Ik ben pas in Juli uitgerekend maar ik wil graag weten of iemand hier ervaring mee heeft.
Alle tips kan ik gebruiken
Moderator: moderatorteam

Hahaha, Estelle ik zie het hele stel al helemaal voor mij...estelle schreef:Ghaya en Woopy en Chello hebben er weinig mee maar Hera des te meer; ze wil er naast liggen of mee de luier verschonen en ik vind het allemaal prima.
Daarom zijn we nu het "netjes lopen" maar weer aan het oefenenmiekmiek schreef:Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar mocht ik ooit zwanger raken zou ik als eerste mijn honden leren om netjes naast de wandelwagen te lopen. Zie me al alle kanten opvliegen met dat ding.![]()
![]()
Gefeliciteerd voor alle zwangeren!!!

Misschien op voorhand al oefenen met de wandelwagen.miekmiek schreef:Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar mocht ik ooit zwanger raken zou ik als eerste mijn honden leren om netjes naast de wandelwagen te lopen. Zie me al alle kanten opvliegen met dat ding.![]()
![]()

Wij zijn van plan om over een aantal maanden de kinderwagen van zolder te halen en een aantal rondjes met het hondje te gaan maken...Mama Sanneke schreef:Misschien op voorhand al oefenen met de wandelwagen.miekmiek schreef:Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar mocht ik ooit zwanger raken zou ik als eerste mijn honden leren om netjes naast de wandelwagen te lopen. Zie me al alle kanten opvliegen met dat ding.![]()
![]()