Of ja eigenlijk meer flykoekje
Ik heb nu een paar dagen de flyballbak thuis staan en ik dacht vanochtend, toch eens kijken of ik Job die bak niet geleerd krijg. Voor het geluid was ie namelijk doodsbang. Dus eerst maar eens gedaan met wat lekkers op de bak en dat hoefde hij er alleen maar af te pakken. Daarna met een balletje en even later een sprongetje erbij. Dus was het sprongetje heen, balletje pakken en weer sprongetje terug. Kei leuk vond hij het!

De bak opzich vond hij al niet meer eng dus ging ik verder met het pootje. Clicker erbij gepakt en even later zat ie als een gek op die bak te rammen

Waar het pootje moet snapt ie nog niet echt maarrrr als je maar goed hard slaat dan komt die click wel was zijn motto En hij kan al steeds beter mikken

Ook kan ik de bak nu laden met een koekje erin en dan gaat hij staan rammen en dan komt er een koekje aangevlogen. Erg leuk spelletje vindt Job. Alleen met een bal erin blijft ie het eng vinden

Maar goed, ik had dus bedacht van als hij het met een koekje in de bak wel leuk gaat vinden zou het wel een leuke sport voor hem zijn. Woensdag mag ie mee naar de les en dan gaan we kijken hoe het daar gaat. Over de hindernissen heen rennen vindt ie zowiezo wel leuk! Misschien toch nog iets leuks gevonden voor Job