Moderator: moderatorteam
Hij heeft een sterk afvallende croupe , ik denk dat dat het probleem isMARC_S schreef:Kantelt deze hond zijn eigen bekken niet wat naar voren? Heeft hij last van zijn heupen?Mol schreef:toplijn toont aanleg tot karperrug.
buiklijn voldoende opgetrokken had meer mogen zijn
Hierdoor hoeven ze nl. met lopen de poten niet erg ver naar achter te zetten en uit te slaan.
Betekend dat in de praktijk niet dat de hond zijn achterbenen naar voren brengt ipv naar achter uitslaat met draven? Of is het puur iets in de bouw en loopt de hond verder normaal?jip007 schreef: Hij heeft een sterk afvallende croupe , ik denk dat dat het probleem is
ik heb ook een teefje met een ietwat hellend bekken, afhangende croupe, klopt idd wat je zegt, ze kan niet echt lekker stuwen van achterMARC_S schreef:Betekend dat in de praktijk niet dat de hond zijn achterbenen naar voren brengt ipv naar achter uitslaat met draven? Of is het puur iets in de bouw en loopt de hond verder normaal?jip007 schreef: Hij heeft een sterk afvallende croupe , ik denk dat dat het probleem is
Ik heb geen verstand van doggen maar weet wel dat herders en labjes zo gaan lopen als ze hd hebben of artrose om de gewrichten te ontlasten.
Zijn ene achterpoot staat wat ver naar achter op de foto, maar het is wel zo dat zijn vader HD D heeft dus zou goed kunnen dat Ix er ook last van heeft!Tot nu toe kom ik het nog niet tegen bij hem!jip007 schreef:Hij heeft een sterk afvallende croupe , ik denk dat dat het probleem isMARC_S schreef:Kantelt deze hond zijn eigen bekken niet wat naar voren? Heeft hij last van zijn heupen?Mol schreef:toplijn toont aanleg tot karperrug.
buiklijn voldoende opgetrokken had meer mogen zijn
Hierdoor hoeven ze nl. met lopen de poten niet erg ver naar achter te zetten en uit te slaan.
HD D en dan gaan ze met hem fokkenZijn ene achterpoot staat wat ver naar achter op de foto, maar het is wel zo dat zijn vader HD D heeft dus zou goed kunnen dat Ix er ook last van heeft!Tot nu toe kom ik het nog niet tegen bij hem!
Vinhdt het een mooie beoordeling hoor!
T' is ook best een kanjertje!
Bedankt!!!
Nee Ix is al 3 maar ik laat hem niet rontgenen hoor.Zolang hij er geen last van heeft!Shita schreef:HD D en dan gaan ze met hem fokkenZijn ene achterpoot staat wat ver naar achter op de foto, maar het is wel zo dat zijn vader HD D heeft dus zou goed kunnen dat Ix er ook last van heeft!Tot nu toe kom ik het nog niet tegen bij hem!
Vinhdt het een mooie beoordeling hoor!
T' is ook best een kanjertje!
Bedankt!!!?
Is je hond zelf al afgerontgerd of is 'tie daar nog te jong voor?