Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Schoorl 15 Januari 13:00 uur.
Moderator: moderatorteam
- Moos
- Zeer actief
Schoorl 15 Januari 13:00 uur.
Zoals eerder hier geroepen, gaan Branka en ik 15 Januari weer in de duinen van Schoorl wandelen. Er was een klein beetje interesse, dus voor degenen die (misschien) mee willen:
We verzamelen om 13:00 op de parkeerplaats aan de Paardenmarkt te Schoorl. (het is betaald parkeren, maar met een euro kom je al een heel eind)
Als er meer mensen meewillen zet ik van de week even een routebeschrijving neer.
We verzamelen om 13:00 op de parkeerplaats aan de Paardenmarkt te Schoorl. (het is betaald parkeren, maar met een euro kom je al een heel eind)
Als er meer mensen meewillen zet ik van de week even een routebeschrijving neer.

-
- nieuw lid
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
-
- Vaste gebruiker
- Branka
- moderator
-
- Vaste gebruiker
- Branka
- moderator
Tot nu toe is het dus zeker dat jij, Marloes en ik mee gaan met onze honden. En verder weet ik van 2 mensen dat ze overwegen om mee te gaan. Ik denk dat we dus wel merken hoeveel mensen er mee wandelen. Ik weet dat het ook gezellig is om in kleine groepjes te wandelen. En het wandelt ook heel fijn in de duinen. Dus ik heb er evengoed zin in

- Moos
- Zeer actief
Voor degenen die meegaan even een routebeschrijving naar de parkeerplaats waar we verzamelen.
Vanaf Alkmaar is het de N9 volgen. Je rijdt dan op een gegeven moment langs het Noord-Hollands kanaal. Na een aantal minuten kom je dan bij een rotonde bij Schoorldam.
Na die rotonde moet je de afslag nemen die Schoorl in gaat ( je gaat dan zeg maar links naar Schoorl, en rechts de brug over gaat naar Warmenhuizen).
De afslag Schoorl in is een rechte weg, die zich na een paar honderd meter splitst. Die splitsing is bij de Apotheek (is duidelijk te zien dat het een Apotheek is). Je kan dan rechts langs de apotheek, of links. Je moet dan links erlangs, richting centrum. Je passeert dan een weiland aan je rechterhand, vlak daarna ga je over een zebrapad. Dan rij je nog even door, weer langs een weiland, en neem je de eerste rechts. Als je dan weer de eerste links neemt rij de zo de centrale paarkeerplaats op.
Op de randweg bij Alkmaar wordt trouwens op verschillende plekken op snelheid gecontroleerd (je mag daar 70, geen 80), en meteen na de rotonde bij Schoorldam staat een flitspaal, als je dan harder dan 50 rijdt wordt je geflitst.....
Het is misschien wel handig als degenen die echt meegaan dat vandaag even laten weten, dan weten we ook of we op mensen moeten wachten of niet.
Vanaf Alkmaar is het de N9 volgen. Je rijdt dan op een gegeven moment langs het Noord-Hollands kanaal. Na een aantal minuten kom je dan bij een rotonde bij Schoorldam.
Na die rotonde moet je de afslag nemen die Schoorl in gaat ( je gaat dan zeg maar links naar Schoorl, en rechts de brug over gaat naar Warmenhuizen).
De afslag Schoorl in is een rechte weg, die zich na een paar honderd meter splitst. Die splitsing is bij de Apotheek (is duidelijk te zien dat het een Apotheek is). Je kan dan rechts langs de apotheek, of links. Je moet dan links erlangs, richting centrum. Je passeert dan een weiland aan je rechterhand, vlak daarna ga je over een zebrapad. Dan rij je nog even door, weer langs een weiland, en neem je de eerste rechts. Als je dan weer de eerste links neemt rij de zo de centrale paarkeerplaats op.
Op de randweg bij Alkmaar wordt trouwens op verschillende plekken op snelheid gecontroleerd (je mag daar 70, geen 80), en meteen na de rotonde bij Schoorldam staat een flitspaal, als je dan harder dan 50 rijdt wordt je geflitst.....
Het is misschien wel handig als degenen die echt meegaan dat vandaag even laten weten, dan weten we ook of we op mensen moeten wachten of niet.