Hallo allemaal,
Mag een pup van acht weken al een vlooienband om??
Groetjes,
Nellalisa.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vlooienband
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Vlooienband

Door de geschiedenis heen heeft het talent altijd een eigen weg gekozen. Zo ook in het geval van Willem Schrumpf als schilder/autodidact.
-
- Zeer actief
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Vlooien houden geen winterslaapSjiel schreef:Ligt aan de vlooienband, kijk op de verpakking!
Waarom zou je nu een vlooienband willen gebruiken? In de winter bedoel ik .

Nellalisa

Door de geschiedenis heen heeft het talent altijd een eigen weg gekozen. Zo ook in het geval van Willem Schrumpf als schilder/autodidact.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
kijk even naar de verpakking, de pipetjes die ik heb kunnen vanaf 2 weken.
sam moest op centre parks een vlooienband om. die had hij nog om toen lola kwam dus heb ik die een week voor ze kwam afgedaan omdat de da zei dat als ze eraan kon likken dat dat niet goed was.
ik ben ernstig tegen die vieze digen. geef gewoon elke maand zo'n pipetje in de nek/vacht van de rug en laat die vieze dingen liggen joh!
sam moest op centre parks een vlooienband om. die had hij nog om toen lola kwam dus heb ik die een week voor ze kwam afgedaan omdat de da zei dat als ze eraan kon likken dat dat niet goed was.
ik ben ernstig tegen die vieze digen. geef gewoon elke maand zo'n pipetje in de nek/vacht van de rug en laat die vieze dingen liggen joh!

-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Dit is niet eens z'n slecht ideemassam schreef:kijk even naar de verpakking, de pipetjes die ik heb kunnen vanaf 2 weken.

Nellalisa.