Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
dit zijn voor de foto's moeilijke rassen om te keuren , je ziet de hoekingen niet goed of helemaal niet
door het groote hoeveelheid haar dit zijn rassen die je echt moet voelen, maar goed ik ga het proberen.
typies hoofd had graag meer stop willen zien.
oor goed geplaatst en gedragen en goed van formaat
ogen zijn goed ver uit elkaar geplaatst maar heeft lasat van hangende oogleden.
lippen zijn goed en tonen zacht aan.
hals valt weinig over te zeggen toont op eerste gezicht goed had wat minder keelhuid willen zien.
toplijn toont goed en rug tootn breedt
achterhand toont genoeg gespiert(zou moeten voelen)
had iets meer hoeking in de knie willen zien
toont een beetje frans van voor
voldoende bone aanzeig
voeten tonen sterk
Nou knap hoor dat je van die bos haar nog iets kon maken.
Wat bedoel je met "Frans van voor"?
Zelf heb ik er geen verstand van, ik kan alleen maar vergelijken met een keuring van vorig jaar.
Maar volgens mij heeft hij geen last van hangogen, misschien dat het op de middelste foto een beetje zo lijkt.
Trina schreef:Nou knap hoor dat je van die bos haar nog iets kon maken.
Wat bedoel je met "Frans van voor"?
Zelf heb ik er geen verstand van, ik kan alleen maar vergelijken met een keuring van vorig jaar.
Maar volgens mij heeft hij geen last van hangogen, misschien dat het op de middelste foto een beetje zo lijkt.
ja foto's vertekenen altijd iets, wat ik bedoel met frans voor is dat hij op de foto zijn voor poten iets naar buiten heeft staan.
Er zijn zwarte, bruine en wit/zwarte newfs.
Bij zwart en bruin komt een witte borstvlek veel voor, alhoewel die van Oberon wel heel groot is hoor.
Bij de meeste honden zijn ze kleiner en wanneer ze volwassen zijn zie je die vlek niet meer omdat het halshaar er over heen valt.
"We hadden een klein jacht kunnen kopen van alles dat we aan onze hond, en alle dingen die hij kapot gemaakt had, besteed hadden. Maar ja, hoeveel jachten liggen de hele dag bij de deur te wachten tot je terugkomt?" (John Grogan)