En, wat vindt je ervan?

Moderator: moderatorteam
1U cacib BOB BISWil de hond schreef:
En, wat vindt je ervan?
En de raseigenschappen?Mol schreef:1U cacib BOB BISWil de hond schreef:
En, wat vindt je ervan?![]()
mol
Er zit alkohol in dus daar zit het dan wel goed mee.bram en thijs schreef:En de raseigenschappen?
Met een lichte of een zware stop?Wil de hond schreef:Er zit alkohol in dus daar zit het dan wel goed mee.bram en thijs schreef:En de raseigenschappen?
Ja hallow, da kank me nie meer zo goed herinnere, maak da wa uit dan?bram en thijs schreef:Met een lichte of een zware stop?Wil de hond schreef:Er zit alkohol in dus daar zit het dan wel goed mee.bram en thijs schreef:En de raseigenschappen?![]()
![]()
Een zware stop dusWil de hond schreef:Ja hallow, da kank me nie meer zo goed herinnere, maak da wa uit dan?bram en thijs schreef:Met een lichte of een zware stop?Wil de hond schreef:Er zit alkohol in dus daar zit het dan wel goed mee.bram en thijs schreef:En de raseigenschappen?![]()
![]()
As jij da zeg zal ut wel, jij ben tenslotte de deskundige.bram en thijs schreef:Een zware stop dusWil de hond schreef:Ja hallow, da kank me nie meer zo goed herinnere, maak da wa uit dan?bram en thijs schreef:Met een lichte of een zware stop?Wil de hond schreef: Er zit alkohol in dus daar zit het dan wel goed mee.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben meer van het wit bier. En de wijn. En champagne. En ook wel gewoon bier. Eigenlijk. Gelukkig heb ik geen enkel probleem met drankWil de hond schreef:As jij da zeg zal ut wel, jij ben tenslotte de deskundige.bram en thijs schreef:Een zware stop dusWil de hond schreef:Ja hallow, da kank me nie meer zo goed herinnere, maak da wa uit dan?bram en thijs schreef: Met een lichte of een zware stop?![]()
![]()
![]()
![]()