Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zindeljkheid
Moderator: moderatorteam
-
bianca83
- Zeer actief
Zindeljkheid
Quasar is nu bijna 16 weken en nog niet zindelijk. Dat dat niet vreemd is dat snap ik en dat is ook niet erg. 's Morgens moet hij alleen echt elke 15 minuten naar buiten en soms nog vaker achter elkaar. Is dit ook gewoon normaal? Nooit eerder een pup gehad want de andere hond was al 8 maanden en al zo goed als zindelijk. Mijn vriend heeft ook altijd honden gehad maar die waren ook al volwassen. Begrijp me niet verkeerd, het is echt niet erg dat hij zo vaak naar buiten moet dat is het niet maar vraag me gewoon af of dat normaal is dat hij nu nog zo vaak naar buiten moet.
Als hij binnenplast doet hij het ook nog niet op een vaste plek.
Als hij binnenplast doet hij het ook nog niet op een vaste plek.
-
miekmiek
Ik heb zelf een pup en het klinkt mij doodnormaal in de oren. Frustrerend he? Ook femke (mijn pup) moet vooral na het eten smorgens vaak naar buiten, zo niet; dan vind ik het resultaat binnen no time ergens in huis. (weer een natte sok
) Femke is nu bijna 13 weken. Ze poept ook nog wel eens in huis, en plassen doet ze ook niet op een vaste plek.
Het is gewoon een kwestie van op tijd buiten zetten, maar het is wel eens moeilijk omdat er geen regelmaat in lijkt te komen.
Als je pup enkel s'morgens om het kwartier naar buiten moet zou ik me geen zorgen maken, misschien helpt het om dan gewoon een stuk te gaan lopen, in plaats van steeds maar weer naar buiten. Je hebt kans dat ze dan meerdere plasjes buiten doet.
Sterkte in ieder geval!
Het is gewoon een kwestie van op tijd buiten zetten, maar het is wel eens moeilijk omdat er geen regelmaat in lijkt te komen.
Als je pup enkel s'morgens om het kwartier naar buiten moet zou ik me geen zorgen maken, misschien helpt het om dan gewoon een stuk te gaan lopen, in plaats van steeds maar weer naar buiten. Je hebt kans dat ze dan meerdere plasjes buiten doet.
Sterkte in ieder geval!
-
bianca83
- Zeer actief
Af en toe wel een beetje ja hahaha. Kijk dat hij vaak naar buiten wil dat vind ik echt helemaal niet erg. Een langer stuk lopen met hem dat doen we ook soms plast hij dan wel vaker en soms niet. Poepen doet hij gelukkig niet binnen. Ook is het lastige dat als hij een andere hond ziet of gewoon een mens hij dus echt niets meer doet en alleen maar aan het zoeken is waar ze gebleven zijn. Ach het maakt ook niet uit maar vroeg me gewoon af of het normaal was dat hij nu nog zo vaak naar buiten moet.
-
miekmiek
Ze zijn ook zo snel afgeleid; dat heeft Femke ook. Al is het maar een blaadje dat voorbij waait, het plassen is direct vergeten. Ook als ik te snel 'goed zo' roep komt ze meteen na me toe om haar beloning te halen....terwijl ze nog niet uitgeplast is. De rest vind ik dan binnen.
Het poepen in huis vind ik wat minder...dat heeft tommie eigenlijk nooit gedaan. Maar ik weet zeker dat het over gaat, dus we houden gewoon de moed erin!
Het poepen in huis vind ik wat minder...dat heeft tommie eigenlijk nooit gedaan. Maar ik weet zeker dat het over gaat, dus we houden gewoon de moed erin!
-
bianca83
- Zeer actief
Ja een blaadje hahaha, ik ken het geweldig vind hij die dingen!
Waarom wacht je niet iets langer met belonen? Bij Quasar deden we dit in het begin ook gelijk en toen hadden we hetzelfde als wat jij nu hebt. Nu belonen we hem pas als de laatste drupppeltjes eruit komen en als hij echt klaar is zodat we zeker weten dat we hem niet afleiden. Misschien helpt dat?
Waarom wacht je niet iets langer met belonen? Bij Quasar deden we dit in het begin ook gelijk en toen hadden we hetzelfde als wat jij nu hebt. Nu belonen we hem pas als de laatste drupppeltjes eruit komen en als hij echt klaar is zodat we zeker weten dat we hem niet afleiden. Misschien helpt dat?
-
miekmiek
-
bianca83
- Zeer actief
-
miekmiek
-
bianca83
- Zeer actief
Met Quasar hebben we het ook als hij een stuk is wezen lopen. Het laatste stuk is gewoon de straat en daar is dan geen gras. Ik loop dan nog even terug naar het gras zodat hij nog een keer kan plassen. Vaak zeg ik dan ook ga nog maar even plassen en vaak doet hij het ook ja. Best grappig om te zien.