Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
cane corso schreef:En Marion je zegt dat je de honden dan aan de kant houd maar met een grote groep is het toch onoverzichtelijk.
Dus iedereen moet wel goed op hun honden letten en op losrijdende fietsers is weer iets anders dan loslopend wild.
Nou je komt toch wel op meer dan 10 honden geloof en als die in een ploeg fietsers terecht komen dan is dat niet leuk.
Maar begrijp me goed he, ik heb er zin in en we moeten denk ik zowel fietser als wandelaar gewoon even rekening met elkaar houden.
En zoals ik al vertelde, ik neem gewoon een kortere route maar ik wil ook zeker een eind wandelen hoor en dus kijken wij wel waar we afhaken.
massam schreef:als je mooi en rustig wil wandelen moet je iets verder gaan en na de diepen het bos igaan. dat ik net een beetje verder, maar veel leuker.
daar kun je ook wandelkaarten krijgen van de omgeving en zijn ze zeer hondvriendelijk
Hoi,
Maar kun je hier ook langere wandelingen (boven de 15 km.) lopen? Dat was toch officieel de bedoeling van deze wandeling? (Tenminste; dat zou ik wel èrg leuk vinden! )
je zou even de diepen moeten bellen, maar volgens mij hebben ze wandelingen vanuit daar van 2 tot 25 km
massam schreef:als je mooi en rustig wil wandelen moet je iets verder gaan en na de diepen het bos igaan. dat ik net een beetje verder, maar veel leuker.
daar kun je ook wandelkaarten krijgen van de omgeving en zijn ze zeer hondvriendelijk
Komt ze nu mee aan hahaha
Maar ik weet in elk geval dat ze lekkere gehaktballen hebben bij de Diepen, en ik weet hoe we vanuit de Groesbeekse bossen daarheen kunnen lopen. Ik zal die kaart en route in elk geval ook meenemen tijdens de proefwandeling, bedankt voor de tip!
Enne Karen, wees niet bang. Voor minder dan 16 km doen we het niet hoor
Hallo, inmiddels staat de wandeling ook op de site van Bayo. Helaas nog zonder vertrekpunt, want dat kon ik niet vinden. Kan iemand mij het vertrekpunt mailen? De vertrektijd is 12:00 uur als ik het goed begrepen heb.
ik moet helaas afzeggen, had nu pas door dat het met de show in Zuid-Laren valt en ik heb zoveel gehoord over deze show w.b.t de cc's dat ik dit niet wilt missen.
Ik ga ook graag mee met mijn honden. Hoe lang is de wandeling? Want als ie te lang is neem ik Rubio niet mee, die kan dat nl. niet zo ver.
Hoe laat willen jullie gaan?
De bedoeling was dat het een lange afstandswandeling zou worden. Er staat een wandeling van 17 km. gepland. Er is wel een groepje wat de helft loopt, dacht ik.
Ja wij zouden de helft lopen, maar denk niet dat wij meegaan. We hebben vrij onverwachts een nieuw huisje gekregen en daar moet heeeeeeeeeel veel aan gebeuren. En de wandeling valt net in de enige week die we samen hebben om zo veel mogelijk klaar te krijgen.
De bedoeling was dat het een lange afstandswandeling zou worden. Er staat een wandeling van 17 km. gepland. Er is wel een groepje wat de helft loopt, dacht ik.
Goed dat ik dat van te voren weet, dan laat ik Rubio thuis en neem alleen Rabbi en Raja mee.
Zou iemand bereid zijn mij af te halen (en terug te brengen) van Station Nijmegen?
Ik kom dan met Nero (we passen op 1 plek met z'n tweeen)
Als er nog meer mensen zijn die een verkorte route lopen, ga ik ook mee en dan zou ik je wel van het station kunnen halen.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Hallo allemaal, volgens mij heb ik iets gemist, want ik zie de deelnemerslijst niet staan. Ligt dit aan mij of staat hij er nog niet bij?
Wie weet wie er nu precies mee gaan. Misschien kan iedereen even doorgeven of hij/zij wel meegaat. Ik zal het voorbeeld geven.
Petra met Bayo (Friese Stabij) gaan wel mee, de hele wandeling.
Bayo schreef:Hallo allemaal, volgens mij heb ik iets gemist, want ik zie de deelnemerslijst niet staan. Ligt dit aan mij of staat hij er nog niet bij?
Wie weet wie er nu precies mee gaan. Misschien kan iedereen even doorgeven of hij/zij wel meegaat. Ik zal het voorbeeld geven.
Petra met Bayo (Friese Stabij) gaan wel mee, de hele wandeling.
Tot ziens, Petra & Bayo
Als je het topic doorleest kun je toch zien wie zich allemaal hebben opgegeven?
lola is niet gewent 4 uur te lopen en ze is pas 10 maanden. lijkt me niet slim om mee te gaan of wel?
Hoi Massam,
Nee, het lijkt me voor een hond van 10 maanden niet goed om 17 km. te gaan wandelen, eerlijk gezegd. Als je zo'n afstand wilt gaan lopen, moet een hond dat wel enigzins gewend zijn.
Snif snif.......alles zit tegen met als gevolg dat Kim en ik aanstaande zondag niet eens mee kunnen. Ik ben net verhuisd en nu zitten er zoveel dingen tegen dat er allemaal lieve mensen komen helpen restaureren (haha) en hierdoor kan ik het niet maken of effe vier uur weg te zijn. Ik hoop dat jullie toch goed weer hebben en vooral de gezelligheid! Ik hoor en/of lees wel hoe het is geweest. Denk aan mij jongens.....zwaar bikkelen om te klussen!