Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dit komt er van terecht
Moderator: moderatorteam
-
tineke
dit komt er van terecht
Kan me herinneren dat we hier ene topic over hebben gehad het hondje is nu in de uitverkoop
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... ingspoedel
T.e.a.b
Beschrijving: Wij hebben nog 1 koningspoedel die een nieuw huisje zoekt ze is creme van kleur. de beide ouders zijn aanwezig en die zijn zwart vader heeft een stamboom moeder niet ze zijn beide echte poedels. wilt u haar komen halen of wilt u meer informatie kunt u ons altijd even bellen. ze gaat niet weg voor een bod onder de 125 euro dus dat hoeft u niet te bieden. ze is ingeent en ontwormt.
Foto's: Klik hier om de foto's te bekijken
Datum: 19-01-2005, 09:07
Gezien: 94 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: rebecca (E-mail
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... ingspoedel
T.e.a.b
Beschrijving: Wij hebben nog 1 koningspoedel die een nieuw huisje zoekt ze is creme van kleur. de beide ouders zijn aanwezig en die zijn zwart vader heeft een stamboom moeder niet ze zijn beide echte poedels. wilt u haar komen halen of wilt u meer informatie kunt u ons altijd even bellen. ze gaat niet weg voor een bod onder de 125 euro dus dat hoeft u niet te bieden. ze is ingeent en ontwormt.
Foto's: Klik hier om de foto's te bekijken
Datum: 19-01-2005, 09:07
Gezien: 94 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: rebecca (E-mail
- Perle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
- Aantal honden: 5
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- Mama Sanneke
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
tineke
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
De showplannen zijn klaarblijkelijk geschrapt,in elk geval voor deze pup dan.

ik wilde graag een hond met stamboom omdat ik in de toekomst het erg leuk zou vinden om ook op shows te komen met een hond maar omdat deze hond al 5 jaar was zei zij tegen mij dat het het beste zou zijn om bij deze hond jongen te doen, en dan met die jongen naar de show te gaan.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- little-wolf
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Waar staat deze advertentie, mail ik haar even met bovenstaande uitspraak.yamie schreef:rebecca schreef:
die gewoonweg niet. en ja als ik ze niet kwijt raak dan houd ik ze zelf wat zou ik er anders mee doen in de uitverkoop zodat ik ze later weer zou kunnen vinden in het asiel nou dat dus echt niet he. .
goh..... val van me stoel......NOT![]()

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
http://www.marktplaats.nl/markt/dieren/ ... honden.htm%Hutsje schreef:Waar staat deze advertentie, mail ik haar even met bovenstaande uitspraak.yamie schreef:rebecca schreef:
die gewoonweg niet. en ja als ik ze niet kwijt raak dan houd ik ze zelf wat zou ik er anders mee doen in de uitverkoop zodat ik ze later weer zou kunnen vinden in het asiel nou dat dus echt niet he. .
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- Hughy
- Zeer actief
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ben benieuwd wat haar reactie is.Hutsje schreef:Waar staat deze advertentie, mail ik haar even met bovenstaande uitspraak.yamie schreef:rebecca schreef:
Maar helaas hebben de mensen dus toch gelijk gekregen wat betreft deze dame en haar nestje
- Mol
- Zeer actief
ik ben er ook benieuwt naar, en acht dat soort fietsbellen kan je er zo tussen uit pikken hoor.Branka schreef:Ben benieuwd wat haar reactie is.Hutsje schreef:Waar staat deze advertentie, mail ik haar even met bovenstaande uitspraak.yamie schreef:rebecca schreef:
Maar helaas hebben de mensen dus toch gelijk gekregen wat betreft deze dame en haar nestje![]()
mol
- Hutsje
- Zeer actief
-
Sietske
Ik denk dat het een rode reflectie is van de flits in een nogal open gesperde pupil....Hutsje schreef:Deze foto staat erbij, is moeder of vader, volgens mij mist hij een oog, of ben ik nou gek??????????/
Mail is onderweg
volgens mij is het wel gewoon het oog hoor, maar dan een beetje een "foute" foto...
- Branka
- moderator
- Mama Sanneke
- Zeer actief
T'is inderdaad een lelijke foto, zijn smikkel lijkt wel mismaakt.Branka schreef:Denk ook dat het door de flitser komt. In ieder geval een slechte foto en daarmee probeert ze die pup dus aan te prijzen .....![]()
Ochotte als ie toch maar een goeie thuis krijgt.
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
Daan
Ik vind dit alleen maar erg triest en treurig.
En het allertreurigst eraan vind ik dat er elke keer weer zo'n rebecca opstaat, met de allerbeste en positieve bedoelingen in de eerste instantie, en die uitmonden in dit.
Wat een gruwel. Die hele toestand.
Wat kun je nou in hemelsnaam meer zeggen tegen zo iemand .
En het allertreurigst eraan vind ik dat er elke keer weer zo'n rebecca opstaat, met de allerbeste en positieve bedoelingen in de eerste instantie, en die uitmonden in dit.
Wat een gruwel. Die hele toestand.
Wat kun je nou in hemelsnaam meer zeggen tegen zo iemand .
- Hutsje
- Zeer actief
Ik heb antwoord, en gevraagd of ik dat hier neer kon zetten. Daar heb ik dan weer geen antwoord op gekregen...
Maar iig , ze deed wat de mensen wilden, ze vragen erom, want anders krijgt ze alleen maar bijstandmoeders enzo voor de pups en dat wilde ze niet. Ze vond dit geen uitverkoop. En de hond mist geen oog.
Maar iig , ze deed wat de mensen wilden, ze vragen erom, want anders krijgt ze alleen maar bijstandmoeders enzo voor de pups en dat wilde ze niet. Ze vond dit geen uitverkoop. En de hond mist geen oog.

- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Gelukkig ik dacht al dat ze het om het geld te doen wasHutsje schreef:Ik heb antwoord, en gevraagd of ik dat hier neer kon zetten. Daar heb ik dan weer geen antwoord op gekregen...
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Branka
- moderator
Ik dacht anders dat ze ook mensen met een krappe portemonee een kans op een pup wilde geven. Daarom fokte ze toch zonder stambomenRataplan schreef:Gelukkig ik dacht al dat ze het om het geld te doen wasHutsje schreef:Ik heb antwoord, en gevraagd of ik dat hier neer kon zetten. Daar heb ik dan weer geen antwoord op gekregen...
-
tineke
Ja en en bijstandmoeder kan natuurlijk niet voor een hond zorgen.Hutsje schreef:Ik heb antwoord, en gevraagd of ik dat hier neer kon zetten. Daar heb ik dan weer geen antwoord op gekregen...
- Hutsje
- Zeer actief
Jawel , maar die zeuren dat ze de hond niet kunnen betalen.tineke schreef:Ja en en bijstandmoeder kan natuurlijk niet voor een hond zorgen.Hutsje schreef:Ik heb antwoord, en gevraagd of ik dat hier neer kon zetten. Daar heb ik dan weer geen antwoord op gekregen...