Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Veel plassen van de Pup

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Nellalisa
Vaste gebruiker
Contacteer:

Veel plassen van de Pup

Ongelezen bericht door Nellalisa »

Hallo allemaal,
Ons Markiesje "Doeska" is er :mrgreen:
Eindelijk hebben we onze pup in huis (op de kop af nu twee dagen en
twee nachten).
De eerste twee nachten moest ik er om half drie en om zes uur uit :mrgreen:
Niet voor niets, madam moest plassen en daarna gaat ze weer gewoon slapen.
En overdag ga ik na elk slaapje met er na buiten en dan is het plassen geblazen.
Zijn korte slaapjes, dus per dag loop ik wel 8 keer naar beneden met haar.
Ben pas een keer na beneden geweest voor noppes :mrgreen: (woon vier hoog),
In de huis kamer hebben wij zeil en bij de salon tafel een vloerkleed.
Het eerste wat ze doet als ze los is, naar het vloerkleed gaan en een grote bootschap doen terwijl ze dat de afgelopen twee dagen ook buiten al twee keer heeft gedaan ?
Dus dat heeft ze nog niet door.
(of ik ben niet lang genoeg met haar buiten, was nog al koud de afgelopen twee nachten.
Eigenlijk vraag ik mij af of ze geen blaasontsteking kan krijgen van uit het warme bedje zo de winderige kou in?
Nellalisa
Afbeelding
Door de geschiedenis heen heeft het talent altijd een eigen weg gekozen. Zo ook in het geval van Willem Schrumpf als schilder/autodidact.
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Nee hoor, een blaasontsteking zal ze er niet snel van krijgen. Momenteel is ze gewoon nog lekker onzindelijk en hoeft ze het nog niet goed te doen. Dat komt allemaal wel. Gewoon zo doorgaan, en acht keer naar benenden op een dag is niet veel hoor.
Ik heb overigens mijn vloerkleed even weg gehaald tot mijn pup zindelijk is. :wink:
Nellalisa
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nellalisa »

miekmiek schreef:Nee hoor, een blaasontsteking zal ze er niet snel van krijgen. Momenteel is ze gewoon nog lekker onzindelijk en hoeft ze het nog niet goed te doen. Dat komt allemaal wel. Gewoon zo doorgaan, en acht keer naar benenden op een dag is niet veel hoor.
Ik heb overigens mijn vloerkleed even weg gehaald tot mijn pup zindelijk is. :wink:
Oke, bedankt voor de reactie en die tip van het vloerkeed lijkt mij niet eens zo gek :mrgreen:
Groetjes,
Nellalisa.
Afbeelding
Door de geschiedenis heen heeft het talent altijd een eigen weg gekozen. Zo ook in het geval van Willem Schrumpf als schilder/autodidact.
Youp
Zeer actief

Ongelezen bericht door Youp »

Ze herkennen de geur ook van het vloerkleed en ze zal het dan ook elke keer weer doen. Dat herkent ze gewoon.
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra
Afbeelding
balouh
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door balouh »

Ga maar lekker vaak met je pup naar buiten.En ja je zult soms voor niets naar beneden lopen,maar goed daar blijf je slank bij !!
Maak het naar buiten gaan niet al te leuk voor je pup,anders denkt hij straks dat het een spelletje is om buiten te zijn en doet hij idd alsnog zijn behoefte binnen.
Het moet natuurlijk ook weer geen straf worden om naar buiten te gaan.

Geniet maar van je lieve pup,voordat je het weet zijn ze alweer volwassen en heb geduld het komt allemaal goed.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”