Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lange Wandeling Groesbeekse bossen 6 maart!!!

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Tinkel
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tinkel »

Tuurlijk ben je welkom. Er zitten hier wat meiden die elkaar al door en door kennen, maar iedereen is welkom hoor :cheer:
Maureen en de meiden
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maureen en de meiden »

Marion. schreef:
Scooby schreef:[Oooooooo, Levi kennende grijpt ze Miepekindje dan! :smile2:
Hihi. Daar wordt Miep ook hard van. Is goed voor d'r :wink:

Leuk! Ik heb er zin in! Lekker lopen. Gaat helemaal goed komen.

Maureen, fotootjes van Nanou meenemen hoor. Ik wil nog even zwijmelen bij gouden puppekindjes :mrgreen:
JA JA JA JA JA Zal foto's meenemen van ons dikke beertje :mrgreen: :mrgreen: Oh enne..... Beau is ook nog een baby dus Levi zal moeten kiezen of Miep EN Beau samen... :roll: :mrgreen:
Afbeelding

Groetjes van Maureen en een natte neus van Beau en Nanou!
Bayo
Actief
Contacteer:

Waar spreken we precies af

Ongelezen bericht door Bayo »

Hallo allemaal, Bayo heeft er al erg veel zin in. Hopelijk is het baasje op tijd na het feestje van zaterdag. Misschien is het handig om ergens een routebeschrijving of zo te zetten. Ik kon deze zo snel niet vinden. Eventueel kan dit ook op de site van Bayo gezet worden, laat maar horen als dat wenselijk is. Verder hoop ik dat het mooi weer wordt en een gezellige middag.
Petra Holierhoek & Bayo
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Hé Sieneke, gezellig! Hagenezen mogen altijd mee :mrgreen:

Bayo, leuk dat je ook komt. Routebeschrijving komt wel goed. Zetten we hier wel neer.

Enne... Meureennnnnn....
Deze heb ik nog op zolder liggen. Ik wil wel afwisselen met dragen, of denk je dat Nanou er niet in wil :roll:

Afbeelding
Maureen en de meiden
Zeer actief

Marion. schreef:Hé Sieneke, gezellig! Hagenezen mogen altijd mee :mrgreen:

Bayo, leuk dat je ook komt. Routebeschrijving komt wel goed. Zetten we hier wel neer.

Enne... Meureennnnnn....
Deze heb ik nog op zolder liggen. Ik wil wel afwisselen met dragen, of denk je dat Nanou er niet in wil :roll:

Afbeelding
JJJAAAAAAAAAAAAAAAA MARION IK KAN JE WEL ZOENEN!!!! :hoi:
Afbeelding

Marion.

Maureen en de meiden schreef:JJJAAAAAAAAAAAAAAAA MARION IK KAN JE WEL ZOENEN!!!! :hoi:
Meenemen? Echt waar?

Leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. Ik ga het doen hoor. Ze zit helemaal veilig (gordeltjes in de zak onder haar halsbandje doorgeknoopt). Miep vond het heerlijk!
(en ik ook :smile: )
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Tinkel schreef:Er zitten hier wat meiden die elkaar al door en door kennen, maar iedereen is welkom hoor :cheer:
Hoi Hilde,

Volgens mij valt dat allemaal reuze mee, hoor. :wink:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Maureen en de meiden schreef:Oh enne..... Beau is ook nog een baby dus Levi zal moeten kiezen of Miep EN Beau samen... :roll: :mrgreen:
Hoi Maureen,

Hahaha, dàt durruft Levi niet! :mrgreen:
Maureen en de meiden
Zeer actief

Marion. schreef:
Maureen en de meiden schreef:JJJAAAAAAAAAAAAAAAA MARION IK KAN JE WEL ZOENEN!!!! :hoi:
Meenemen? Echt waar?

Leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. Ik ga het doen hoor. Ze zit helemaal veilig (gordeltjes in de zak onder haar halsbandje doorgeknoopt). Miep vond het heerlijk!
(en ik ook :smile: )

Kan ze toch mee!!! Zit hier helemaal te glunderen. :ok: Ik had er wel een maar denk je nou dat ik die weer kan vinden? IK ben bang dat ie bij de grote zolderopruim per ongeluk in een doos is weggedonderd. :jank:
Laatst gewijzigd door Maureen en de meiden op 19 jan 2005 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Maureen en de meiden
Zeer actief

Scooby schreef:
Maureen en de meiden schreef:Oh enne..... Beau is ook nog een baby dus Levi zal moeten kiezen of Miep EN Beau samen... :roll: :mrgreen:
Hoi Maureen,

Hahaha, dàt durruft Levi niet! :mrgreen:
Hahaha Beau zag een dog op de Postbank zondag, je had die kop moeten zien... Vrouwtje , das geen hond hoor maar een kalf! :mrgreen: Blijf wel even bij jou voor de zekerheid. :roll:
Afbeelding

kimennoa
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door kimennoa »

Hallo Marion.....hahahaha, daar ben ik weer....

Zes maart is prima! Om 12.oo uur........helemaal top. Pffff, ik heb even hard gewerkt en vandaar dat ik even afwezig was hahaha. Maar jullie redden het ook zonder mij :ok: .

Ik ga even de pagina's teruglezen, maar 6 maart is top!
kimennoa
Vaste gebruiker

Hahaha die Marion.......ik kan er wel tegen hoor wanneer mensen het heft in handen nemen hihihi

zoals jullie zien is het onderwerp veranderd,....de groep is megagezellig, de route wordt bekend, de paaseieren worden verstopt, de puppies worden gedragen, er is een pittstop voor de vermoeida baasjes......ben ik nog wat vergeten? :denken:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Hoi Eva,

Misschien kun je in de titel van dit topic ook nog even vermelden dat het om een lange wandeling gaat? (Eventueel de afstand erbij?) Dan hoeven mensen niet eerst dit héle topic door te lezen, voordat ze daar achter komen. :wink:
kimennoa
Vaste gebruiker

Hoi hoi,.......heb het veranderd........
Marion.

kimennoa schreef:Hahaha die Marion.......ik kan er wel tegen hoor wanneer mensen het heft in handen nemen hihihi

zoals jullie zien is het onderwerp veranderd,....de groep is megagezellig, de route wordt bekend, de paaseieren worden verstopt, de puppies worden gedragen, er is een pittstop voor de vermoeida baasjes......ben ik nog wat vergeten? :denken:
Mooi weer? Dik pak sneeuw of een stralend blauwe voorjaarshemel hebben mijn voorkeur :mrgreen:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:Mooi weer? Dik pak sneeuw of een stralend blauwe voorjaarshemel hebben mijn voorkeur :mrgreen:
Als het maar droog is! :wink:
cane corso
Zeer actief

Ongelezen bericht door cane corso »

Als alles goed is en kennisen van mij uit Groesbeek kunnen ook dan gaan we mee en dan met 4 honden.

Ik laat het zo snel mogelijk horen!!!
Lijkt me wel heel gezellig.
Groetjes van Deborah, Spiky en Alonso.
Afbeelding
kimennoa
Vaste gebruiker

Gezellig Cane.......jullie zijn meer dan welkom!!!
cane corso
Zeer actief

kimennoa schreef:Gezellig Cane.......jullie zijn meer dan welkom!!!
Zeg maar Deborah :wink: :wink:
Als we komen, dan zijn we met 3 teven en 1 reu.
Afbeelding
cane corso
Zeer actief

Marion. schreef:Ahhhhhhh, niet alles via PB :jank: Ik zou een route uitstippelen voor Eva, maar als alles via PB gaat weet ik nog niets natuurlijk.

Nou ja, maakt ook niet zoveel uit. Groesbeekse bossen doen? Hier het kaartje. Ik heb felgroen gemaakt waar de honden legaal los mogen. (maar wij hebben in dat bos gelopen en de meiden de hele weg los gehad). De rode route bovenin is 4 km, alle andere routes zijn 3,5 km. Die kunnen we heel mooi aan elkaar knopen, en het koffiekopje meepikken op iets over de helft.

Kilometer of 16 bij elkaar. Maar we kunnen hem inkorten, of verlengen waar we maar willen natuurlijk. Het is jammer dat er geen watertjes lopen, maar ik weet in elk geval 1 vijver waar mijn meiden wel even lekker kunnen badderen (onderin, bij de gele route)

Afbeelding
Eigenlijk overal mogen de honden (ook officieel) los, behalve bij route VI en X vertelde de kennis van mij die bij stekkenberg woont maar daar lopen wij toch niet zo te zien.
.
De kennis loopt dagelijks haar rondje daar, maar wild kom ze zelden tegen.
Het zit er wel. Ze heeft er een enkele keer eens een ree gezien, ook heeft haar man eens een ree uit een strop bevrijdt !!

Op zondag zijn er meestal wel veel mountainbikers en wandelaars die niet gesteld zijn op honden. Dus daar moeten we ons wel op instellen.

Dus in principe gaan we mee, maar heel mischien lopen wij een iets kortere route want zij vertelde wat ik dacht 16 km is wel lang maar dat mag de pret niet drukken.
Afbeelding
Marion.

cane corso schreef:Dus in principe gaan we mee, maar heel mischien lopen wij een iets kortere route want zij vertelde wat ik dacht 16 km is wel lang maar dat mag de pret niet drukken.
16 km is voor mensen die het niet gewend zijn best lang. Zoals ik al eerder zei, je moet minstens op 4 uur rekenen. En dan dóórlopen, niet even wachten op de hondjes hier en een fotosessie daar. Als je doorloopt, red je het in 4 uur.

En vergeet de honden niet, he? Honden die het niet gewend zijn kun je niet zomaar 4 uur aan een stuk laten lopen. Zij lopen echt de dubbele afstand die wij lopen
(al hebben we er wel die pauze tussenin hoor)
Marion.

cane corso schreef:Op zondag zijn er meestal wel veel mountainbikers en wandelaars die niet gesteld zijn op honden. Dus daar moeten we ons wel op instellen.
Zal ik doen. Ik ga keurig aan de kant voor heren mountainbikers. Maar als ik in het officiële losloop-gebied loop (groen omcirkeld), dan zou ik het netjes vinden als heren mountain-bikers dankjewel zeggen als ik in de berm sta. En meestal doen ze dat wel :wink:
cane corso
Zeer actief

prima en daarom gaan wij een verkorte route, Alonso is dit nog niet gewent maar ik heb een gids bij me dus wij verdwalen vast niet.
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

deze heren zeggen dus niet dankjewel!

op zondag mijd ik dat bos door de mountainbikers. ik heb lola verplicht aan de lijn moeten houden nadat ze 3x bijna omvergereden was door zo'n eikel!

als je mooi en rustig wil wandelen moet je iets verder gaan en na de diepen het bos igaan. dat ik net een beetje verder, maar veel leuker.

http://www.dediepen.nl/

daar kun je ook wandelkaarten krijgen van de omgeving en zijn ze zeer hondvriendelijk
Afbeelding
cane corso
Zeer actief

massam schreef:deze heren zeggen dus niet dankjewel!

op zondag mijd ik dat bos door de mountainbikers. ik heb lola verplicht aan de lijn moeten houden nadat ze 3x bijna omvergereden was door zo'n eikel!

als je mooi en rustig wil wandelen moet je iets verder gaan en na de diepen het bos igaan. dat ik net een beetje verder, maar veel leuker.

daar kun je ook wandelkaarten krijgen van de omgeving en zijn ze zeer hondvriendelijk
klopt hoor, wij hebben er 1 keer gewandeld en deze heren (vaak van over de grens) denken dat het bos van hun is.
En Marion je zegt dat je de honden dan aan de kant houd maar met een grote groep is het toch onoverzichtelijk.
Dus iedereen moet wel goed op hun honden letten en op losrijdende fietsers :denken: is weer iets anders dan loslopend wild. :smile:
Afbeelding
Tinkel
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tinkel »

Hmmm dat klinkt ook goed massam. :ok:

Het maakt mij niet zo heel erg veel uit. Ik loop de verkorte route en blijf wel bij Deborah en haar kaartje in de buurt, dan raak ik de weg ook niet kwijt :mrgreen:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

wij komen daar ook vaak. het is echt niet leuk om die fietsers te ontwijken en het zijn er wel 100 ofzo!!!

maar daar bij de diepen is echt heel leuk!

ik zou graag meegaan, maar dat trek ik niet.

ik zou dan lola mee moeten nemen, maar met zo'n grote groep wordt zijn vaak bitchy en dan lijkt me niet gezellig..

nisschien kom ik na afloop wel een warme choco meedrinken :mrgreen:

mijn schoonvader woont daar 3 minuten vandaan en ik 10 dusss...
Afbeelding
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Marion. schreef:Hé Sieneke, gezellig! Hagenezen mogen altijd mee :mrgreen:

Enne... Meureennnnnn....

Afbeelding
Ben blij dat je zo enthousiast reageert (en jij ook hoor Tinkel) maar ik moet je wat 1 ding betreft wel teleurstellen dan. Ik ben geen hagenees maar een noordeling. Ik woon slechts in Den Haag.

Groet, Sieneke
Laatst gewijzigd door Bas Rouge op 21 jan 2005 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

cane corso schreef:
Marion. schreef:Kilometer of 16 bij elkaar. Maar we kunnen hem inkorten, of verlengen waar we maar willen natuurlijk. Het is jammer dat er geen watertjes lopen, maar ik weet in elk geval 1 vijver waar mijn meiden wel even lekker kunnen badderen (onderin, bij de gele route)

Afbeelding
Eigenlijk overal mogen de honden (ook officieel) los, behalve bij route VI en X vertelde de kennis van mij die bij stekkenberg woont maar daar lopen wij toch niet zo te zien.
Hoi Deborah,

Route VI lag wel in de planning om erbij aan te plakken, volgens mij? Marion had het, volgens mij, over verschillende routes aan elkaar te plakken, zodat je uiteindelijk komt tot een wandeling van ongeveer 16 km., toch?
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

massam schreef:als je mooi en rustig wil wandelen moet je iets verder gaan en na de diepen het bos igaan. dat ik net een beetje verder, maar veel leuker.

Hoi,

Maar kun je hier ook langere wandelingen (boven de 15 km.) lopen? Dat was toch officieel de bedoeling van deze wandeling? (Tenminste; dat zou ik wel èrg leuk vinden! :mrgreen: )
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”