vreselijk bang klein hondje (buiten)

Ongelezen bericht door Mayonne »

hallo mensen, ik heb er sinds een week een klein hondje bij, (half jaar) nu gaat het binnen redelijk met mijn andere hond, maar buiten is ze vreslijk bang van alles, nmensen dieren fietesn geluiden alles. Ze keft om alles ze is achteraf niets gewend. Maar hoe krijg ik dat nu goed? En wat moet ik doen als er een hond aan komt? klein of groot maakt niet uit het is allebei eng. Paten en brokjes helpen niet ze schiet echt in de stress . Ze is gewend om in een tas mee te gaan naar gote gebeurtenissen, dat is mischien de reden wat kan ik het beste doen? groetjes Mayonne
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Waar komt je hondje vandaan?

Als je hond echt heel bang is dan is er een kans dat je het er niet helemaal uit krijgt.

Enige tip die ik je kan geven is om zoveel mogelijk met je hondje erop uit te gaan en niet teveel aandacht schenken aan zijn angst. Dus gewoon doorlopen... Ik bedoel daarmee dat je hem niet moet belonen voor zijn angst.

Veel suc6 ermee.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”