Ik praat het meest over Shita. Ik wil ook wel over Zorcan en Jessie schrijven, máár ze zijn niet van mij. Jessie woont ergens anders, ik heb alleen een tijd met haar getraind. Zorcan is van mijn moeder, die wil gewoon niet dat ik teveel over haar hond praat. Shita is mijn eerste echte éigen hond.
Ze betekenen alle 3 evenveel voor me, Jessie, mijn ouwe meisie waar ik zoveel van heb geleerd. Als ik iets fout deed op het veld dan verbeterde ze mij. Ik ben haar hier erg dankbaar om, zodat ik dit weer bij Shita kan toepassen. Ik mag best over Jessie schrijven hoor, maar ik zie haar zo ongeveer 1 tot 2x per week, en hoor wel wat ze allemaal heeft gedaan die week, maar ik maak het zelf niet mee. als ze bij ons had gewoond zou het denk ik anders zijn. En ik heb ook genoeg over Jessie geschreven hoor, alleen op het moment druk en zie haar niet zo vaak meer. Ze kan niet zovaak meer mee naar de training, omdat ze last van haar poten heeft, en als ze meegaat dan natuurlijk bij iedereen slijmen maar ook goed haar best doen

. Als ik haar mee heb genomen naar een training, of wandeling dan plaats ik het hier wel. Het is dus niet zo dat ze voor mij niet bestaat. Ze betekend gewoon heel veel voor mij.
Zorcan is van mijn moeder. die leest ook op dit forum. ZE wil gewoon haar hond voor haar houden, en als er iets te vertellen valt dan kan ze dat zelf doen (ik weet niet eens of ze wel geregistreed is). Maar met een examen, wandeling e.d. dan komt het hier zeker te staan
Shita, mijn eerste echte hond, waar ik zelf mee train en zelf probeer af te richten.
Mijn onderschrift is nu alleen Zorcan en Shita, maar over een paar weken is er een nieuwe als het goed is. Heb bijna geen tijd (school, ziekte e.d.) om foto's te bewerken en om een leuk onderschrift te maken...
Vanaf dat ik met Jessie trainde, had iik me hier ingelogd onder de naam "Sandra en Jessie". Na de komst van Shita heb ik dit laten veranderen in Shita, gewoon omdat dit lekker makkelijk is. Het kon net zo goed Jessie of Zorcan zijn.