Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Job kan flyballen!

Moderator: moderatorteam

Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Job kan flyballen!

Ongelezen bericht door Lysette »

Of ja eigenlijk meer flykoekje :mrgreen:
Ik heb nu een paar dagen de flyballbak thuis staan en ik dacht vanochtend, toch eens kijken of ik Job die bak niet geleerd krijg. Voor het geluid was ie namelijk doodsbang. Dus eerst maar eens gedaan met wat lekkers op de bak en dat hoefde hij er alleen maar af te pakken. Daarna met een balletje en even later een sprongetje erbij. Dus was het sprongetje heen, balletje pakken en weer sprongetje terug. Kei leuk vond hij het! :ok: De bak opzich vond hij al niet meer eng dus ging ik verder met het pootje. Clicker erbij gepakt en even later zat ie als een gek op die bak te rammen :mrgreen: Waar het pootje moet snapt ie nog niet echt maarrrr als je maar goed hard slaat dan komt die click wel was zijn motto En hij kan al steeds beter mikken :ok: Ook kan ik de bak nu laden met een koekje erin en dan gaat hij staan rammen en dan komt er een koekje aangevlogen. Erg leuk spelletje vindt Job. Alleen met een bal erin blijft ie het eng vinden :19: Maar goed, ik had dus bedacht van als hij het met een koekje in de bak wel leuk gaat vinden zou het wel een leuke sport voor hem zijn. Woensdag mag ie mee naar de les en dan gaan we kijken hoe het daar gaat. Over de hindernissen heen rennen vindt ie zowiezo wel leuk! Misschien toch nog iets leuks gevonden voor Job :cheer: :cheer:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

En een team zoeken met kleine hondjes, hoeft ie niet hoog te springen.
weg gehaald zit een virus in
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Sjiel schreef:En een team zoeken met kleine hondjes, hoeft ie niet hoog te springen.
Ach voor wedstrijden hoef ik het niet te doen. Loop dat zowiezo al met Floor maar we hebben ook al zat borders :S Maar als ie lekker 1 keer per week zijn energie kwijt kan en ook nog een beetje denkwerk moet verrichten scheelt dat al wel weer :ok:

Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Leuk dat Job het door heeft. :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Ellemieke
Actief
Mijn ras(sen): Oostenrijkse Pincher
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ellemieke »

heb met dina een cursus gedaan. is net afgelopen, ze is de enige uit r klas die alles kan. :mrgreen: Ze vroegen hoopvol of dina door ging naar de gevorderde, maar dat doe ik niet, is me te laat, les begint pas om 20.15 ofzo... We zien nog wel ff.. Dina vond het wel leuk, en rennen, en springen en balletjes, wat wil je nog meer..lol
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ellemieke schreef:heb met dina een cursus gedaan. is net afgelopen, ze is de enige uit r klas die alles kan. :mrgreen: Ze vroegen hoopvol of dina door ging naar de gevorderde, maar dat doe ik niet, is me te laat, les begint pas om 20.15 ofzo... We zien nog wel ff.. Dina vond het wel leuk, en rennen, en springen en balletjes, wat wil je nog meer..lol
20.15 is toch niet echt laat? :denken: Ik begin altijd om 20.00. Ideaal vind ik, om 21.00 klaar en rond half 10 weer thuis :ok: Morgen mag Job mee voor het eerst, vorige week ging het niet door :jank:

Kaat
Actief

Ongelezen bericht door Kaat »

Wat leuk zeg :ok:

Hoe vond Job 't????

Ik zit er over na te denken om met Lenny ook iets te doen in die richting, of flyball of behendigheid. Op de hondenschool waar ik al met Scous train, geven ze behendigheid, maar ik denk dat ze flyball net zo leuk vind!
Alleen moet er nog wel 'n keertje een geheugenverfrissende cursus gehoorzaamheid aan vooraf, denk ik :roll:
Afbeelding

**Agility Addict**

~*trimster in spe*~
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

De eerste keer vond hij het leuk en de tweede keer niet meer echt :mrgreen: :denken: Probeer het komende woensdag nog één keer en dan zien we wel.

Maarre als je hond van balletjes houdt dan komt het helemaal goed :ok: Floor vindt het na bijna 4 jaar nog steeds helemaal te gek :ok:

Kaat
Actief

Wie weet, ga ik 't ook nog es doen....
Lenny is helemaal stapel op balletjes. Ik ben vanmiddag nog met haar naar 'n open bouwveldje geweest, met de chuckit. Daar kan ze dan eindeloos rennen...... super!

Scous geeft niets om ballen, meer om 't lekkere: koekjes :mrgreen: Dus die stond gewoon heerlijk wat om zich heen te gapen
Afbeelding

**Agility Addict**

~*trimster in spe*~
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Floor is ook zo'n ballenfreak. Als ik alleen al het woordje chuck it durf uit te spreken gaat ze al helemaal piepen van yes yes yes :mrgreen:

Kaat
Actief

Haha, dat hier dus met 't woord "balletje"
Afbeelding

**Agility Addict**

~*trimster in spe*~
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”