Zeker een leuk idee! PB komt er aan!

Moderator: moderatorteam
Hé Marion,Marion. schreef:Ahhhhhhh, niet alles via PBIk zou een route uitstippelen voor Eva, maar als alles via PB gaat weet ik nog niets natuurlijk.
Nou ja, maakt ook niet zoveel uit. Groesbeekse bossen doen? Hier het kaartje. Ik heb felgroen gemaakt waar de honden legaal los mogen. (maar wij hebben in dat bos gelopen en de meiden de hele weg los gehad). De rode route bovenin is 4 km, alle andere routes zijn 3,5 km. Die kunnen we heel mooi aan elkaar knopen, en het koffiekopje meepikken op iets over de helft.
Kilometer of 16 bij elkaar. Maar we kunnen hem inkorten, of verlengen waar we maar willen natuurlijk. Het is jammer dat er geen watertjes lopen, maar ik weet in elk geval 1 vijver waar mijn meiden wel even lekker kunnen badderen (onderin, bij de gele route)
Op de kaart van Staatsbosbeheer staat van wel. Maar goed, ik vind het geen enkel probleem om keurig de regeltjes te volgen (en de honden ook niet, want zoals je al zei die lopen 2x de afstand die wij lopen). We zorgen gewoon dat ze het eerste stuk (witte wandeling) los mogen lopen, dan kunnen ze daarna stukken aan de lijn.Scooby schreef:Loopt er veel wild in die bossen, weet je dat?
En ook geen boze boswachters daar? Dan is het helemaal goedM@ri@nne schreef:Ik moet zeggen dat ik die van mij altijd overal los heb.![]()
En nog nooit enig wild tegen gekomen daar hoor.![]()
Ik zal zo op het werk kijken of mijn rooster van Februari er al is.
Als er meer mensen zijn die maar een deel van de route willen lopen, wil ik ook wel meelopen. De hele route is teveel voor Belle.Marion. schreef: Tinkel, als ik voor iedereen een routekaartje print kun je altijd halverwege afhaken toch? Ga jij vast een tafeltje bezet houden bij het koffiekopje
Hoi Marion,Marion. schreef:Enne... datum? Een zaterdag? 5 Februari is mijn eerste mogelijkheid.
Ja, is goed, dan ga ik ook mee. In m'n eentje verdwaal ik op onbekend terrein (ook met een routebeschrijving).Tinkel schreef: Belle, dan lopen wij toch samen?![]()
Zondag 6 februari is ook goed. Die week daarna kan ik ook.kimennoa schreef:Ahhhhh......zaterdag 5 februari heeft Kim weer flyball....die zondag kunnen we wel.
Via de pb heb ik al aardig wat aanmeldingen....wil jij ook een lijstje hebben Marion,......hihihihihi.
Lijkt me helemaal goed man! Hebben jullie er ook al zo'n zin in!
Hier ook.Marion. schreef:Zondag 6 februari is ook goed. Die week daarna kan ik ook.kimennoa schreef:Ahhhhh......zaterdag 5 februari heeft Kim weer flyball....die zondag kunnen we wel.
Via de pb heb ik al aardig wat aanmeldingen....wil jij ook een lijstje hebben Marion,......hihihihihi.
Lijkt me helemaal goed man! Hebben jullie er ook al zo'n zin in!
Zou leuk zijn als je erbij kan zijn Wilma!Wilma schreef:Ik zie dat er weinig reuen meegaan, dus het lijkt mij ook wel leuk om mee te gaan met onze twee witjes.
Dat zou dan ook voor de halve route zijn vanwege Jelka's heupjes.
Zondag de 6e kan ik niet dus ik wacht even af wanneer jullie definitief gaan.