Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Brokken zonder problemen
Moderator: moderatorteam
- kimennoa
- Vaste gebruiker
Brokken zonder problemen
Ik heb moeite met het vinden van een goede brok voor mijn twee mechelaars. Op de ene brok gaan ze bijna dagelijks overgeven, van de andere brok gaan ze aan de diarree.....bij de andere krijgen ze een doffe vacht of worden ze weer futloos?
Ik heb eukanuba, royal canin ed geprobeerd, maar ik ben er niet tevreden over. Ik moet daarnaast ook een beetje op de centjes letten wegens een scheiding. Wie kan me een goede brok adviseren en bij vers vlees....waar kan ik dit halen?
Ik heb eukanuba, royal canin ed geprobeerd, maar ik ben er niet tevreden over. Ik moet daarnaast ook een beetje op de centjes letten wegens een scheiding. Wie kan me een goede brok adviseren en bij vers vlees....waar kan ik dit halen?
- akita
- Actief
-
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Re: Brokken zonder problemen
Informeer eens bij de ARK VAN NOACH aan de Sint Jacobslaan.kimennoa schreef:Ik heb moeite met het vinden van een goede brok voor mijn twee mechelaars. Op de ene brok gaan ze bijna dagelijks overgeven, van de andere brok gaan ze aan de diarree.....bij de andere krijgen ze een doffe vacht of worden ze weer futloos?
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben in 98/99 overgeschakeld op rauwe voeding voor mijn honden, samen met FARMFOOD en ik vind het een fantastische brok! Wel jammer, dat het niet goed houdbaar is in de tropen - er zitten weinig tot geen schimmelremmers in: een eerlijke brok dus, die zich goed laat combineren met rauwe voeding.
Groetjes,
Ignit.
www.barf-natuurlijk.nl
Groetjes,
Ignit.
www.barf-natuurlijk.nl
- *Linda*
- Zeer actief
Ik ben ook erg tevreden over Farmfood. Mijn hond heeft/had een voedselallergie en was ook nog eens behoorlijk onder zijn gewicht. Hij heeft een paar maanden Royal Canin Sensibel gekregen ivm die voedselallergie maar dat hielp dus niet en hij kwam ook maar niet aan. Toen overgestapt op Farmfood en hij zit én weer prachtig/jeukvrij in zijn vacht én hij is maar liefst 11 kilo aangekomen. (Hij komt uit een spaans asiel en ging van 29 naar 40) Hij is nu al anderhalve maand mooi op gewicht.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
probeer Prins eens of Champ!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Ca Cajuina
- Zeer actief
Re: Brokken zonder problemen
Hoi,kimennoa schreef:Ik heb moeite met het vinden van een goede brok voor mijn twee mechelaars. Op de ene brok gaan ze bijna dagelijks overgeven, van de andere brok gaan ze aan de diarree.....bij de andere krijgen ze een doffe vacht of worden ze weer futloos?
Cavom, daar hebben mijn honden het een tijdje (ivm de kosten) heel goed op gedaan.
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera

- Shita
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelaar
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- cane corso
- Zeer actief
Een goede brok hoor, maar ze moet op haar centen letten dus moet je geen Nutro gaan voeren.akita schreef:misschien is nutro choice wat voor je hond er zijn zoveel soorten hondenvoer en iedere hond doet het weer goed op een andere brok
Je moet er wel weinig van geven maar voor 15 kilo ben je gewoon 50 euro kwijt en ze heeft geen kleine hond.
Groetjes van Deborah, Spiky en Alonso.

-
- Actief
- Judith_Chikara
- Actief
- Contacteer:
Ik geef sinds een week Fokker, na 1,5 jaar Eukanuba gevoerd te hebben. Chikara is een moeilijke eter, Eukanuba at ze alleen als ze echt trek had, haar bak Fokker brokken eet ze echter gelijk op. Hoe het met de glans van de vacht zit kan ik nog niet zeggen, omdat ik het een te korte periode geef.
groetjes Judith & liksel van Chikara