Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ha 'experts' , nog even een laatste nieuwtje mijnerzijds... Macho heeft een Amerikaanse Bulldog-teef gedekt en deze is naar alle waarschijnlijkheid 'bezwangerd'. Dus ik heb toch geluisterd naar jullie adviezen om dit dus niet te doen met een Bordeaux. Nog gegadigden voor een pup? Ik heb reeds 7 gegadigden, dus reageer snel..
jij nie begreipe???? Noch 1 keer dan: Macho nakkie nakkie andere hond, American Bulldog , noe missgien poepies komen.... Jij koopen of alleen keiken keiken niet koopen?????
jij nie begreipe???? Noch 1 keer dan: Macho nakkie nakkie andere hond, American Bulldog , noe missgien poepies komen.... Jij koopen of alleen keiken keiken niet koopen?????
Macho1 schreef:Ha 'experts' , nog even een laatste nieuwtje mijnerzijds... Macho heeft een Amerikaanse Bulldog-teef gedekt en deze is naar alle waarschijnlijkheid 'bezwangerd'. Dus ik heb toch geluisterd naar jullie adviezen om dit dus niet te doen met een Bordeaux. Nog gegadigden voor een pup? Ik heb reeds 7 gegadigden, dus reageer snel..
Ik zal je even wat uitleggen jochie. Je piemeltje wordt niet langer van een stoere hond, echt niet.
Bij jou wordt je mond er trouwens wel groter van merk ik, maar daar is het je niet om te doen neem ik aan
Macho1 schreef:Ik heb zelf een Rottweiler reu die zou willen kruisen met een Bordeaux-dog. Dit omdat ik zo'n kruising ooit heb mogen aanschouwen en dit was een prachtexemplaar. Stel dat beide ouders HD-vrij zijn en voor de rest lichamelijk en geestelijk gezond. Ook zou ik er goed op letten wie ik zo'n hond mee zou geven/verkopen.Welke (lichamelijke)belemmeringen zouden er dan kunnen ontstaan bij zo'n kruising? Het zijn beide Molosser-honden met overeenkomstige karaktereigenschappen. En mag dit zomaar?
Ik heb de reacties niet gelezen, maar er zit een kruising rottweiler bordeaux dog in het asiel. Kijk maar op dierenasiels.com. Hij is prachtig!
Dus niet fokken, gewoon naar het asiel.
Macho1 schreef:Ha 'experts' , nog even een laatste nieuwtje mijnerzijds... Macho heeft een Amerikaanse Bulldog-teef gedekt en deze is naar alle waarschijnlijkheid 'bezwangerd'. Dus ik heb toch geluisterd naar jullie adviezen om dit dus niet te doen met een Bordeaux. Nog gegadigden voor een pup? Ik heb reeds 7 gegadigden, dus reageer snel..
Die mond van onze Macho zal wel helemaal ver open gaan staan als hij zijn kruisingspup erbij krijgt. Want een kruising van een Rottweiler en een AB is natuurlijk wel heel erg stoer, zeker als je daar nog een stoere Rottweiler bij hebt.
Ik ben blij dat ik lekker ver bij Macho vandaan woon.
Ik zal je even wat uitleggen jochie. Je piemeltje wordt niet langer van een stoere hond, echt niet.
Bij jou wordt je mond er trouwens wel groter van merk ik, maar daar is het je niet om te doen neem ik aan
Die mond van onze Macho zal wel helemaal ver open gaan staan als hij zijn kruisingspup erbij krijgt. Want een kruising van een Rottweiler en een AB is natuurlijk wel heel erg stoer, zeker als je daar nog een stoere Rottweiler bij hebt.
Ik ben blij dat ik lekker ver bij Macho vandaan woon.
Wat leuk voor Macho zeg. Wat stom van die mensen van die Bulldog en ik zie de pups vast wel in het asiel verschijnen over een tijdje
Misschien juist wel, kan ie er meer bullshit inproppen om vervolgens hier weer te spuien....