Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
windjes laten
Moderator: moderatorteam
- sisi
- Vaste gebruiker
windjes laten
Hoi,
Onze hond laat vooral 's avonds zeer regelmatig "onwelriekende" windjes :N:
Nu vroeg ik me af of het aan het voer kan liggen? We geven gewoon brokken en af en toe Duck. Daarnaast enkel wat hondensnoepjes, droog wit brood en bevroren yoghurt in de KONG.
Onze andere hond eet dezelfde brokken en heeft er geen last van..
Nu vroeg ik me af of het aan het voer kan liggen? We geven gewoon brokken en af en toe Duck. Daarnaast enkel wat hondensnoepjes, droog wit brood en bevroren yoghurt in de KONG.
Groetjes en dikke knuffel van mijn Ridgeback
& een lieve lebber van mijn Cane Corso

-
- Zeer actief
Re: windjes laten
Bestaat er ook zoiets als een ''welriekend windje''sisi schreef:Hoi,

Nee als ik jou was zou ik ook die brokken eten en dan heb je er ook geen last van net als je andere hondje
- sisi
- Vaste gebruiker
Misschien is mijn reukorgaan wat beter ontwikkelt dan het jouwe
, maar wat mij betreft heb je windjes die "ruiken" en windjes die zeg maar stinken en dus onwelriekend zijn...
En het zijn die laatste! Die waarvan je gaat lopen en pas 5 minuten later terugkomt! En tja, ik heb zelf al brokjes geprobeerd maar mijn maag verteert ze niet zo goed... en mijn man was toen ook niet zo blij dat ik begon te blaffen als de bel ging...
En het zijn die laatste! Die waarvan je gaat lopen en pas 5 minuten later terugkomt! En tja, ik heb zelf al brokjes geprobeerd maar mijn maag verteert ze niet zo goed... en mijn man was toen ook niet zo blij dat ik begon te blaffen als de bel ging...

Groetjes en dikke knuffel van mijn Ridgeback

-
- Zeer actief
sisi schreef:Misschien is mijn reukorgaan wat beter ontwikkelt dan het jouwe, maar wat mij betreft heb je windjes die "ruiken" en windjes die zeg maar stinken en dus onwelriekend zijn...
Maar het kan aan het voer liggen hoor, die van mij stinken als ze pens eten of lam/rijst brokjes, misschien legt het wel daaraan.
- ~Tine~
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Kelpie
- Aantal honden: 2
- sisi
- Vaste gebruiker
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Re: windjes laten
Bij de jongens ruft het gewoonAngel-eyes schreef:Bestaat er ook zoiets als een ''welriekend windje''

Het laten van winden is idd erg voerafhankelijk. Sinds ik de dametjes alleen vers geef, gaat het stukken beter. Van brokken gingen ze ontzettend winden laten, maakte niet uit welk merk. Maar ook als het op versvlees aankomt, is er verschil. Zo gingen ze van Bibi weer erg stinken, van Duck weer niet etc. En ook verschilt het per hondje. Kit is erg 'windgevoelig' zeg maar, Bambi en Poncho hebben er veel minder last van (als ze tenminste vers krijgen, met brokken maakte het weer niet uit).