Moderator: moderatorteam
hoofd type is goed had het graag wat zwaarder willen ziengreatdane schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had nog een vraag mbt een zwaardere hoofd,ik weet dat meer bone krijgen niet meer kan toch?maar gezien hij nog aan het uitzwaren is kan het dan nog wel zijn dat zijn hoofd dus grover wordt en zou hij misschien ook nog dat beetje meer borst kunnen krijgen?Hij is nu 2½ jaar en weegt zo'n 80 kilo en is 89a90 cm schoft.Ben wel blij te horen dat je zijn front en dijen goed vindt,fiets ik niet voor niets 12km per dagMol schreef:hoofd type is goed had het graag wat zwaarder willen ziengreatdane schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
[img]http:tobucket.com/albums/v621/hond/000_0621liggend.jpg[/img]
oren goed geplaatst en gedragen stop had nog net wat duidelijker mogen zijn.
ogen goed geplaast en goed open.
de kaaklijn had iets meer onwikkeld mogen zijn.
snuit had wat grover gemogen .
mooie hals met boog inverhoding met het hoofd
toplijn zadelt iets van af de rug bij het beginne van de ripaanzet
goei hoeking in de schouder
goed frond had iets meer voor borst willen zien hier door zou je ook iets meer borst diepte hebben gehad.
buiklijn goed opgetrokken
goed ontwikelde dijen met goeie hoeking in de achter hand staat echter wel erg koehakkig.
had wat meer bone mogen hebben.
mol
Hoi,greatdane schreef:Ik had nog een vraag mbt een zwaardere hoofd,ik weet dat meer bone krijgen niet meer kan toch?maar gezien hij nog aan het uitzwaren is kan het dan nog wel zijn dat zijn hoofd dus grover wordt en zou hij misschien ook nog dat beetje meer borst kunnen krijgen?
het hoofd zal wel iets uit zwaren maar niet echt veel meer denk ik hoor.greatdane schreef:Ik had nog een vraag mbt een zwaardere hoofd,ik weet dat meer bone krijgen niet meer kan toch?maar gezien hij nog aan het uitzwaren is kan het dan nog wel zijn dat zijn hoofd dus grover wordt en zou hij misschien ook nog dat beetje meer borst kunnen krijgen?Hij is nu 2½ jaar en weegt zo'n 80 kilo en is 89a90 cm schoft.Ben wel blij te horen dat je zijn front en dijen goed vindt,fiets ik niet voor niets 12km per dagMol schreef:hoofd type is goed had het graag wat zwaarder willen ziengreatdane schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
[img]http:tobucket.com/albums/v621/hond/000_0621liggend.jpg[/img]
oren goed geplaatst en gedragen stop had nog net wat duidelijker mogen zijn.
ogen goed geplaast en goed open.
de kaaklijn had iets meer onwikkeld mogen zijn.
snuit had wat grover gemogen .
mooie hals met boog inverhoding met het hoofd
toplijn zadelt iets van af de rug bij het beginne van de ripaanzet
goei hoeking in de schouder
goed frond had iets meer voor borst willen zien hier door zou je ook iets meer borst diepte hebben gehad.
buiklijn goed opgetrokken
goed ontwikelde dijen met goeie hoeking in de achter hand staat echter wel erg koehakkig.
had wat meer bone mogen hebben.
mol