Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rijst.....diarre

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

van rodi weet ik het niet maar als je overstapt op bv energique kunje 12 kilo verpakking kopen bij de betere dierewinkels.
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Heb even rondgebeld hier bij de dierenwinkels. Er is er 1 die het verkoopt. Ze verkopen Runner. Kent iemand dit en is dat goed of niet? Het kost 5,30 voor 2 kilo dus volgens mij is dat niet duur of wel?
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

bianca83 schreef:Heb even rondgebeld hier bij de dierenwinkels. Er is er 1 die het verkoopt. Ze verkopen Runner. Kent iemand dit en is dat goed of niet? Het kost 5,30 voor 2 kilo dus volgens mij is dat niet duur of wel?
Ik betaal voor Duck tussen 2-3 euro voor 1 kilo, hangt ervan af welke het is, rund compleet, Lam en Rijst compleet,....
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
bianca83
Zeer actief

Duck kennen ze hier niet..... zal zo nog eens verder zoeken in andere plaatsen hier in de buurt. Die 5,30 was voor 2 kilo dus dan komt het wel een beetje overeen. Ken jij dat voer?
~Tine~
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Kelpie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door ~Tine~ »

Ik weet dat bv. Carnibest verkooppunten op hun site staan heeft. http://www.carnibest.nl/

Of Runner echt goed is weet ik niet, beter dan brok zal het zowieso wel zijn denk ik :wink:
Sem - Australian Kelpie °14-06-2006
Finn - Australian Kelpie °18-03-2020
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

bianca83 schreef:Duck kennen ze hier niet..... zal zo nog eens verder zoeken in andere plaatsen hier in de buurt. Die 5,30 was voor 2 kilo dus dan komt het wel een beetje overeen. Ken jij dat voer?
Heb je een goede vriezer? groot bedoel ik? want Duck kan je namelijk ook bestellen en dan komen ze het brengen,

Hier kan je de verkooppunten vinden in Belgie :wink:
http://www.ducknatuurvoeding.com/Beginframe.htm
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
bianca83
Zeer actief

Echt een grote vriezer hebben we nu niet. Ik zit er ook aan te denken om een vriezer voor de honden te kopen :wink: Gisteren de zak voer uit de kelder gehaald terwijl ik bezig was met pens ontdooien. Quasar liep de keuken in maar toen hij die zak zag ging hij weer weg hahaha. Hij had waarschijnlijk zoiets van nee dat hoef ik niet meer.

Heb een dierenwinkel gevonden in Nieuwegein waar ze wel Duck verkopen dus gaan we het daar halen. Is hier 15 minuten vandaar met de auto dus is makkelijk te doen natuurlijk. Als hij het lekker vind en we een extra vriezer hebben zal ik het eens bestellen. Is dat beter dan dat andere?
Lief van je van het linkje, maar ik woon niet in Belgie hahahaha. We willen er wel heen maar wonen nu nog steeds in Nederland.
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

bianca83 schreef:Echt een grote vriezer hebben we nu niet. Ik zit er ook aan te denken om een vriezer voor de honden te kopen :wink: Gisteren de zak voer uit de kelder gehaald terwijl ik bezig was met pens ontdooien. Quasar liep de keuken in maar toen hij die zak zag ging hij weer weg hahaha. Hij had waarschijnlijk zoiets van nee dat hoef ik niet meer.

Heb een dierenwinkel gevonden in Nieuwegein waar ze wel Duck verkopen dus gaan we het daar halen. Is hier 15 minuten vandaar met de auto dus is makkelijk te doen natuurlijk. Als hij het lekker vind en we een extra vriezer hebben zal ik het eens bestellen. Is dat beter dan dat andere?
Lief van je van het linkje, maar ik woon niet in Belgie hahahaha. We willen er wel heen maar wonen nu nog steeds in Nederland.
:smile: oops foutje van mij, weet niet eens hoe ik eraan kom :denken:

Ja ik vind Duck een prima voer, ik zou als ik jou was dan de uitmuntend kiezen :wink:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”